APRIL-mama's 2010 deel IV

Discussie in 'De mama's' gestart door Amethist, 23 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    @ kris, oh ok, wist het even niet meer. Mijn buurvrouw is vorige week geopereerd aan verklevingen. Had daar ook erg last van.

2. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    @CM: goeie tip! Ga ik misschien morgen maar ff kijken

3. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Hopelijk vind je er wat leuks!

4. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    Thanks Eylem. Helaas bekende oefeningen.. die id. wel helpen maar op het moment lijkt niets te helpen..
    Nou ja ik ga mijn Osteopaat maar eens bellen morgen. Die kan wonderen verrichten..

5. Amethist

Amethist Niet meer actief

Nee, je moet voldoen aan de weken-eis. Ik geloof dat je minimaal 26 weken aaneengesloten gewerkt moet hebben in de laatste 36 weken. Maar dat weet ik niet helemaal zeker.

6. Amethist

Even opgezocht en ja, zoals ik zei is het idd:

Wekeneis WW
    Als u aan de wekeneis voldoet, heeft u recht op een uitkering van 3 maanden. De wekeneis houdt in dat u in de 36 weken voor u werkloos werd, minimaal 26 weken heeft gewerkt. Het gaat om weken waarin u minimaal 1 dag heeft gewerkt, weken waarin u vakantie heeft en weken waarin u betaald verlof heeft opgenomen. Weken waarin u als zelfstandige heeft gewerkt en weken die al zijn meegeteld voor een eerdere uitkering, tellen niet mee.

7. Amethist

8. Amethist

Ja, ik ga afsluiten en naar bed. Slaap lekker.

9. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    ooooh perfect daar voldoe ik aan..

10. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Wonder, he bah wat naar van je werk! Hopelijk vind je snel iets leuks weer!! Heb je nog een min/max qua uren?? WW moet je indd wel voor in aanmerking komen, als je iig maar aan die 26 weken voldoet!

CM, drukke dag!

Kris, balen dat je zoveel pijn hebt. Hopelijk kan de osteo zijn wonderen verrichten!!

Am, lekker dat de laatste loonstrook van A. zo goed was!!

Eylem, gelukkig dat de oefeningen je helpen!! Ook altijd handig voor na de bevalling ;)

Uhmmm.... kweetniemeer

11. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    Goedemorgen!

Hier net weer een solli verstuurd.....love it!:D

12. Eylem

Eylem Niet meer actief

*meld* :)

Goed bezig Wonder!

Hier een druk dagje voor de boeg....niet erg, als mijn bekken ook een beetje meewerkt. Zometeen eerst een aanbieding bij de Kruidvat halen, daarna ga ik koffie drinken bij mijn moeder en daar een broodje eten. Thuis I. op bed, eten voor vanavond voorbereiden, I. en manlief (nachtdienst) uit bed halen en dan moet ik naar de VK en daarna naar fysio. Dus genoeg te doen :D

13. lovelymom

lovelymom Fanatiek lid

30 nov 2011
    3.798
    0
    0
    goeiemorgen
    hier koppijn en voel aan me keel dat ik ziek ga worden bleghh

14. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    @Wonder, Goed bezig!

@Eylem, druk dagje idd. Gewoon genoeg pauzes inlassen.

@Lm, oh bak hoop het niet voor je dat je ziek gaat worden.

Nou hij is begonnen hoor aan de badkamer. Joepie! Hij kwam natuurlijk meteen wat problemen tegen die gelukkig wel op te lossen zijn maar meer werk kosten. Ach ja zal vast goed komen. Ik bemoei me er gewoon niet mee dat mag Jeroen doen ;):D

Vanmorgen lekker wentelteefjes gemaakt voor tygo en mij. Dat was zo lang geleden en kwam het recept toevallig weer tegen in dat kookboek van AH Opperdepop. En lekker dat hij het vond :D

15. smile17

smile17 Niet meer actief

Goedemorgen

@Jewe he jammer dat we elkaar niet hebben gezien heb jij nog veel gekocht? Vandaag wordt de badkamer dus weer opgebouwd ben benieuwd.
    Jij viert het dus ook gewoon vrijdag doe je het dan in de avond? N.oelle is ook op vrijdag jarig maar wou overdag dan naar dierentuin en de avond het vieren voor familie. Maar twijfel of het niet te druk is

@Eylem fijn dat de oefeningen je iets hebben geholpen met je bekken. Niet te druk doen he vandaag.

@Ingrid klinkt goed dan die baan qua uren. Lijkt de functie/bedrijf je ook leuk? Oh misschien nog een 2e sollicitatie spannend hoor

@Franka en al bij de dokter geweest?

