toen was ik alleen misselijk als ik een lege maag had. Als ik dan wat at, was het meteen weer weg. maar nu ben ik gewoon de hele dag door misselijk... bah ! hihi
Hij lust wel sperziebonen en snijbonen, maar eigenlijk al het andere waar boon inmde naam zit mot 'ie niet. Lust het gewoon niet, zegt hij. Erg jammer, want ik maakte vroeger altijd een schotel met gehakt, groentes, tomatensaus en bruine bonen en dan daaroverheen tortillachips en dan kaas eroverheen en dan in de oven. En als het klaar is lekker knoeien met het eten door het mengsel met de chips op te scheppen! Zo lekker, maar ja, hij lust het niet. En L.ukas trouwens ook niet. Ik heb alleen geen fondue pan. Moet ik even kijken of ik die van iemand kan lenen.
Jeetje, dat heeft dan lang geduurd! Snel lekker aan de warme thee! Was I. Ook thuis of was die bij je moeder?
@ Eylem: Jeetje zeg, wat lang zonder stroom gezeten. Balen :x! BLEGH! Ik ben echt zo ontzettend verkouden. Mijn holtes weer helemaal vol, mijn gezicht doet er gewoon zeer van. Ik wilde misschien nog even langs de DA lopen voor echineaforce hotdrink, maar T. heeft een slaapdagje volgens mij, dus die gooit mijn schema in de soep .
@Am ben benieuwd naar de foto. T zal wel were groot zijn geworden. Gebruik je al neusdruppels? Misschien ook even stomen? @CM haha toen je vertelde over uitsloven dcaht ik gelijk aan de Dominicaanse. Beterschap voor N.oah Mijn sz en sm zijn vegetarisch en maak ik dus vaak tortilla maar daar zitten bonen in. OOk lekker is pasta met spinazie a la creme en gorganzolla, Is super lekker eb binnen 5 minuten klaar en de meeste kinderen zijn er dol op. Voor de niet vegatarische kun je er apart gehakt bij doen maar is niet ech nodig. Stokbroodje kruidenboter erbij en klaar. @KLeintje vervelend dat je zo misselijk bent. @Eylem gelukkig heb je weer stroom
En die A. is me toch ondeugend joh... echt 100x achter elkaar de la van het tv-meubel opentrekken en alle dvd's eruit halen. Ik heb haar dus ook al 100x weggehaald en streng gezegd dat dat niet mag, maar ze gaat gewoon lachen . Dondersteen... En het ergste is...dan moet ik dus ook echt mijn lachen inhouden....zucht...ik moet nog even werken aan mijn mommy-skills.
Femke zat in bad vanmorgen: "mama, seepapier voor jou billuh hè!" Al wijzend naar een rolletje wc papier. en terwijl ik een filmpje van lieze terugkijk hoor ik haar op het filmpje zeggen, "dat is mijn susje" en vanmiddag konden meike en femke het niet zo goed vinden met elkaar, zegt meike tegen femke dat ze zich er niet zo mee moet bemoeien zegt femke: Nee! jij moet je niet meboeien!" Meestal praat ze gewoon in 2 woord zinnen maar af en toe komt er dus zoiets uitrollen... Hoe spreken jullie kids letters voor in de mond uit trouwens. Het viel me vandaag op dat femke haar tong dan tussen haar tanden heeft. en ze begint ook met kleuren herkennen, hoewel bijna alles blauw is
Ja net gebeld door echobureau dat de 4d echo al 17 februari is ze hadden toch nog een plekje vrij. Heb er nu al zin in! @Am haha kleine ondeugende A. Ik vind het soms ook heel moeilijk hoor om niet te lachen als ze zo "stout" zijn @Napo hmm eigenlijk nooit op gelet hoe ze haar tong houdt
Am, vervelend joh, zo verkouden. Hopelijk ben je er ook snel weer vanaf! Oeh dondersteen, hier ook hoor... alles uitproberen! op de bank staan, lampjes aan en uit doen en vooral overal NEE! bij roepen
Hm, ik heb wat leuke dingen gezien bij de H&M voor de van de zomer voor A., maar ik weet eigenlijk niet welke maat ik moet nemen. Ze zit sinds kort in 86, maar ja, voor hoe lang...
Ik koop eigenlijk ook niet zover kleding in het voren... blij ook want femke zat bijna een jaar in maat 80 maar maat 86 had ze maar heel even aan... ligt er ook aan wat het is... kortebroeken en rokjes zou je best 86 kunnen doen, dat valt niet zo op. Zelfs meike had van de zomer nog een rokje 86 aan terwijl die in 110 zit. Jurkjes koop ik eigenlijk altijd een maatje groter. Shirtjes vind ik zooo moeilijk inschatten...
hoi meiden, begonnen met bijlezen maar het bad loopt ook vol dus als ik ineens weg ben @ingrid: zo snel verkocht en snel weer een nieuwe wagen gekocht! @jewe: handig behang hoor glasvezel @kris: ik zou zeker nog een test doen. na mijn idee zou je best zwanger kunnen zijn. @cm: ohh arme n.oa beterschap voor haar @