@ franka 2 weken geleden voor 1e echo geweest ivm Ontstekingen aan mijn bm, eierstokken en eileiders. Had net 3 dagen daarvoor 2 ab kuren achter de rug (2 weken) Dus mocht ik langskomen omdat ik ongerust was. Omdat er niks te Zien was mocht ik vandaag terugkomen En over 2 weken weer. Helaas heeft hij alleen de Mogelijkheid voor uitwendig. Heb me wel vanmiddag Aangemeld bij de vk. Dan krijg ik iig een echo nog bij het echocentrum hier. ( termijnecho) dan vraag ik of ze het inwendig kunnen doen.
@kleintje: oh op die manier...ja zou idd liever een inwendige echo bij de vk hebben...weet je al wanneer je dan termijnechi hebt bij vk?? hier had ik die met 8 weken... @am: ik heb niet persé een voorkeur voor een restaurant...In Utrecht kan ik echter alleen maar sushi vinden op de site en voor de mensen die geen sushi lusten is Amerstfoort misschien beter geschikt aangezien zij ook Teppanyaki menu's op de kaart hebben staan... Home ( Utrecht) http://www.a1-plaza.nl/home ( Amersfoort)
Goedenavond. hier ligt dametje alweer lekker op bed en zit ik klaar voor gtst. ondertussen nog ff kijken voor ringen soorten op internet, en jurken maar das leuk
@ Franka: Oh ja, op die manier. Dan beter Amersfoort idd, ervan uitgaande dat er ook meiden mee gaan die geen sushi lusten.
Afgelopen vrijdag ben ik toch met vriendinnetjes uit eten geweest bij de Japanner: had sushi als voorgerecht (vaststaand menu)...Heb alleen de rijst met komkommer en rijst met ei/zeewier opgegeten Die waren wel lekker, maar smaakte toch een beetje naar vis...
@ Jewe: Als je zwanger bent mag je wel verse sushi, maar ja, moet je natuurlijk maar net weten of het écht vers is. Ik zou dat risico ook niet nemen.
nou oke ik heb geen idee of ik sushi lust, ik lust namelijk geen vis ( denk ik) als kind een keer vis geproefd geen idee welke en sinds dien eet ik helemaal niks aan vis. ik vind het goor ruiken, er vies uit zien. en die vissen op de markt liggen me altijd zo eng aan te staren
@ pamsie, hierbij de link naar onze mp advertenties. Marktplaats.nl - Advertenties van Bellaart uit Dordrecht
ARGH! Waarom zie ik allemaal leuke kleren voor A. die allemaal ZOOOOO duur zijn (denk: 60,-- voor een jurkje...dat gaat 'm dus echt niet worden ).
Ik heb trouwens echt al zin om wat voor A. voor de zomer te kopen, maar ik durf niet, want ik heb geen idee welke maat ik moet nemen. Ze zit nu in 86 sinds kort, maar weet natuurlijk niet of ze nog weer een groeispurt gaat krijgen...
Goedenavond! Hier weer hard gewerkt en hard gelopen! Beetje gaar nu. Ben dus ook niet echt in bijlees/reageer modus.
I love sushi! Ik heb ook pas een half jaar geleden voor het eerst sushi op hoor! Dacht ook altijd dat het vies was. Maar mán, was I wrong!
@ am, tja moeilijk! L.ukas heeft wel heel lang in 86 gezeten, maar dat is bij iedereen misschien wel verschillend.
Grappig, want Napoleon vertelde juist van de week dat 1 van haar kids juist maar heel even in 86 heeft gezeten en bijna gelijk door ging naar 92...
Maten, kan ineens heel snel gaan maar soms blijven ze ook wel heel lang in 1 maat zitten. Hier in huis is daar sowieso geen logica in want Julian heeft een jaar in maat 74 gezeten en heeft 98 en 104 qua shirts gewoon bijna overgeslagen want hij zit nu in 110. Als ze dus ineens een groeispurt krijgen heb je kans dat ze zo een maat overslaan. Ik wacht dus netjes met zomerkleding kopen tot we echt tegen de zomer aanzitten anders zit ik net zoals nu weer met een kast vol met kleren die bijna niet gedragen zijn om daarna weer alles nieuw te moeten kopen.
Net met nichtje van roeland naar de sportschool geweest, we gaan nu twee weken gratis uit proberen en alle lessen die ons leuk lijken zoveel mogelijk uitproberen en daarna gaan we als het ons lukt twee dagen 2 uur achter elkaar sporten Eindelijk een slachtoffer gevonden die met me mee wil