@Am fijn dat het salaris lekker veel was kun je nog wat extra shoppen hihi

@CM zo wat een drukte zeg gisteren. Veel plezier vandaag bij ballorig.

@LM leuk die taart lijkt me wel moeilijk hoor!

Vanochtend naar fysio geweest en ze heeft veel goede tips meegegeven hopelijk gaat het werken. Heb sinds 3 dagen ontzettende kramp in mijn bil en dat komt dus ook van mijn banden af. Morgen moet ik daarvoor terugkomen en gaat ze het masseren.
    Gisteren was er een elektricien voor de zolder en mijn broer ging nog wat materiaal kopen dus weer ruim 200 euro lichter pffffffff gaat allemaal veel meer kosten dan ik dacht maar het wordt wel mooi

16. smile17

smile17 Niet meer actief

@Jewe wentelteefjes jammie heb je het recept?

17. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    @Smile, Wij gaan overdag dus ook eerst naar de dierentuin en 's avonds de visite. Hadden we ook gedaan toen Tygo 1 werd en toen ging het goed.

Wentelteefjes:
    - bruin brood
    - 1 ei
    - 2 zakjes vanille suiker
    - 200 ml melk
    - boter

Korstjes van het brood snijden en schuin doormidden snijden.
    in een bord het ei, met de vanille suiker en melk door elkaar kloppen. Brood erdoorheen wentelen.
    In de pan boter verwarmen en daarin de boterhammen 2 tot 3 minuten per kant bakken tot ze een mooie bruine korst hebben.
    Echt smullen.

18. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Goedemorgen!
    Niet bijgelezen, want ik ben brak.....
    Ik dank god op mn blote knieen als die rot pokken straks over zijn.... Hoe gaat het verder hier?

19. Franka83

Franka83 Fanatiek lid

2 nov 2009
    3.644
    0
    0
    Decaan op middelbare school
    Arnhem
    Morgen!

Even gescand door de bladzijdes:

@spikkel: wat fijn dat je gewoon weekend plannen kunt maken terwijl dat eerder nooit kon met hen!

@cm: goede makro tip! hier alleen helaas geen makro pasje :(

@jewe: wat balen dat je niet meekunt zaterdag!!!

@meeting zaterdag: ik zou nog even bellen met restaurant om kort van te voren def, aantal personen door te geven: het klopt dat we nu op 10 personen staan?

AM
    Wonder
    Chloe
    Franka
    Ingrid
    Lm
    Pamsie
    Lz
    Mirjam
    CM

Oh, CM had ook al lijstje gemaakt :):)

@kris: beterschap voor s.anne!

@cm: ter Stal is een leuke winkel: wonder gaat ook even voor me snuffelen :D:D

@wonder: super dat je weer een solli hebt kunnen versturen!

@eylem: hi! drukke dag voor de boeg idd, hoop dat je bekken meewerkt :D

@jewe: lekker wentelteefjes!! morgen ook maar eens maken voor t.omas, heb nog oud brood liggen :D:D

@lz: jeetje, G. nog steeds zo'n last van de pokken :( duim met je mee dat ze snel over zijn!

Hier vanochtend weer wakker geworden met 39.5...:( Manlief heeft kids naar kdv gebracht, daar voelde ik me echt niet toe im staat. Net naar HA geweest en antibiotica voorgeschreven gekregen. Zou nu binnen 48 uur koortsvrij moeten zijn en anders moet ik vrijdag terugkomen...Ik hoop dat het aanslaat, ik ben er zo klaar mee nu!

20. mirjam2112

mirjam2112 Niet meer actief

Franka: Wat balen weer koorts :( Door de voorhoofdholte ontsteking nog steeds ? Kan zo hardnekkig zijn he..
    Maar 10 mensen, ik dacht veel meer ??

Eylem : Succes met de laatste loodjes !! Wel rustig aan doen he, voor zover dat lukt !

LZ: Lukt het een beetje met de smeerseltjes en zemelen bij G ??

D. heeft vannacht zonder luier geslapen !! Ben helemaal trots !
    Ze is al ruim een jaar zindelijk, alleen 's nachts was ik er voorzichtig mee. Terwijl ze inmiddels al weken met een droge luier wakker werd. J. heeft haar wakker gemaakt vannacht om te plassen geloof ik, en het ging dus helemaal goed !
    Het lag meer aan mijn luiheid dan aan haar :)

Heb zin in het etentje zaterdag ! Hoop dat ik niet misselijk ben, en anders neem ik m'n yoghurt en chocolademelk mee. Dat helpt gek genoeg.

Deel Deze Pagina