APRIL-mama's 2010 deel IV

Discussie in 'De mama's' gestart door Amethist, 23 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eylem

Eylem Niet meer actief

Ik zie trouwens echt gebeuren dat ik morgen beval hoor....nu ik overal die verhalen over verjaardagen en huwelijken op schrikkeldag lees, haha.

2. smile17

smile17 Niet meer actief

@Akoya dat hoop ik ook deze kramp is echt niet fijn lijkt ook wel erger te worden gelukkig kan ik morgen terecht.

@Eylem oh jeetje tja schrikkeldag zal je net zien. Zou je dat erg vinden? Misschien juist wel speciaal toch?

3. Amethist

Amethist Niet meer actief

@ Wonder: Leuk weer een solli eruit.

@ Eylem: Druk dagje vandaag.

@ verjaardag A.: ze is op maandag jarig, ik wil dan overdag iets leuks met haar doen en we vieren het dan het weekend erop. ’s Avonds vieren vind ik niks met een kinderverjaardag.

@ Mirjam: Wat goed van D.!
    Mooie echo!!!

@ Akoya: Nieuwsgierig Aagje ;):p:D!
    Heb je al een pb gehad?

Zo zeg, heel de ochtend op stap geweest. Ik ben met A.’tje bij de Prenatal en de Ikea geweest. Prenatal was 10x niks, maar in de Ikea goed geslaagd. Halverwege kreeg ze honger en de krentenbol die ik mee had, had ze al op. Dus we hebben bij de Ikea maar even een broodje gegeten. Was gezellig zo eens samen met haar op stap. En vanmiddag loop ik denk ik nog even met T. naar de schoenmaker en de Kruidvat.

4. smile17

smile17 Niet meer actief

@Am klinkt gezellig zo samen bij de ikea eten. Had je een dekbedje gekocht? Zo ja welke maat? Moet er namelijk ook nog eentje kopen.
    Tja daar zat ik dus ook een beetje mee om het wel / niet in de avond te vieren maar Noelle is wel echt een avondmensje nu al hihi en wij vieren het 2 keer dus zal dan vrijdag avond voor familie en zondag overdag voor vrienden worden.

5. Amethist

Amethist Niet meer actief

@ Smile: Nee, geen dekbedje gekocht nog. Bij de Prenatal vond ik ze te duur en bij de Ikea hebben ze afwijkende maten waardoor je nergens anders een fatsoenlijk dekbedovertrekje kan kopen.

Wij vieren A.'s verjaardag (en die van T. ook) gewoon 1x. We nodigen ook niet alle vrienden uit. Alleen de gene die A.'tje enigzins kennen. En 's avonds vind ik niet leuk, want dan moet je het echt al vanaf 19.00 uur ofzo vieren en als ik zelf ergens een hekel aan heb is als ik al om 19.00 uur ergens verwacht wordt. Pfff, dan zijn wij vaak net klaar met eten en afruimen enzo.

Oh, T. is wakker ik ben er vandoor!

6. Akoya

Akoya Fanatiek lid

30 nov 2011
    2.744
    0
    0
    NULL
    NULL
    Am: aaaah gezellig zo ff een ochtend op pad met dochterlief.

Nee nog steeds geen PB! GROM! ;)

7. lovelymom

lovelymom Fanatiek lid

30 nov 2011
    3.798
    0
    0
    ik heb je gepbt hhahah

8. Akoya

Akoya Fanatiek lid

30 nov 2011
    2.744
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij vieren J. zijn verjaardag op zondag van 10u tot 14u. Dan kan J. optijd naar bed daarna en hebben we de rest van de dag nog lekker voor onszelf.

9. Akoya

Akoya Fanatiek lid

30 nov 2011
    2.744
    0
    0
    NULL
    NULL
    Thanks Lovely!

10. smile17

smile17 Niet meer actief

@Am oh dan ga ik sowieso niet bij de ikea kijken. Ga jij voor een gewone of 4 seizoenen? Ik twijfel nog aan de ene kant onzin en veel duurder maar misschien toch wel lekker....
    Tja denk dus dat het wel in de avond doe dat is toch voor de opa's en oma's en broer plus aanhang die komen denk ik toch eten. de rest van de familie komt dan maar om 19.00. Maar hebben zelf ook allemaal kleine kinderen dus geen probleem dnek ik.
    Zondag voor vrienden maar alleen de stelletjes die bijna ook allemaal kids hebben waar N.oelle weer veel mee speelt. de vrijgezellen mannen hebben er denk ik zelf geen zin in en kennen N.oelle ook niet goed genoeg

11. mirjam2112

mirjam2112 Niet meer actief

Ja nou ben ik ook nieuwsgierig :D :D kan iemand mij PBen ??

