@ Eylem; lekker dan zo lang zonder stroom met deze kou ! @ Cm; Balen dat N nog niet beter is.. en dat je zelf ook niet lekker bent. Er heerst ook vanalles. Was vandaag even op het kdv omdat ik een vak door moest geven en toen vertelde de juf dat heel Sanne haar groep ziek was of was geweest. Niet allemaal hetzelfde, maar wel allemaal ziek zwak en misselijk.. @ Nap; ik hoop officieel op niet positief.. en onofficieel eigenlijk ook maar toch even klonk het toch wel weer heel leuk een baby-tje in mijn buik.. ha ha.. hormonen zullen we maar zeggen.. en kleuren, ja een beetje wel. Ze weet wel in ieder geval dat op de blauwe klei het blauwe deksel moet en op de rode de rode etc. @ Smile; Leuk 17 februari een 4d echo... ! Klinkt nog wel ver weg zeg..
hier trouwens toch een drama vandaag. Toen ze thuis kwam was alles nog leuk. Daarna slapen en vanaf dat ze wakker was was het drama. Weer verhoging ook. En ze wilde niets. Naar de speeltuin toch maar even, maar naar 5 min. wilde ze naar huis. Niet lopen, tillen ... niet spelen in de stoel zitten, maar daar wilde ze ook niets. Ik weet dat ze ziek is hoor, maar ppffffff wat vermoeiend is dat zeg. Omdat ze steeds ook AUW bleef roepen toch maar pcm gegeven en daarna ging het beter. Nu ligt ze net op bed. Dus we zullen zien hoe het morgen is. Ik moet werken en ik ga hoe dan ook werken, heb het nodig even niet met haar al dan niet ziek zijn bezig te zijn, want merk dat ik er een beetje klaar mee ben even ( slecht he.. ) dus als ze nog te ziek is voor het kdv komt of mijn moeder of schoonmoeder dat vechten ze maar uit ( ze willen alletwee wel.. )
@ Kris: Pfff, nou idd, ziek of niet, het is gewoon dodelijk vermoeiend als ze zo'n bui hebben. Gelijk heb je dat je morgen gewoon even gaat werken. Wij hebben hier vanavond officieel de eerste eet-weigering gehad . Ze had haar vlees op en toen wilde ze niet meer. Ja, ons vlees, maar dat gaan we dus niet doen. Dus nog 2x aangeboden, maar ze bleef ermee gooien. Toen hebben we het weggehaald en werd ze woest . Toetje wilde ze wel, dus dat heeft ze wel gegeten. En toen ik de vaatwasser ging inruimen sneed ik mijn pink aan een superscherp mes van A. Nu voelt heel mijn pink alsof ie slaapt. T. heeft vandaag trouwens helemaal geen fruit gehad en de groente gaat er ook bij inschieten heb ik het vermoeden. Hij heeft veel geslapen vandaag. Vanaf morgen toch maar weer het fruit en de groente (+ aardappel) geven voor ik hem op bed leg.
hopelijk is het eenmalig. Hier al weken of misschien wel maanden een eet weigeraar.. vandaag welgeteld 1 korrel rijst op. Toen ze met haar bord ging gooien heb ik haar in de hoek gezet waar ze een halve minuut hysterisch heeft staan brullen om daarna poeslief weer aan tafel te komen. Echter nog steeds niet te eten.
Hey moppies! Ik las net een facebookberichtje van Franka (thanks meis) dat ik nog even datums moet invullen voor de meeting.. Heb me natuurlijk zaterdagavond even gauw aangemeld omdat ik visite had zitten, en er verder dus niet meer naar gekeken. Nu had ze het ook over 17 maart, maar dan kan ik niet!!! Ben ik zeker weer de enige die roet in het eten gooit Ik zal even snel de andere datums invullen, maar als er echt geen andere datum is dat we allemaal kunnen dan moeten jullie die maar gewoon plannen en dan ga ik de volgende keer weer mee, vind het ook zo lullig als het door mij niet door kan gaan! Zit nu nog even op mijn werk, want ik heb om 8 uur vergadering, maar morgen ben ik er weer! XXX
Zo nou daar ben ik weer na mijn eerste keer trouwjurken passen....eindconclusie..... WAT EEN K*TZAAK!!!!!!!:x:x Waar ik zo naar uitgekeken had, is gewoon een complete teleurstelling geworden. Het begon al dat mijn favoriete jurk niet meer bij hun in de collectie zat!! Daar ben ik dan speciaal voor naar Rotterdam gereden! Nou nee ze hadden hem niet meer...ik zo...huh maar hij is van de collectie van 2012? Nee, maar ze had wel een super goed alternatief die ook nog eens veel goedkoper was. Nou ok prima. Wij naar die paskamers...waar al een Belgisch meisje met haar familie ook jurken aan het passen was. Heel grappig was dat we echt dezelfde smaak hadden. Op een gegeven moment sta ik daar in die paskamer mijn eerste jurk aan te doen...hoor ik die verkoopster tegen die familie zeggen. " ja het is heel fijn dat