die weten het zeker wel, en snappen van mij ook dat ik het heel lastig vind dat ze geen rekening met N kunnen houden am het wordt idd echt tijd voor een gesprek want ik ga 1 deze weken uit me pan schieten en dan barst de bom voor mij maarja het 2de punt is als a daar heen gaat om te praten heb ik me nog een al te bemoeizuchtige s.z die denkt dat zij afentoe de moeder is van N
@am: zegt me niets...veel kijkplezier in ieder geval! wij gaan hier zo wat afleveringen van Nikita kijken...
Change of plans...we kijken een film die nu op tv is. Oh, en ik heb net een Vingino spijkerjurkje gescoord voor 12,50 euro incl. verzendkosten. Gekocht van iemand hier van zp. @ Franka: Oh gatver!!! Ik zie nu die reclame van 144 op tv. Brrrr, wat een nare reclame is dat zeg. Ok, nu ben ik echt weg! Toedelsssssssssss!
Wat betreft datumprikker: 17 maart, 12 mei en 19 mei staan bovenaan... Chloe en Smile hebben alleen een streepje neergezet, dus ik weet niet hoe dat zit. Misschien nog even aanvullen voor die dames en CM heeft nog niet ingevuld ( hint, hint ) Ben op zich wel een voorstander om dan voor 17 maart te kiezen ( dan kan Jewe bijtijds vrij vragen om ook mee te kunnen)...
@am: rising sun dan denk ik Ja, die reclame is echt smerig he! Niet echt over nagedacht, of misschien juist wel, want je onthoud hem wel en praat erover Goede score dat jurkje: leuk! @cm: heerlijk lekker geboekt! Homeland hier ook gekeken ( goeie acteur die rode ) Maar vorige week gemist omdat we Nikita wilde opnemen, dus maar weer opgegegevn...
LM nou dat is inderdaad echt niet leuk....lastig hoor, zeker als je er met A. ook niet goed over kan praten. Franka, veel kijkplezier Am goed gescoord! CM, wat heerlijk dat je geboekt hebt! Ziet er mooi uit! Leuk die Fjordenpaarden! Ik ga nog even een poging doen I.'s fotoalbum van het tweede half jaar van haar eerste jaar (jaja) af te maken, dan is dat in ieder geval klaar....ben gelukkig al bijna zover (digitaal)
Nou, ik ben nog niets aan het kijken, manlief zit ook nog steeds achter de laptop...En dan zegt ie iets van mij met het forum Hahaha!
@ Caro: Ziet er goed uit zeg! @ meeting: Hebben Chloe en Smile gewoon misschien nog niet ingevuld, dat er daarom een streepje staat bij hun. Ja, dat jurkje is echt leuk. Bij de aangeboden sectie staat een advertentie van Futuremama, van haar neem ik 'm over. Ook Lynn77, Wonderteam en Debby82 hebben mooie dingen te koop staan.
@am: veel kijk plezier, leuk morgen naar cb altijd fijn om te weten hoe ze gegroeid zijn. @franka: thanks voor de info van surf, zo T. heeft flink geslapen dus. @kris: fijn dat het snel ging bij de ha @akoya: thanks voor de info betreft spikkel. hopelijk voelt ze zich snel beter. mama meeting: ik vind alles best. haha. @lm: jeetje moeilijke situatie hoor. blijft lastig so. wij gaan ook film kijken, cowboys and aliens. dus tot later
We hebben een vierkamerhuisje. Dus drie slaapkamers. Scheelde maar 70 euro met een driekamerhuisje. Vind het wel fijn dat de kids apart kunnen slapen. Dan wordt N.oa hopelijk niet zo vroeg wakker van L.ukas.