Ik duik me bedje in. Ben moe en heb last van me rug. Fijne avond nog iedereen...en truste alvast voor straks.
CM, slaap lekker!! Jewe, goede keuze van behang dus! Als je dan iets anders wil is het makkelijker om te verven dan opnieuw te behangen. Slaap lekker!!!
reken effe mee dames als je wil... Ik ben na telefonisch consult 5 dec gestopt met de pil.. toen " gewoon" ongesteld geweest alleen sex met condoom.14 februari weer gestart midden in mijn cyclus dus. Toen op advies apotheek 2, weken met condoom gevreeën. 29 dec. voor het eerst weer zonder. Vanaf 0ngeveer 6 januari rare klachten. Woensdagmiddag getest met middagurine. Resultaat OMO wit... niet zwanger dus.. maar de klachten houden aan. Zere borsten...... vlagen van misselijkheid. Net bijna over mijn nek na het wassen van mijn handen omdat ik de zeep zo vond stinken.. nog eens testen ? En Mirjam hoe is het met jou ?
oh en over die datum... echt pin je niet vast op mij. Mijn weekeinden zijn zo lastig... We gaan officeel het weekeinde weg met vrienden, maar dit is ook nog niet definitief.. dus als het niet doorgaat ga ik lekker met jullie mee en anders de volgende keer gewoon. Voor hetzelfde geld prikken jullie een week later en moet ik dan toch werken ofzo.. echt niet met mij rekening houden !
Zou voor de zekerheid toch nog een x testen. Qua rekenen ben ik niet zo goed en het is ook lastig omdat je midden in je cyclus weer bent begonnen maar had altijd begrepen dat de eerste 7 weken nadat je met de pil bent begonnen 'gevaarlijk' zijn maar als de apotheek 2 weken zegt dan zal het wel kloppen. Zou gewoon nog een testje doen en mochten de klachten aanhouden dan even langs de huisarts.
Vandaar dat ik dus ook 17 maart voorstelde, als Chloe en Smile dan ook kunnen/willen Enne ik denk dat februari in je berichtje deember moet zijn Ga nu je berichtje aflezen...
oh en de vraag was wanneer is het nu het beste testen... morgen al of wacht ik beter nog even ? Oh ik wordt op de bank verwacht.. tot straks
Weet het ook niet precies...Weet alleen dat ik met G.uusje op 21 dec eisprong had en op 4 januari pos. kon testen ( was mijn NOD)...Op basis daarvan zou je afgelopen donderdag positief hebben kunnen testen toch? maar goed, je weet niet precies waar je in cyclus zat...Asl je in midden bent gestart zou je dan dus dan eispring moeten hebben gehad en zou je juist rond de 29ste ongesteld moeten zijn geworden maar ben er niet zo goed in, dat rekenwerk...anders bij HA bloed laten testen?
Dat gaat goed Kris Nu al dement idd Voel je je eisprong? Anders zou ik 2 weken tellen vanaf het moment dat je denkt/ hebt gevoeld dat je eisprong was...en dan testen...
Ja als ik morgen of overmorgen niet + test denk ik id naar huisarts. Zere borsten vind ik anders maar een raar kwaaltje!
Zou dan gewoon morgen met ochtendurine proberen... Weet je nog wanneer jullie het onbeschermd gedaan hebben? anders 2 weken verder tellen vanaf dat moment en dan nog een keer testen? Idd borsten is anders maar vreemd...