jullie allemaal meegekomen zijn, maar al die meningen gaan haar echt niet helpen, ze is al helemaal in de war!!" En dat op een manier dat ik echt ff moest slikken. Blijkt die oma wel gereageerd te hebben van...dr is er maar eentje die haar in de war maakt en dat ben jij. ANyway, ik werd door mijn eigen verkoopster echt naar 1 bepaalde jurk gepraat en ok hij was niet lelijk, maar het was niet DE jurk. Het meisje naast mij had dezelfde jurk aan en begon te huilen toen ze zichzelf zag....ik stond erbij van ja hij is leuk, maarre....Nou die verkoopster was NOT amused dat ik zo aan het twijfelen was en propte me van de een in de andere jurk en bleef het maar hebben over die ENE jurk. En dan erbij dat het bestellen lastig is en dat er echt een risico aan zit als je niet op tijd bent en dat er een leuke actie loopt...blablabla! Ik twijfel de twijfel en uiteindelijk het niet gedaan, omdat ik mijn droomjurk (waarvan ik inmiddels bijna zeker weet dat dat hem gaat worden) wil passen. Hoor ik die ene verkoopster zeggen...oooh hier heb je de jurk voor jouw champagnemoment....nee zegt mijn verkoopster....mijn bruidje neemt hem niet....die ander: oh nee neemt ze hem niet...oooh....:x En dat ging dan op een toon...nou echt daar lusten de honden geen brood van. GATVERDAMME....echt ik zou niet eens een jurk willen verkopen als de bruid in spé twijfels heeft! Zo dat is mijn lange verhaal....wat een desillusie zeg!
@ Wonder: OMG , wat een ballentent zeg! Ik zou ook echt woest zijn én een dikke vette klacht indienen bovendien!
ja ik ga dat denk ik ook doen hoor.......oh je had dat gezicht moeten zien toen ik zei dat ik heel graag toch ergens mijn nummer 1 wilde gaan passen....weet je wat ze zei...ja als jij bereid bent duizend euro meer te betalen voor een onderkantje moet je dat doen ja! NOU ZEG!
Het is dat het voor jou een beetje ver rijden is allemaal, maar anders zou ik je echt Taft & Tule in Schoonhoven aanraden. Daar ben ik geweest en echt heel goed en fijn geholpen.
Ja ik hoop dat Apeldoorn een betere ervaring gaat zijn...maar anders rijd ik zo naar SChoonhoven hoor!
ja ik ben bloedserieus! En dat arme Belgische meisje joh....echt die kreeg nauwelijks de kans om adem te halen....oh je huilt...ik neem aan dat dat tranen van blijdschap zijn toch? JA toch? Oh meis hier een zakdoek...je huilt...dit is hem he? Dit is de jurk waar jij in gaat trouwen he?! Oh ja ik zie het....champagne? Zullen we dan nu maar champagne doen? En dat in een adem!!!! MIJN GOD!!! SPAAAAAAANSbenauwd!!
@kris: ohh na het doorlezen zie ik dat je negatieve test had. gelukkig dan maar en hou je daar dan maar aan vast. @wonder: oehoe je hebt vandaag jurken gepast hoe was het?? en zat je droomjurk erbij?? @eylem: hopelijk mogen jullie snel bij het huis kijken. jeetje wat erg voor je nichtje. hopelijk komt het mannetje er nog boven op. @lm: oei T. uit bed gevallen. gelukkig was het snel over. leuk vrijgezellefeest maar wel veel geld zeg! ben nu op blz: 163
@Wonder, wat een balletent zeg. Zulk personeel zouden ze meteen op straat moeten flikkeren. Hopelijk is die andere zaak beter. @Eylem, oh wat erg voor je kleine neefje. Hopelijk komt het goed. @Am, oh bah verkouden. En A lekker ondeugend...af en toe moet je wel lachen om die streken die ze kunnen uithalen.
@kris: jee s.anne koortsvrij! @wonder: wat leuk dat je getuige mag zijn. @am: balen dat het niet gelukt is om naar het cb te gaan. met toe doen van je stiefmoeder
@ Wonder, nou ja zeg! Wat een bullshit winkel! Waar gaat het over! Staan ze soms op het randje van failissement ofzo dat ze zooo broodnodig moeten verkopen? Echt ronduit schandalig. Pfff. Nou, hopelijk hebben ze in Apeldoorn iets betere manieren! Zo wij hebben toch lekker gegeten vanavond! Ik had nog wat restjes groente van de lasagna over. Courgette, rode paprika, prei en champignons. Heb even zitten googlen voor een recept en kwam een recept van de Jumbo tegen voor hartige pannekoeken. Heb het recept een beetje aangepast en hebben dus heerlijke hartige pannekoeken gegeten! Lekker met een paar plakken spek erbij en kaas. Zelfs de kids smulden ervan. Erg handig dus als je wat groentes over hebt!
Ja, serieus....dat zou je dus bijna denken!!!! Ik ga er vanuit dat Apeldoorn leuker gaat worden! WAt heerlijk klinkt dat zeg!!!! Ga ik onthouden!