@CM: was helemaal vergeten de reageren om N....arm prulleke...ik zou idd even naar haar oortjes laten kijken....sterkte
cm; nou hopelijk N ook geen oorontsteking.. OK en NU ga ik wat nuttigs doen, Sanne is bij mijn sm zodat ik straks rustig naar de fysio kan en even hier in huis wat kan doen, maar heb alleen nog maar de vaatwasser in en uitgepakt en de badkamer met ontkalkinsspul ingewreven nu even poetsen... douchen boodschappen en naar de fysio of andersom afhankelijk van hoe laat het is ..
GOedemorgen, Even snel van mijn werk ( was benieuwd naar kris): @eylem: wat een ontzettend naar bericht over je neefje! Ik hoop dat je snel duidelijkheid krijgt over wat er nu precies aan de hand is! Wel veel plezier met intake vanmiddag! @Kris: vaag hoor dat test wit was...idd net wat je zegt, misschien toch over opaar dagen naar HA als de klachten blijven aanhouden...Fijn dat S. in ieder geval koortsvrij wakker is geworden! @smile: logisch toch dat je vanwege zw niet al te ver vooruit kunt plannen...Leuk dat N. zo gek was op de taart @lovely: idd duur vrijgezellenfeest, maar goed tegenwoordig hoeft er ook maar trouw- of baby- voor iets te staan en het is 10 x duurder ineens... @wonder: heeel veeel plezier vandaag meid! hier vanochtend weer een drama bij aankleden...Ik weet niet wat het is hoor, maar sinds vorige week wil hij niet meer aan en uitgekleed worden. Maakt hij zichzelf echt zo stijf als een plank en kun je niets meer....Was eerst alleen geen jas en schoenen aan willen doen, nu hebben we hem vanochtend met zijn 2-en aan moeten kleden...1 in de houdgreep en de ander achter zijn schoppende benen aan met de sokken...Iemand ervaring of een idee?
Nog even snel over datumprikker: 3 maart: Akoya niet 17 maart: Smile en Kris niet 12 mei: Smile en Kris niet 19 mei: Smile en Kris niet Is het misschien een idee om Akoya te vragen of ze 3 maart misschien toch wel zou kunnen? Dan zou iedereen mee kunnen! Ik zal haar pb doen
Ik ben al aan het koken voor vanavond....lasagna...hoef ik hem alleen nog maar de oven in te schuiven... En hee leuk nieuws! Het vriendinnetje dat ook gaat trouwen, heeft mij gister gevraagd om haar getuige te zijn!!!!! Helemaal happy!
@ Caro: Ach, balen dat N. ziek is . @ Ingrid: Zo zeg, de wagen al verkocht. Dat is snel! @ Kris: Ik zou ook echt nog een keer testen hoor aangezien je klachten blijven aanhouden. Oh, mosterd na de maaltijd zie ik. Wat vreemd dat je dus schijnbaar niet zwanger bent, maar wel van die klachten blijft houden Wat fijn dat Sanne koortsvrij is. @ Eylem: Oh nee, wat een vreselijk bericht over de baby van jullie nichtje . @ Wonder: JAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!! Vandaag jurken passen. WOEHOE!!!! Wat leuk dat je vriendin ook gaat trouwen en dat je haar getuige mag zijn. Super zeg! Zuchterdezucht .ik moest vandaag naar het cb. Moest er om 08.45 uur zijn, dus mijn vader zou hier om 08.30 uur zijn om even op A. te passen. Om 08.30 niemand, 08.35 niemand, 08.40 niemand. Ik bellen -> wist ie van niks. Was mijn stiefmoeder het vergeten door te geven :x. Dus ik snel mijn moeder gebeld, maar ja, voordat die hier was Ik was dus pas om 09.05 uur op het cb en ja, toen kon ik onverrichter zake weer naar huis, want ik kon er niet meer tussen. Ik mijn stiefmoeder gebeld, want ik begon al aan mezelf te twijfelen, maar ze was het dus idd vergeten door de te geven aan mijn vader. Nu moet ik volgende week wéér. En morgen naar de fysio met T. dus ik blijf maar heen en weer rijden.
Tips...uhm...nee, gewoon lekker gaan passen en kijken bij welke jurk je echt het "JA! Dit is 'm"- gevoel krijgt. Ik geloofde daar zelf nooit zo in, maar toen ik de jurk aan had en mezelf zag wist ik gelijk dat dat DE jurk was. Ok, 1 tip dan -> pas niet teveel jurken. Dan zie je door de bomen het bos niet meer. En pas alleen jurken die je zelf echt mooi vindt. Dus niet iets passen omdat je moeder 'm zo leuk vindt bijv. maar je 'm zelf spuuglelijk vindt...
Ja, ik heb via de site 5 jurken in de paskamer gehangen hahaha..maar ze zijn bijna allemaal van hetzelfde type....ach we zien het wel.
@ Am; oh dat is ook geen lekker begin van de week zeg ! Balen ! Hier blijft de ellende ook maar aanhouden... kom net van de huisarts. Had nl bij de wc schoonmaken wc eend in mijn oog gekregen.. hoe verzin je het he ! Nou ja gelukkig goed gespoeld dus behalve wat irritatie niets aan de hand. Gelijk mijn klachten maar even op tafel gegooid. Ik moet even nog een weekje aankijken. Ze dacht ookd at het door het gerommel met de pil kwam. Als ik volgende week nog klachten heb hoef ik alleen even te bellen en dan krijg een formulier voor bloed te laten prikken om even e.e.a. te testen
Wonder; ik ben dan wel niet getrouwd, maar een goede vriendin van mij wel Ik ben toen meegegaan en heb haar in iedere jurk op de foto gezet zodat ze thuis nog eens rustig kon kijken. Ze vond dat erg fijn.. dus misschien een idee ?