APRIL-mama's 2010 deel III

Discussie in 'De mama's' gestart door Amethist, 3 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eylem

Eylem Niet meer actief

Wonder nou jaaaaaaaaaaaa wat een ballenzaak zeg! Ongelooflijk! Wat een teleurstelling :( vind het echt zo jammer voor je! Hopelijk is de volgende zaak WEL leuk! Mss anders even recensies zoeken op van die trouwfora?

Am, oh fijn een eetweigering....hier is NEE ook heel populair op het moment, zucht.

Kris ja ik kan me het helemaal voorstellen...als I. ziek is vind ik haar ook echt zielig maar mezelf na een halve dag ook ;). Hopelijk slaapt ze goed vannach en gaat het morgen wat beter.

CM, dat klinkt erg lekker! Goed idee, groenten door de pannekoeken!

Nou hier de intake gehad bij de woningbouw, nou ja intake, het was meer papier controle :) maar goed dat was allemaal goed en nu mogen we woensdagmiddag gaan kijken. We zullen zien, mijn man twijfelt erg omdat het natuurlijk maar voor een paar jaar is en we geen 1000en euro's in dat huis willen steken. Maar ja eerst kijken en dan zien we verder.

Verder even mijn schoonzusje gesproken en met mijn neefje (ok mijn mans neefje officieel maar dat is zo ingewikkeld) is het nog hetzelfde, hij ligt in een ander ziekenhuis dan zijn moeder (die hem dus nog steeds niet gezien heeft :$:x en ze weet ook niet wat hij heeft dat vertellen ze haar niet :$:x ), maar het is allemaal erg onduidelijk hoe of wat....Even het nieuws afwachten van de komende dagen.

2. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    pedagogisch medewerker (kinderopvang)
    lelystad
    @kris: jeetje wc-eend in je oog, moest stiekem ook wel een beetje lachen, wat een actie.

@cm: whaha speldjes in je haar heel herkenbaar van me werk.
    ojee manlief gooit zijn charme in de strijd

@kleintje: spannend morgen je eerste echo. hopelijk ben je snel wat minder moe en misselijk.

@franka: ik zou hem zelf kleding laten uitzoeken. mijn ervaring is wel dat je de keuze moet beperken. dus bijvoorbeeld twee verschillende broeken en twee verschillende t-shirt/truien en dan kan hij kiezen welke hij aan wilt. daarmee heeft hij het idee het zelf in de hand te hebben. en jij kan zorgen dat het gewoon bij elkaar kleurt.

3. Franka83

Franka83 Fanatiek lid

2 nov 2009
    3.644
    0
    0
    Decaan op middelbare school
    Arnhem
    Avond meiden!

@wonder: waaaaaaaat eeeeeeen ballentent: geen goed woord voor over!

@cm: klinkt lekker dat recept!! N. nog niet helemaal de oude dus :(

@am: zo, dan sta je lekker voor niets bij cb: wat balen zeg!! volgende week in de herkansing!

@eylem: hoe was de intake vanmiddag? edit: lees het al, ben benieuwd woensdagmiddag!! hoop dat het iets is!!

Pfff vandaag weer een vermoeiende ochtend en avond met T.omas...Ik weet niet wat hij heeft de laatste dagen, maar mén!! Vanochtend stap hij heel vrolijk zijn bed uit, komt me knuffelen en op moment dat ik hem op commode zet om pyama uit te doen begint hij te bléren en zich echt te verzetten tegen het uitkleden. Helemaal stijf als een plank en zijn pyama vasthouden enzo...Dan is aankleden ook een hele klus!! Eindelijk aangekleed beneden, wil hij zijn schortje niet aan...prima dan niet, dan zo eten, wil hij toch zijn schort aan, doe ik dat, gaat ie weer brullen....Zelfde gebeuren met zijn jas aan en zijn schoenen aan...Loopt ie enthousiast naar de auto en wil ie gaan zitten, draait ie om en wordt het weer drama,,,,voordat ik meneer 'stijve plank' in de autio had! Bij de opvang wilde hij zijn jas weer niet uit :(

Avond weer hetzelfde riedeltje, jas niet aan willen, auto niet in willen, thuis jas niet it, schoenen mogen niet uit, schort om te eten mag niet aan, eten wordt aan de kant gegooid, drinken hoeft ie niet en wel en niet en wel....Uiteindelijk heeft ie alleen wat druifjes op. Daarna pyama en tandepoets drama: al rollend over de badkamervloer met zijn 2 en. Toen boekje van de mol voorlezen, nee gonnie, nee mol, nee gonnie, nee mol. Ja,....mama is niet gek, dan ga je zonder te lezen maar slapen...Heb hem in bed gelegd en ben weggegaan!

Ik weet echt niet wat ik hier nu mee moet :(

4. Franka83

Franka83 Fanatiek lid

2 nov 2009
    3.644
    0
    0
    Arnhem
    Even te r aanvulling: heb hem zelf kleren laten kiezen: daar ligt het niet aan :( dat zou ook de jas en de schoenen of zijn eetschort niet echt verklaren...

5. Franka83

Franka83 Fanatiek lid

2 nov 2009
    3.644
    0
    0
    Arnhem
    Akoya trouwens al gesignaleerd?

Volgens mij heeft iedereen nu zo'n beetje de datumprikker ingevuld en het resultaat zijn 2 data:

3 maart: dan kan alleen Akoya niet

19 mei: dan kunnen kris en smile (uitgerekend) niet

6. Eylem

Eylem Niet meer actief

He getsie Franka wat een drama-dag....ik weet niet, ik zou niet denken dat er perse iets is, gewoon algemene dwarsigheid van een aankomende peuter....I. heeft ook wel van die dagen, de ene dag gaat het beter dan de andere en het ligt er ook aan hoe ik er zelf mee omga, als ik zelf relaxt ben gaat het veel beter dan als ik moe en geirriteerd ben. Maar ik kan me voorstellen dat je er even helemaal klaar mee bent. Knuffel!

