APRIL-mama's 2010 deel IV

Discussie in 'De mama's' gestart door Amethist, 23 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Voor de taartmakers onder ons. Bij de Makro zijn deze week nog de spullen van Fun Cakes en Wilton tweede voor de halve prijs.

2. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    @ am, ja is een stuk makkelijker met één kind! Het is dat mijn nichtje morgen middag komt, anders was ik met L.ukas ook even naar de Ikea gereden. Misschien kan ik van het weekend wel even gaan als S.teef thuis is.

3. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    de optie vanhamer hebben we ook overwogen maar das zo zonde:p

4. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Nu ik er aan denk: 3 maart kan ik ook niet komen. Jeroen moet werken 's avonds terrwijl hij eigelijk vrij was maar er is niemand anders die kan draaien en ik heb echt iedereen al gebeld of ze op kunnen passen op Tygo maar iedereen heeft al iets. Echt balen.:( Sorry!

5. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Oh balen! Nou, het wordt wel een steeds kleiner clubje zo!:(

6. Amethist

Amethist Niet meer actief

@ Jewe: Jammer :(.

We zijn idd wel redelijk uitgedund nu.

7. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    hey hey..
    @ Spikkel; spannend zeg !
    @ Am; wat een dag..
    @ Eylem; duwende baby..
    @ Cm chaos..
    @ Jewe gootsteen.. heel normaal woord toch..

Hier PIJN en Sanne is niet lekker. Koorts.. werd net gillend wakker ze gilde NEE nee... dus ik erheen.. ze ziet me de kamer binnenkomen gaat liggen en zegt; "OK ogen dicht" en slaapt verder. Maar ze voelt als een kacheltje dus...

8. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Ja is echt balen idd. Was al een keer blij dat ik op zaterdagavond eens op pad kon omdat hij niet hoefde te draaien...maar jammer de bammer.

9. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Als het goed is zijn we nu dus met het volgende groepje:

Chloe
    Franka
    Ingrid
    Lm
    Wonder
    Pamsie
    Lz
    Am
    Mirjam
    Ik

Klopt dit? Of ben ik iemand vergeten?

10. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    @ kris, ah, beterschap voor Sanne! Echt klote dat je nog zo'n last hebt zeg! Mischien heb je het al gezegd hoor, maar het waren toch geen verklevingen, of wel?

11. Eylem

Eylem Niet meer actief

Kris, balen zeg, zoveel pijn....Misschien heb je er niets aan of heb je het al lang geprobeerd maar ik doe sinds vandaag de bekkenoefening van Cecile Rost (Bekkentherapie.nl - Bekkeninstabiliteit Bekkenpijn) en ik heb er zoveel baat bij! Nu 2 keer gedaan en de pijn is daarna zoveel minder en ik kan ineens weer bijna normaal lopen. Dus misschien nog een tip als je daar nog niet van gehoord had. De oefening die ik doe staat beschreven in een topic in zw-gedeelte hier op het forum, als je interesse hebt zal ik het topic wel even voor je opzoeken.

12. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    @Spikkel: spannend hoor...heb onlangs in hetzelfde schuitje gezeten en net wat je zegt...voor de kleine meid is het wel leuk...als ze daadwerkelijk oprecht geïnteresseerd zijn. Moet zeggen dat mijn sm erg haar best doet en dat waardeer ik echt in haar...

@Eylem: ik dans mee voor je!

@Cm: jeumig wat een chaotische dag!

@Jewe: aaaah in de gootsteen...hopelijk is de verbouwing snel achter de rug! (wij gebruiken hier ook het woord gootsteen hoor!)

@Kris: beterschap voor Sanne..

@Hier: minder leuk nieuws. Moest vanmiddag naar kantoor voor een spoedoverleg...en het blijkt dat het bedrijf waar ik voor werk surseance van betaling heeft aangevraagd. :( Heb dus heeeeeel waarschijnlijk vanaf april geen werk meer. Maaaaar de eerste solli is alweer de deur uit...dus komt goed.

13. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    @Jewe:jammer dat je niet meegaat!

14. Amethist

@ Wonder: Oh jee, da's balen zeg :(. Wat voor solli heb je de deur uit gedaan nu?

15. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    als secretaresse/administratief medewerkster van een makelaarskantoor...iemand van mijn werk (makelaar) heeft me hier op gewezen..en gaat me aanbevelen...;)

16. Amethist

Leuk! Lijkt me ook erg leuk werk op een makelaarskantoor. Heb ik ook nog gesolliciteerd toen ik zwanger was van T.

17. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    @ Wonder; oh dat is vervelend nieuws !
    @ Cm; jawel.. er waren w.s. wel verklevingen te zien de laatste twee keer bij de gyn.
    @ Thanks voor de tip Eylem ik zal eens kijken. Maar heb al jaren allerlei therapieën gehad voor mijn bekken.. maar ik weet nu gewoon niet goed wat het is.. mijn buik, bekken heup nou ja alles doet zeer rechts van boven mijn knie tot net onder mijn navel dus wat het nou is..

18. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    ja ik ben benieuwd....hey maarre...just for sure...wanneer heb je recht op ww? Zit daar een min. aantal uur aan verbonden?

19. Eylem

Eylem Niet meer actief

20. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    @ wonder, ah nee! Balen zeg! Hopelojk wordt het wat bij het makelaarskantoor! Lijkt me wel leuk werk!

Trouwens, ken jij Terstal in Didam? Dat ligt toch vlakbij Arnhem? Ik las ergens in een topic dat ze daar waterschade hebben gehad en nu alle kleding ( onbeschadigd) super goedkoop wegdoen. Iemand had uitgerekend dat ze voor rond de 50 euro had betaald voor wat normaal ca. 250 euro zou kosten? Ik ken heel die winkel niet hoor, maar toen ik het las moest ik aan jou denken.

Deel Deze Pagina