Zo, heb net heel wat babyspul op MP geknald. Ruimen die handel! Dus als iemand nog wat nodig heeft! Ik heb twee boxkleden, een box, een boxtas, een verzorgingstas, een Maxi Cosi, een Romer King autostoel, een kinderwagen, een draagzak, een buikdrager en een draagdoek op gezet! Ben daar dus heel de avond mee bezig geweest. Heb nu een houten kont en een zere rug van die rotstoel, dus duik lekker mijn bedje in. Tot morgen(avond)!
Morning! Mensenkinderen zeg, ik voel me alsof ik vannacht een marathon heb gelopen ipv lekker geslapen . En ik kwam vanmorgen tot de ontdekking dat ik gisteravond mijn lenzen ben vergeten uit te doen. Dat is me echt nog nooit gebeurd. Vanmiddag met T. naar de fysio en verder ga ik niet zo veel doen denk ik. Ik heb geen zin om écht ziek te worden, dus maar even rustig aan...
Goedemorgen Am he dat is niet lekker wakker worden. Rustig aan maar vandaag! Hier heerlijk uitgeslapen mijn man kwam uit de nachtdienst en heeft I. uit bed gehaald en mee naar beneden genomen dus ik kon nog een uurtje langer slapen.
Mogguh!! @AM: oei je lenzen in gehad....bleven je ogen niet aan elkaar plakken? Anyway naar dat je niet goed geslapen hebt. Succes straks bij de fysio! @meetings: leuk hoor!!!! Ik heb de data er ook ingezet! @Eylem: lekker dat je mocht uitslapen!!!! @CM: lekker aan het opruimen geslagen!! Heerlijk zeg! @Hier: ik ga nu even de foto's dr op zetten! Ben strakjes terug!
GRrrrrrrrrrrrrrrr mannen af en toe!! We hebben op de locatie voor de bruiloft een optie lopen tot de 24ste....maar we weten allang dat we het gaan doen. Ik vraag dus al een paar keer of hij misschien wil bellen naar onze contactpersoon om dit door te geven......(is echt het eerste wat hij dan gaat doen!!)...zegt hij....waarom? De optie loopt toch nog gewoon door! MENSEN KINDEREN...snap dan dat ik gewoon knopen wil doorhakken...bevestigingen binnen wil hebben...zodat we ook door kunnen met de rest! zoooooo bridezilla is weer lekker bezig vandaag!
@ Eylem: Heerlijk dat je nog een uurtje hebt kunnen slapen. @ Wonder: Hahahahaha, watch out for Bridezilla!!!! En dat vóór 09.00 uur 's morgens .
A. ligt gewoon nog in bed. Ze was wakker geworden toen grote A. en ik eruit gingen, douchen enzo. Maar ze is dus toch weer gaan slapen.
@Wonder wat jammer dat het zo'n tegenvaller was die stomme bruidszaak. Dit moet juist iets super leuks zijn. Ik zou gewoon wat winkels bellen en kijken of die wel DE jurk hebben. Ik was bij de Witte MArkies ook echt een aanbeveler maar niet echt in de buurt voor jouw De locatie was toch ....? MIjn schoonzus is daar namelijk getrouwd. Ik was even in de war dacht dat het een locatie was waar wij hadden gekeken maar dus de locatie van sz. Het is daar echt zo mooi en de trouwzaal superromantisch en met mooi weer ook nog lekker gebruik van buiten maken. @Eylem jeetje wat een verhaal van je nicht en neefje. Hoe kan het nou dat ze hem niet mag zien en vooral dat ze niks vertellen. Maar kan de vader van de baby er dan niet heen? @Franka jeetje wat een drama hopelijk is dit weer zo'n bekende fase en is hij er snel over heen. @Am hmm leuk zo'n eetweigering hopelijk eenmalig. Gelukkig is ze weer gaan slapen. @Spikkel haii hoe gaat het?
Ja echt balen hoor....maar na een nachtje slaap waarbij 100 jurken de revue hebben gepasseerd kan ik er ook wel heel hard om lachen. Het is idd ....(zou jij het voor evt. meelezers weg willen halen?). Wat grappig dat je het daar kent! Ja het is idd super romantisch... De witte markies sla ik even op!
Ohhhh ik had een bod gedaan op een setje van Nijntje op MP en het is gewoon geaccepteerd, 3 euro voor broekje truitje sokjes, da's toch leuk . Ik ben Nijntje fan en voor Irem had ik niets van Nijntje, dus 1 setje voor de baby vind ik toch wel erg schattig. Wit truitje bruin broekje en roze sokjes.
Oh brrr, ik houd helemaal niet van Nijntje juist. Wel boekjes enzo hoor, maar niet op kleren . Maar voor 3 euro heb je dat zeker goed gescoord! Dat Marktplaats kan echt ZO leuk zijn!!!
Wonder, oh lekker irritant, mannen....grrrr! Am oh dat is wel relaxt dat A. weer is gaan slapen Smile ik begrijp er ook niet veel van, maar goed, ik wil daar verder ook niet iedereen lastig vallen met mijn vragen, het gaat zoals het gaat, ze hebben daar blijkbaar nogal een ander beleid op sommige vlakken. Ik hoop gewoon dat het allemaal toch mee mag vallen. Zag gisteravond trouwens een hele indrukwekkende documentaire over prematuriteit, oa ouders die moeten beslissen of ze door willen gaan met de behandeling van hun kindje die met 25 weken is geboren. Heel erg moeilijk om te zien maar heel erg indrukwekkend.
Hahaha, ik laat de panterprintjes voor jou liggen, goed? Ja ik vind het alleen jammer dat de kwaliteit soms toch tegenvalt, dan zitten er al allemaal pluisjes enzo op de kleren, maar goed. Voor 3 euro kan ik niet zeuren.