@ pamsie, je moet de marsepein vrij dun uitrollen. Als je een grote roller hebt, leg je deze op het midden van de de marsepein. Je legt dan één helft over de roller en tilt dan de rolle met het marsepein eroverheen voorzichtig op. De losse flap leg je voorzichtig op de taart en dan kun je langzaam de flap die over de roller ligt ook over de taart leggen. Als je geen grote roller hebt gebruik je je arm hiervoor. De taart moet wel helemaal afgekoeld zijn! Op dit filmpje zie je goed wat ik bedoel met dat over de roller leggen. YouTube - Broadcast Yourself.
thanks voor de tips weer! en hoe moet je de taart bewaren?? filmpje staat er trouwens niet als ik hem aan klik krijg ik algemene filmpjes ( barbapapa ect) te zien.
@ am, die ov chipkaarten zijn echt drama! Maar goed, je kunt bijna niet zonder! Wat is het probleem? Lekker pizza! @ akoya, mjammie sushi! Heb ik gister nog op! Fot van je nieuwe coupe? @ wonder, welcome back! Leuke foto's op fb!
Hier net naar de kinderboerderij geweest. Waren vorige week woensdag baby geitjes geboren. Zo schattig! Verder vooral veel was/strijk gedaan vandaag. Straks komt mijn stiefschoonvader eten, want mijn sm is op vakantie in Egypte, dus hij is een weekje only de lonely! Gister dus lekker bij het nieuwe sushi restaurant in dordt gegeten met een paar vriendinnen. Was erg lekker en gezellig! Goed voorproefje voor olgende week!
@cm: ahh lief baby geitjes. gezellig je sv op bezoek. gezellig even een avond op pad geweest met je vriendinnen.
@Akoya, Maandag middag of dinsdag ochtend beginnen ze weer met het opbouwen van de badkamer. Dus morgen mag Jeroen eerst nog verder met het eruit slopen van de tegels beneden in de wc. @Am, MMmm lekker zelfgemaakte pizza. @Franka, nog steeds niet helemaal lekker. Balen zeg hopelijk knap je nu snel op. @Wonder, weer terug in nederland. Fijn dat jullie een leuke vakantie hebben gehad en dat de kids ervan hebben genoten. @Cm, ah baby geitjes lief! Vanmiddag lekker geshoopt voor Tygo. Heb een nieuwe blouse, polo en broek bij de WE en een broek bij de Jola. Voor de nieuwe sspruit ook nog een pakje gekocht en kreeg vanmiddag van mijn zusje nog een leuk setje voor de baby van Lief! Had ook nog een dekbed voor Tygo straks voor zijn nieuwe bed.
@ Caro: Ik dacht dat ik een ov-chipkaart moest hebben, maar schijnbaar kan een maandtrajectkaart met ook een gedeelte reizen per bus/tram erop ook nog gewoon. Mjammie, lekker sushi gegeten.
ik mag het nog niet vertellen de komende ... 5 weken.. maar het was een leuk nieuwtje van mijn zusje.. !!!!!
@ Franka; he het gaat nog niet beter he ! Pas je een beetje op jezelf ! @ Wonder; wauw die E !! @ Am; lekker wezen shoppen dus ! @ Zag je haar op de foto`s op FB.. ik vind het leuk! donker kan ik door de donkere foto`s niet goed beoordelen.. @ CM; ahhh babygeitjes .. ben DOL op babygeitjes !! Echt wil je mij iet wat hysterisch zien moet je me bij babygeitjes zetten.. !! @ Jewe ookal lekker ingeslagen !
Naast het onzettend leuke nieuws van vanmiddag hier verder een beetje een bud-dag.. ik stond vanochtend om half 8 op mijn werk al kots te dweilen ( GATVER de Gatver.. ) en halverwege de dag hoorde ik een hoop kabaal en glasgerinkel dus ik ren naar gesloten in de veronderstelling dat daar iemand uit zijn dak gaat, maar daar zaten mijn collega`s rustig in de groep koffie te drinken. Bleek dat 1 van mijn patiënten nogal hardhandig begonnen was om haar kamer te verbouwen zullen we maar zeggen. Hoop gedoe weer dus.. @ Cm; tja ik wou dat ik kon zeggen goed.. en dat was ook zo een weekje of wat geleden. Maar de laatste twee weken is het weer helemaal mis. Ik heb veel pijn helaas... dus binnenkort maar weer terug naar de Gyn.. want de bekkenbodemfysio schiet niet echt op behalve dat ze geconcludeerd heeft dat mijn bekken scheef staat ... JOH dat wist ik al een paar jaar... * ZUCHT* zoo einde klaagzang.. gelukkig ben ik na het bezoek van zusjelief weer helemaal blij !!
Kris, wat leuk!! Gefeliciteerd! en wat balen dat je nu weer zo'n last hebt van je bekken zeg . Ik heb er nu al zo de balen van, laat staan als het altijd zo zou zijn. CM, mjam, sushi! Jewe, goed gedaan! Hier zit de dag er weer op....echt helemaal geen fluit uitgevoerd, beetje saai, maar heb wel meteen minder last van mijn bekken . Mijn moeder belde net nog dat de dochter van haar vriendin, ook een kennis/vriendin van mij, is opgenomen en vanavond nog wordt geopereerd aan een blindedarmontsteking, jakkes! Ga nu even een kaartje schrijven zodat die morgen op de post kan.
@kris: gefeliciteerd met je zusjes nieuws. vervelend dat je zo'n rot dag hebt gehad. en dat je nog zoveel pijn hebt. @jewe: goed geslaagd met shoppen dus.
thanks thanks thanks.. het is nog wel er pril nieuws dus.... nog even heel spannend... maar ZOOO leuk.. En Eylem; lekker toch een x een dagje helemaal niets. Dan maar saai hoor ! Af en toe gewoon lekker. Ik heb overigens altijd het idee dat Sanne daar helemaal van opknapt een dagje niets.. gewoon lekker thuis beetje tutten, beetje spelen ...
Goedemorgen, een nieuwe dag heb de halve nacht wakker gelegen van de rugpijn en I. stond om 6.00 uur te roepen dus ik ben echt in een wereldhumeur
goeiemorgen hier een druk weekend gehad bij me ouders gister bij me s.o geweest en savonds bij vrienden geweest dus ik stap hier even in nog iets spannends gebeurt??
Eylem: ik schud je de hand, heb max 3 uur geslapen.... G heeft dus waterpokken en dat kereltje vergaat van de jeuk..... zoooo zielig... Hij heeft ze in zn haar en 1 in zn ooghoek, dus daar kan ik niks op smeren... en gisteravond 40.5 koorts.... *Gaap* Kris: gefeliciteerd voor/ met je zusje!