APRIL-mama's 2010 deel IV

Discussie in 'De mama's' gestart door Amethist, 23 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Heb ik, maar zelfs dat helpt niet 100%.....:(

2. Eylem

Eylem Niet meer actief

LZ ach arme G. en arme jij! Hopelijk knapt hij snel op!

3. Franka83

Franka83 Fanatiek lid

2 nov 2009
    3.644
    0
    0
    Decaan op middelbare school
    Arnhem
    Morgen meiden,

Wordt een beetje saai, maar hier nog steeds niet lekker...Ik leef echt op advil op het moment...Blegh! Kids vandaag weer naar kdv dus denk dat ik zo met boek bed in kruip...

@pamsie: lief dat je naar t.omas vraagt: met hem alles goed...wel waterpokken, maar heeft ie helemaal geen last van gelukkig...Zijn al aan het indrogen heb ik het idee...

@wonder: welcome back girl! wat super dat de kids het zo naar hun zin hebben gehad in de sneeuw!

@pamsie: veel antwoorden over taartvragen kun je vinden op deleukstetaarten.nl :) ( verder sluit ik me bij cm aan :D)

@akoya: ben benieuwd naar je nieuwe coupe :D Waas de sushi lekker?

@am: ov chip kaarten, moet ik voor mezelf ook doen, maar lukt me ook niet, dus heb me er nog niet verder aan gewaagd :D hoor graag als het je gelukt is :D

@kris: oh leuk nieuws van je zusje!!! :D:D:D Wel balen dat je zelf weer/nog steeds zo'n last hebt! Let jij ook goed op jezelf! :)

@eylem: weer een vroege start voor jou! Kan me voorstellen dat je daar chaggie van wordt...Wordt tijd om kennis te maken met een nieuwe wereldburger :D

@lz: wat sneu dat G. er zo'n last van heeft! T.omas (nog) niet ( *afkloppen*)...

4. lovelymom

lovelymom Fanatiek lid

30 nov 2011
    3.798
    0
    0
    lz arme G hier werkte het namelijk echt super moest ze wel vaak insmeren maar werkte wel goed
    hier heeft T het al gehad op een leeftijd dat ie er niet veel van begreep (van de jeuk dan )

5. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Hij konkelt over de grond, loopt op zn tenen omdat ze onder zn voeten zitten, zn hele hoofd (in zn haar) zit vol, in zn oren, in zn ooghoeken... en dan de rest van zn lichaam tot en met tussen zn benen aan toe..... Ik smeer me een ongeluk, maar het zijn er gewoon teveel..... Ik zou zoooooooooooooooo blij zijn als dit over is...

Franka: gelukkig voor Tomas! Houden zo! En jij beterschap.

6. Franka83

Franka83 Fanatiek lid

2 nov 2009
    3.644
    0
    0
    Arnhem
    @lz: oh meis, dat klinkt echt vreselijk voor die kleine man ( en voor jou als mama natuurlijk ook!)

7. smile17

smile17 Niet meer actief

Goedemorgen

@LZ arme G wat zielig zoveel pokken.

@Franka jeetje nog steeds ziek wel even rustig aan blijven doen hoor en goed uitzieken. Gelukkig heeft T niet veel last van zijn pokken.

@Wonder fijn dat je vakantie zo geslaagd was!

@Eylem balen van je nachten. Ben je al aan de ananas begonnen en drop en andere bevalling opwekkende middelen?

@Am goed geslaagd met shoppen.

Vrijdag was ik ook naar de 9 maanden beurs het is echt niet mijn ding en ook niet van mijn moeder maar daarom wel lol gehad. En ben toch nog wel leuk geslaagd. Voor nieuw mobiel leuk waarschijnlijk eerste pakje voor de baby en 2 slaapzakken.

8. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    pedagogisch medewerker (kinderopvang)
    lelystad
    @franka: fijn dat T.omas geen last meer heeft. nu jij nog vandaag ff lekker rustig aan meid.

@lz: jeetje klinkt heftig arme G. en arme mama beterschap!

@smile: leuk geslaagd op de 9 maandenbeurs

9. Eylem

Eylem Niet meer actief

Franka, jeetje meis nog steeds niet beter? Balen zeg!

Smile leuk dat je zo goed geslaagd bent op de beurs!

Hier weinig gedaan....tenminste, het is 12 uur en ik zit me af te vragen wat ik nou allemaal heb gedaan :D maar ben wel blij want had over een bekkenoefening gelezen hier op het forum en die even 10 minuutjes gedaan en kan meteen beter rechtop lopen, pijn is er nog wel maar is meer verdeeld, net of alles ietsje rechter staat....dus dat is fijn. Hopen dat het zo blijft gaan. Heb in ieder geval even de keuken schoongemaakt. Nu een boterhammetje smeren.

10. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    @Kris, wat een leuk nieuws van je zusje. Gefeliciteerd. Balen van je pijn.

@Eylem, Wat een klote nacht heb je gehad. Die laatste loodjes he die zijn echt killing.

@Lz, ah arme knul dat hij er zo'n last van heeft. En nog zo veel ook. Sterkte

@Smile, Ook vrijdag geweest. Jammer dat ik je niet gezien heb maar leuk geslaagd dus. Hoe gaat het met de verbouwing?

@Franka, Ben je inmiddels al een keer terug geweest naar de huisarts?

Vanmorgen vroeg al even met Tygo naar de kapper geweest. was echt nodig dus nu weer een lekker boevenkoppie. Heb hem daarna maar gelijk bij mijn moeder afgeleverd aangezien Jeroen beneden de tegels van de wc eraf aan het slopen is. Pfff wat een kabaal geeft dat zeg ben bijna blij dat ik zo mag gaan werken. Morgen komt de jongen die de badkamer weer op gaat bouwen :D joepie!