Eylem: Zou wel speciaal zijn toch morgen, of zou je het niet leuk vinden ?

Caro: Ze heersen overal die waterpokken, maar weet niet wat ik zal doen als iemand in de buurt het krijgt. Aan de ene kant kan je het maar gehad hebben, aan de andere kant. Waarom nu en niet over een jaar ?? Als het maar niet op vakantie is :D

12. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    @Facebook ingrid heb ik niet haha dus weet het ook niet :p heb trouwens niemand van hier..

@Am gezellig met dochterlief op stap!

@Echo mooi hoor :)

@Eylem haha dat zou wat zijn ja..

@verjaardag hier waarschijnlijk van 12 tot 4 vind ik lang zat. gewoon op de dag zelf (valt dit jaar op zaterdag)

@hier vanmorgen ff naar de formido geweest manlief is de muur aan het witten, laetitia heeft geholpen hahaha straks ff douchen daarna nog ff naar de super om boodschapjes te halen

13. Eylem

Eylem Niet meer actief

Jeetje I.'s verjaardag, daar heb ik echt nog helemaaaaal niet over nagedacht :cool: verwacht ook niet veel bezoek....ze is geloof ik op een woensdag jarig. Even kijken wie er willen komen en anders vier ik het gewoon op die dag zelf en anders de zondag erna, ofzo. Zelfde als vorig jaar denk ik, van 14.00 tot 16.00 ofzo. Ik bak een appeltaart en ze krijgt van ons een driewieler en mijn moeder had iets van Duplo gekocht, en verder zien we het wel...

Smile ja ik weet niet, aan de ene kant is het wel een speciale dag, aan de andere kant sneu dat je dan maar 1 keer in de 4 jaar een 'echte' verjaardag hebt

Am, klinkt gezellig! Ik heb I.'s dekbedje bij de Hema gehaald, bevalt prima en was maar iets van 16 euro. En geen rare maat :)

Spikkel spaarvarken nog open gekregen?

14. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    @Eylem nee we gaang ewoon als die helemaal vol zit naar de rabo en vragn het daar wel :p

15. Akoya

Akoya Fanatiek lid

30 nov 2011
    2.744
    0
    0
    NULL
    NULL
    Smile: ons werd warmteklasse 1 of 2 aangeraden voor een
    dekbedje. Dat is namelijk warm genoeg voor kleine kindjes.
    Spikkel: flink aan het klussen in huis? Handige L.aetitia!
    Mirjam: nou liever nu die pokken dan over een jaar denk ik.
    Je kan het maar gehad hebben.

16. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    @Akoya valt mee hoor :) we moesten witten dus dat zijn we nu aan het doen verder geen plannen :)
    Hoe is het met J?

17. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Akoya: sorry, ik was even G in de zemelen zetten.... Maar al pb gehad zie ik!

AM: nog niet over nagedacht eigenlijk...een dekbed.. Ik heb een combisleeper tot 4 jaar, dus daar laat ik 'm nog even lekker inliggen!

Verjaardag: ehhhh das pas in mei.... duurt voor mijn gevoel nog heul lang! Maar ga het wel overdag vieren.

Mir: wil jij nog pb??

18. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Pokken: ik hoop dat iedereen het zo snel mogelijk krijgt, niet teveel last ervan heeft en het nooit meer terug komt. Pffft..

19. Akoya

Akoya Fanatiek lid

30 nov 2011
    2.744
    0
    0
    NULL
    NULL
    LZ: maakt niet uit meis.. Weer gelukt met G.?

Spikkel: valt mee? Lijkt me een hele grote klus juist.. Wij moeten binnen nu en een jaar toch ook wel weer gaan verven, bah!

20. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    @Akoya tis 1 muur nu vandaag gedaan en danmorgen muur en plafond zijn om 12 uur begonnen, tussendoor gelunchd en nu net klaar. dus vind het wel mee vallen maar doen het dan ookin etappes.. :)

Deel Deze Pagina