7. Amethist

Amethist Niet meer actief

@ Franka: OMG, vreselijk lijkt me dat als ze zo tegendraads zijn. Maar hoe je het beschrijft was dan wel weer komisch. Alhoewel ik snap dat het op dat moment verre van komisch is natuurlijk.

@ Eylem: Spannend. Hopen dat het huis wat is. Houd in gedachte dat de woningbouw ervoor moet zorgen dat dat muren e.d. er fatsoenlijk uit moeten zien. Dan hoef je zelf alleen een paar emmers latex te kopen om de muren te verven en wat voor op de vloer te regelen.

8. Franka83

Franka83 Fanatiek lid

2 nov 2009
    3.644
    0
    0
    Arnhem
    @eylem: nee weet ook wel dat het dat waarschijnlijk is, maar bedoelde ook meer dat ik er een beetje zat van heb, dat geblér van hem en dat gehuil de hele tijd...ken hem helemaal niet zo...maar goed g.uusje lag er hard om te lachen, dus dat maakt het een beetje goed :D

9. Amethist

Amethist Niet meer actief

@ Franka: Hahaha, gelukkig dat iig iemand er nog de humor van inzag :D.

10. Franka83

Franka83 Fanatiek lid

2 nov 2009
    3.644
    0
    0
    Arnhem
    @am: hahaha ja idd :p

11. Eylem

Eylem Niet meer actief

Franka, oh sorry, dan heb ik je verkeerd begrepen. Gelukkig zag G. er de humor van in :D en het zijn echt van die faaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaases ;) I. had een tijdje geleden ook een week waarin niets goed was, nou ik kon haar wel wat aan doen. Maar daarna was ze ineens weer superlief. Raar is dat.

12. Franka83

Franka83 Fanatiek lid

2 nov 2009
    3.644
    0
    0
    Arnhem
    Geeft niets hoor!!! Is ook wel fijn dat iemand het gewoon even beniemd zoals het is...zou nog gaan twijfelen aan mezelf....Ik zei aan tafel tegen manlief al: op het forum zouden ze zeggen het is een faaaaaaaaaaaase whahahahah! fijn dat die er nog even ingegooid wordt!! :D:p;)

Dan hoop ik dat ie woensdag maar gewoon weer normaal doet, want ik zie nu een beetje op tegen mijn vrije dag :O

13. Franka83

Franka83 Fanatiek lid

2 nov 2009
    3.644
    0
    0
    Arnhem
    #1753 Franka83, 16 jan 2012
    Laatst bewerkt: 16 jan 2012
    Heb Surf hier trouwens gemist met het nieuws over de pretecho: lees net dat ze een meisje krijgt!!!

(of praat ik nu voor mijn beurt :))

14. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    @ Wonder : wat een drama zeg !
    @ Eylem; balen die onzekerheid zeg, dan is het wel lastig om zo ver bij elkaar vandaan te wonen..
    en spannend van het huis. Wanneer gaan jullie kijken.. ?
    @ Franka; T.omas zei je.... weet je zeker dat je het niet over S.anne hebt.. ??? Aan en uitkleden gaat hier dan nog wel.. maar verder... pfff 1 groot herkenningsfeest wat je daar schrijft. Het zal i.d. wel een Faaassseeee zijn... nou hopelijk duurt die niet lang !

15. Franka83

Franka83 Fanatiek lid

2 nov 2009
    3.644
    0
    0
    Arnhem
    @kris: oh fijn om te lezen dat jij dat ook hebt!! ( niet voor jou natuurlijk, maar de herkenning :D)

16. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    lelystad
    @wonder: ohh mijn god, wat een malloten daar zeg! en daarmee ook jou eerste bruidjurkenpaservaring ( leuk woord voor wordfeud) in duigen laten vallen. bah wat een nare mensen zeg!

@Am: fijn een eet weigeraar.

@kris: groot gelijk hoor dat je gaat werken.

@eylem: jee woensdag kijken, spannend. sterkte voor je neefje. wat raar dat zijn moeder hem niet gezien heeft en niet mag weten wat hij heeft. heeft zij iets aan de bevalling overgehouden dat ze het nog niet willen vertellen. ( ivm eventuele kans op shock)

@cm: klinkt lekker zeg!

@franka: jeetje wat een toestand zeg! haha die g.uusje vind het in elk geval wel leuk:p

17. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    ja nu ze ziek is helemaal, maar daarvoor ook hoor van die dagen..
    ik ben er ook echt wel eens bij weggelopen omdat ik dan even niet voor mezelf in stond.. :) maar dan is precies wat je zegt werkelijk NIETS goed..
    voorbeeld; Mama Sanne MIJNTJE Ok kan geen kwaad een mandarijn. Dus mandarijn voor madam. Madam likt er aan en gooit het op de grond.. NEEEE Appulll Ja daaagggg... -> krijsen ;)

18. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    Oh en Franka altijd fijn lotgenoten hebben

19. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    lelystad
    @surf: wat super leuk voor ze zeg!! surf gefeliciteerd met jullie aankomende dochter!!

20. Franka83

Franka83 Fanatiek lid

2 nov 2009
    3.644
    0
    0
    Arnhem
    Zéér herkenbaar inderdaad! Ben afgelipen vrijdag ook weggelopen bij hem hoor...Even rustig op de gang uit zitten blazen :D

Deel Deze Pagina