11. Franka83

Franka83 Fanatiek lid

2 nov 2009
    3.644
    0
    0
    Arnhem
    @jewe: nee, maar heeft ook niet veel zin want ze doen niets aan een voorhoofdsholte onsteking...kwestie van gewoon goed uitzieken...

Fijn dat het afbreken bijna gedaan is en dat er weer opgebouwd kan gaan worden! Ben benieuwd naar het resultaat!

@eylem: fijn dat de bekkenoefeningen iets helpen, niet teveel meer doen hoor meis!

12. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Hallo!!!

Kom even weer vanaf hier binnenvallen.

LZ, beterschap voor G. Hoop dat de jeuk snel voorbij is!!!

Franka, gelukkig heeft T.omas er geen last van!! Jij nog wel :( Beterschap!!!

Eylem, ga jij eens even snel bevallen!!! Wil de nieuwe wereldburger nou ook wel eens een x zien (als je tenminste foto gaat plaatsen ;)) en ben benieuwd naar de naam!!

9maanden beurs, altijd leuk als je geslaagd bent!!!

Hier, gisteren verjaardag gehad van sz en zwager, was weer gezellig! Daar lekker chinees gegeten en toen we thuis kwamen lag alles in de auto te slapen dus die konden meteen over in bed. Verder nog snelsnel een taartje gemaakt, was er zaterdagavond mee begonnen maar niet opgelet dus was mislukt en toen waren de eieren op. Niet zo handig!! Zondag snel bij roeland z'n tante eieren gehaald en toen moest het dus snel.

13. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    #213 ingrid130, 27 feb 2012
    Laatst bewerkt: 27 feb 2012
    Kreeg net nog een telefoontje over een sollicitatie die ik had gedaan voor de functie van planner. Is voor min 16uur en max 40uur, of dat wel iets was wat ik wilde en wel goed had begrepen uit de vacaturetekst. Nu had ik dat wel dus nu krijg ik in de loop van de week meer te horen. Voordeel is dat ik met die 16uur iig uit de ww kan want het verdient gewoon goed dus dat zou wel ideaal zijn.

14. Amethist

Amethist Niet meer actief

@ Kris: WAUW! Wat een gaaf nieuws. Gefeliciteerd!
    Maar wat klote dat je zelf nog zo’n pijn hebt.

@ Eylem: Balen dat je zo slecht geslapen hebt :(.
    Wat een leuke nieuwe foto van I. heb je als avatar!

@ LadyZ: Arme G. :(.

@ Franka: Balen dat je nog ziek bent. Hopen dat je nu echt snel opknapt.

@ Smile: Leuk dat je nog wat leuke dingen hebt gevonden op de 9maanden-beurs.

@ Jewe: Morgen de badkamer weer opbouwen. Fijn zeg! Wanneer zou het dan klaar moeten zijn?

@ Ingrid: Spannend, hopen dat het wat wordt. Maar is het dan wel voor een vast aantal uren per week, of verschilt het per week?

A. is vandaag ook vrij t/m woensdag, dus dat is wel lekker en gezellig. Ben best actief geweest vandaag, dus nu even zitten. A.’tje zit lekker te spelen en rozijntjes te eten en T. slaapt.

15. Franka83

Franka83 Fanatiek lid

2 nov 2009
    3.644
    0
    0
    Arnhem
    #215 Franka83, 27 feb 2012
    Laatst bewerkt: 27 feb 2012
    Zo, dacht zal eens bijlezen na het ziekenbezoek van Wonder en E., maar heb alleen bericht van AM en Ingrid om bij te lezen :D

!am: wat lekker dat grote A. ook paar daagjes thuis is!

@ingrid: duim voor je meis!

16. Franka83

Franka83 Fanatiek lid

2 nov 2009
    3.644
    0
    0
    Arnhem
    Heb trouwens maar voor morgen even een afspraak gemaakt bij de dokter ( dank je wel voor het zetje Wonder :D) Misschien is het toch wel iets van een keelontsteking ofzo...:(

17. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    pedagogisch medewerker (kinderopvang)
    lelystad
    @am: fijn grote A. een paar dagen vrij

@franka: idd even langs de dokter meid want het duurt nu wel heel lang.

@jewe: fijn morgen weer de badkamer opbouwen.

@ingrid: spannend hopelijk wordt het wat!

18. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Lekker grote A een paar dagen thuis!! Kun je zelf ook veel meer doen of niet?!

Het is zoals ik begrepen heb vast voor 16 uur maar met een uitloop tot 40 bij ziekte, drukte, vakantie, enz.

19. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Goed zo! Miss kan je wel iets krijgen en dan ben je er zo weer vanaf!!

20. Eylem

Eylem Niet meer actief

Franka lijkt me zeker verstandig even langs de dokter te gaan....baadt het niet dan schaadt het niet! Wanneer kun je terecht? Oh morgen al gelukkig.

Am oh gezellig dat A. thuis is! En wat goed dat je zo actief bent geweest.

Ingrid spannend van je werk! Klinkt goed! Natuurlijk komt hier een foto als de kleine zich aandient, wat zeg ik, staaaaaaaaaaaaapels foto's :D maar ja dan zal ze er eerst uit moeten komen vrees ik....tot op heden geen teken daarvan!

Jewe, fijn dat het slopen nu klaar is!

Het gaat hier gelukkig heel redelijk vandaag. Net even met de auto (en man :p ) wat boodschappen gehaald en ga mezelf zo maar eens naar de keuken bonjouren voor het eten...

Deel Deze Pagina