bij ons toevallig wel maar dat is niet overal zo. en ook dan moet er plek zijn anders heb je ook pech
Pams, ik heb mn oom net nog een berichtje gestuurd via fb (wel prive) dus hoop dat hij snel reageert. Hier hebben we trouwens geen opzegtermijn meer bij het kdv, ligt natuurlijk wel aan de reden maar bij ontslag van een van de ouders hebben ze dat dus aangepast. Let je wel op dat je maar 3 maanden doorbetaald krijgt aan toeslag, als je er langer gebruik van maakt dan 3 maanden en 1 van de 2 ouders heeft geen werk meer dan moet je dus de rest terug betalen.
Jewe, gelukkig de operatie weer gehad, ga voor je moeder duimen dat het nu meer succes heeft gehad!!! Heel veel sterkte voor jullie allemaal!
Ka, noah kan ook nog niet rechtop blijven zitten zonder steun, volgens mij kon geen van de jongens dat hier nog met 7 maanden maar zeker weten doe ik het niet. Wel kan hij stabiel blijven zitten in de kinderstoel maar dan zit hij ook vast in dat tuigje, alleen zit hij daar nooit zo vaak in. Hoop dat ze snel gewoon gaat rollen en doen!!
CM, taarten gemaakt! Ben benieuwd naar het eindresultaat! Hier is de eerste taart van Milan bekleed en er zit een parelrandje omheen. Zo even de ballonnen maken en de vlaggenlijn, ben eigenlijk best wel benieuwd hoe het er uit komt te zien. Taart is alleen niet zo strak maar ja denk niet dat Milan dat een ramp vindt
Akoya meis toch, ik schrik er wel van. Ik hoop dat jullie samen tot een goede beslissing kunnen komen. Sterkte en een knuffel!! Spikkel, leuk geworden, ziet er fris uit. CM oh gelukkig dat ze gelukt waren! Jammer dat je niet zo ver bent gekomen als je gewild had. Ka, jeetje, wel 'spannend' dus weer, E. aan de kleine kant en L. moet gaan trainen Am, oh nee dan zou ik er idd ook wel klaar mee zijn...wel lekker gegeten? oh hamburger, mjam! Pamsie, veel sterkte met alles meid!! Jewe jakkes wat een narigheid allemaal met je moeder....echt balen zeker omdat het net beter leek te gaan! Zo, het gaat hier best wel lekker ok niet te hard zeggen natuurlijk maar sinds I.sra in haar eigen bed slaapt/naar de osteopaat is geweest/ik op een km-vrij dieet ben (ja ik weet de precieze oorzaak dus niet, handig he) is ze een stuk rustiger, ze krijst een stuk minder en valt sneller in slaap. Heb alleen het idee dat mijn bv een beetje terugloopt, maar goed, zolang ze er 3 of 4 uur op kan slapen zal dat ook wel meevallen op zich. Hebben jullie nog leuke plannen voor Pasen? Wij vieren het niet echt maar morgen hebben we hier een brunch, mijn moeder zusje en haar vriend komen. Ik maak oa borek, zalmsandwiches, afbakcroissantjes met chocola erin en dan de standaard dingen als paasbrood, broodjes, etc en mijn zusje zou nog cupcakes maken. Dus dat komt wel goed. En tweede paasdag willen we (hoera burgelijk!) even naar de garage naar een paar occassions kijken die we op internet hebben gezien.
@ingrid: hoe ga jij de vlaggenlijn doen? ik wil er ook 1 maken. ( als het kan met wat ik nog heb we kunnen nu geen nieuwe taarten spullen kopen)
@ Eylem: Wat fijn dat het nu zo lekker gaat met I.sra. Is haar uitslag ook al minder geworden nu je op een KM-vrij dieet zit? @ Pasen: We gaan morgen bij mijn s.o. eten (geen gourmet dit jaar, thank god!), maar verder doen we er niks aan. Ik heb ook echt niks met Pasen, dus ik geloof het allemaal wel (of niet dus, hihihi).
Am, nou ja zowel volgens de CB arts als de osteopaat was de uitslag gewoon baby acne, kan me niet herinneren dat I.rem dat ook zo heeft gehad, maar als zij het allebei zeggen geloof ik het wel. Ik ga dus over 2 weken wel weer met koemelk beginnen en kijken wat er gebeurt want ik denk dat het geen KMA is, maar omdat ik nu toch al een aantal dagen bezig ben zet ik het even door. Anders weet ik helemaal niet meer wat nu wel of niet voor reactie zorgt.
@eylem: wat fijn dat het een stuk beter gaat bij jullie. en gezellig hoor een brunch. @hier: ik wil met de taartspullen die ik heb liggen voor lotte haar verjaardag een bumba taart maken. ik ben zo benieuwd of het wat wordt
@ Eylem: Baby-acne kan behoorlijk heftig zijn. Ik weet dat Tara van Ann (maar die ken jij misschien niet?) het ook heel erg had en het zoontje van mijn vriendin zat ook helemaal onder.
Pams, vlaggenlijn doe ik met een ster uitsteker en dan dus gewoon een punt van een ster. Eventueel kan je ook verschillende formaten gebruiken zodat je van klein naar groot en weer terug naar klein kan gaan maar vond het zo'n werk dat ik maar 1 formaat heb gebruikt.
Eylem, wat fijn dat het wat rustiger lijkt te worden!!! Hopelijk blijft het nu zo!! Milan heeft ook babypuistjes gehad, echt acne kan ik het niet noemen omdat het niet lang is geweest maar hij heeft een paar weken lang allemaal pukkeltjes gehad en vooral op zijn gezicht.
jeetje meid !! als er wat is je hebt me nummer he !! dikkeknuf hoop dat jullie er samen uit kunnen komen !!
heb nog niet bijgelezen maar hier dus verjaardag gevierd meneer vond alles leuk en geweldig en vooral de taarten hihih en de kadootjes hij is weer enorm verwent en ligt nu in en ugh feijnenoord pyjama te slapen vind het helemaal niks maar dat komt omdat ik uit almere vandaan kom en dus ajax toch een beetje favoriet is hahaha maar meneer wou overal mee spelen! en wou dus ook niet naar bed haha me vriendin die had ook weer iets leuks meneer gooit natuurlijk alles van de gallerij naar beneden en ik had een voetbal gevraagd aan der nou had ze er 1 gekocht met een elastiek eraan die je om je middel vast kan maken met de intentie dat ie hem niet naar beneden kan gooien echt goed bedacht hahah
Goedemorgen! ik heb eigenlijk helemaal geen tijd om hier te zijn want ik moet aan mijn sandwiches en croissantjes beginnen, haha. Fijne dag allemaal!