@Cm, ziet er leuk uit je vakantie adres. @Eylem, Gefeliciteerd met je schoonzusje. leuke naam Deniz. @Am, leuk een koopje. @LM, Lastig als ze je niet respecteren en geen rekening houden met je dochter. Zaterdag was ze hartstikke lief dus het zal wel aan hun leggen idd. @Franka, Alle 3 die datums zou moeten kunnen. Zolang het niet in Juni is lijkt het me geen probleem. Nou visite is weer naar huis. M'n huis stond op z'n kop door al het speelgoed....Nog even lekker eten besteld met z'n allen en nu is alles weer oppgeruimd en netjes heerlijk! Vanmiddag ook nog even snel naar de Karwei gesjeest en behang gehaald. Van dat glasweefsel behang voor de zolder. Was alleen vandaag nog in de aanbieding met 30% korting, dus dat was wel even de moeite.
Mag ik trouwens wel aangeven dat ik het wel heel leuk zou vinden als we een datum kiezen dat Kris ook mee kan? Aangezien we haar nu eindelijk eens over hebben kunnen halen om mee te gaan!
Trouwens, ik vond N.oa gister tijden de meeting niet helemaal zichzelf. Erg hangerig en kat uit de boom kijken. En tien nog dat spugen in de auto. Nou, vandaag was ze duidelijk niet lekker en had ze 39 koorts. Zat dus denk ik gister al iets te sudderen. Arm schaap!
LM, ben het met Franka eens! Goed je grenzen aangeven en anders moet A. dat maar doen. Am, leuk wegen en meten!!! Ben doel op wegen en meten, tenminste vind dat het leukste gedeelte van het cb de rest kan me gestolen worden hahaha Franka, leuk boekje he?! Staan zoveel leuke dingen, heb er zelf nog niks uitgemaakt maar vind dat kasteel wel leuk voor Julian zijn verjaardag en de pinguintaart lijkt me ook zo leuk om een keer te maken net zoals die taart die vanbinnen allemaal verschillende kleurtjes heeft. Maw ik vind het allemaal leuk hahaha Kris, fijn dat jullie zo snel aan de beurt waren en dat het plasje opvangen vandaag ook zo snel ging!! Duowagen is verkocht!!!! Nu kijken wat voor enkele ik weer wil, denk dat ik toch weer voor een quinny ga (had de oude gewoon nooit moeten verkopen!!)
@ jewe, klinkt als een gezellig dagje! Wat voor behang heb je gekocht? @ eylem, sorry, helemaal vergeten je te feliciteren met de geboorte van je neefje! Hopelijk is alles wel goed!
CM, vakantie ziet er goed uit!!! Ben het er mee eens dat Kris wel mee moet op deze datum nu ze eindelijk is overgehaald om mee te gaan! Uhmmm.... weer even verder lezen
@ ingfid, jeej! Wagen verkocht! Hebben ze hem ook al opgehaald? Of moet je de inklapdemonstratie nog geven?
@Meeting: kris heeft al aangegeven dat ze op de data dat verder iedereen wel kon, zij niet kon en dat we ook niet van haar uit moesten gaan omdat ze waacrshijnlijk ook op het laatste moment alsnog zou moeten gaan werken...
Ze komen het donderdag ophalen dus laat de wagen gewoon uitgevouwen staan en als ze de deur uit zijn dan doe ik snel de deur dicht en het rolgordijn in de keuken hou ik gewoon omlaag ondertussen ren ik dan naar boven om vanuit noah zijn kamer te kijken of ze net zo aan het martelen zijn als ik)
@ingrid: super dat je de wagen hebt verkocht! en ja allemaal leuke dingen in dat boekje!! @cm: ach wat sneu, die kleine n.oa toch!! @jewe: leuk, geslagd voor behang!! wat voor soort?
Ow en wat betreft mijn geklungel met het zitje eraf halen, het helpt ook als je de goede knopjes indrukt
@Cm, gewoon van dat simpele witte glasweefsel behang wat nog over geverft moet worden. @Ingrid, Zo die is snel verkocht. Fijn hoor. Was het een childwheels?
Ik ga afsluiten. Nog even een wasje ophangen en dan lekker mijn bedje in! Tot morgen en weltrusten alvast!