APRIL-mama's 2010 deel IV

Discussie in 'De mama's' gestart door Amethist, 23 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    Goedemorgen!

@Paasplannen, vanaaf uit eten met schoonouders en morgen lekker paaseitjes zoeken en lekker met gezinnetje thuishangen

@Jewe sterkte met je moeder!
    @Eylem fijn dat het wat beter gaat met I.sra.
    @taarten ben benieuwd naar het eindresultaat!

@hier net wakker, vandaag wassen beetje opruimen en vnaaf uit eten

2. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Iedereen fijne paasdag!!!!!!!!!!!!!!

Hier vanavond so op visite en morgen naar mijn ouders, verder weinig bijzonders eigenlijk.

3. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    pedagogisch medewerker (kinderopvang)
    lelystad
    goedemorgen,

fijne pasen allemaal

4. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Fijne pasen iedereen!

Hier vanochtend lekker uitgebreid ontbeten. Mijn zus heeft om een uur of 11 mijn neefje gebracht en die zit nu met L.ukas te Wii'en. N.oa ligt op bed, maar daar is ook alles mee gezegd! Slapen, ho maar!

Ik ga nog even bedenken hoe ik de taart precies ga versieren en dan ga ik zo maar weer aan de slag. Lekker relaxed dagje dus!

@ eylem, wat fijn dat het zo lekker gaat nu met I.sra!

@ pams, als je een beetje creatief bent kun je met veel huis en tuin spullen al een heel eind komen om een taart te versieren. Als je vlaggetjes wilt maken (en ik neem aan dat je dan puntjes bedoelt) kun je eventueel ook de juiste vorm uit papier knippen, deze op je uitgerolde marsepein of fondant leggen en dan uitsnijden langs de zijkanten. Dan krijg je toch steeds dezelfde vorm en maat.

5. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    lelystad
    @cm: haha nee ik doelde juist op het lijntje. maar heb al goede tips gehad. thanks

6. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    @Lm, haha goed bedacht van die bal. En T dus goed verwent leuk!

Vanmiddag bij me moeder in het ziekenhuis geweest. Ze had wel heel veel pijn aan de wond en had het nog wel heel zwaar met het feit dat er nu een stoma zat. De komende 10 dagen ligt ze ook nog in het ziekenhuis. Pfff best wel moeilijk hoor om je moeder zo verdrietig te zien.

7. Chloe

Chloe Fanatiek lid

Haaii lieve meiden! Ik wilde jullie ook nog even een fijne pasen wensen!!

Jewe: wat ontzettend moeilijk zeg! Heel veel sterkte met je moeder!

8. Amethist

Amethist Niet meer actief

@ Jewe: Arme mama :(.

Hier vanavond bij mijn s.o. gegeten. Was gezellig. Ook even bij het appartement van A.'s zus wezen kijken. Zag er mooi uit, ben benieuwd hoe het eruit ziet als het helemaal ingericht is.

9. Chloe

Chloe Fanatiek lid

Ik was ondertussen even aan het bijlezen, maar schrik wel een beetje van Akoya's berichtje!

Heel veel sterkte meis, ik hoop echt dat jullie er samen uit komen!! Knuffel!

10. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    @ jewe, kan me voorstellen dat dat heel moeilijk is. Is ook niet niks allemaal! Heel veel sterkte. Knuf!

11. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Zo hèhè! De kids liggen allebei weer op bed, dus even rust. Net een heel lang potje dammen gespeeld met L.ukas en hij heeft gewoon eerlijk van mij gewonnen! ;):D

We hebben Turkse Durum gegeten. Erg lekker, maar ik merk dat (net als bij burrito's) de pakjes te klein worden. S. eet er 3, ik eet er twee en L.ukas 1. Maar eigenlijk zou ik er wel nog een halve bij kunnen eten en L.ukas gaf vanavond ook aan dat hij er nog wel eentje lustte. Dus misschien maar eens een recept zoeken om het zelf te maken zodat de hoeveelheden kunnen worden aangepast. Want twee pakken is dan weer erg veel!

Misschien heeft Eylem een goed recept hiervoor?

12. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    Goedemorgen!

@Jewe dikke knuf meid!
    @Am gister gezellig gehad dus!
    @Cm haha l.ukas gewonnen met dammen!

@hier gister gezellig uit eten geweest, vandaag vacatures bekijken voor manlief en vanmiddag filmpje kijken ofzo

13. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    Goeiemorgen meiden,

Fijne Pasen!

@Jewe: oh wat lijkt me dat inderdaad moeilijk om je moeder zo verdrietig te zien en te weten dat ze zoveel pijn heeft. Heel veel sterkte!:(

@Akoya: jemig meis wat heftig! Ik hoop dat jullie eruit komen. Hebben jullie al hulp?

@Spikkel: mooi kamertje geworden zeg!

@hier: gister paaseitjes gezocht....jemig wat was E. fanatiek zeg. Zo leuk om te zien. En ze is dus echt GEK op chocolade. Heeft ze niet van haar moeder....ik geef er niet zoveel om...dus moet ze van haar vader en oma hebben...
    Verder heb ik waarschijnlijk volgende week een sollicitatiegesprek bij een uitzendbureau. Hij zocht voor twee dagen in de week uitbreiding in zijn eigen bezetting dus dat zou echt superrrrr zijn!!

14. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    lelystad
    @jewe: sterkte voor je moeder.

@cm: wat goed van L.ukas zeg.

@wonder: haha wat leuk dat E. zo fanatiek is. ohh dat zou wel mooi zijn bij het uitzendbureau.

@hier: wat ewn vies weer. bah. maar lekker relaxen vandaag

15. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    wat is het hier rustig!

Vandaag lekker rustig aan gdaan, net nog ff visite gehad, fotoshoot voor bruiloft is ook geregeld, dus das wel een fijn idee, verder zo eten dan laetitia daarna naar bed en dan avond..

16. Franka83

Franka83 Fanatiek lid

2 nov 2009
    3.644
    0
    0
    Decaan op middelbare school
    Arnhem
    Avond meiden!

Drukke dagen gehad en nu weer even tijd om hier te loeren :D

Vandaag naar de boerderijdag van Capmina geweest: koeien de wei in zien huppelen, was leuk! En daarna bruch met ouders en broer. Was gezellig, alleen hebben de kinderen allebei de hele dag niet geslapen, dus due liggen er al een half uurtje in en wij zijn kapot dus zal ook niet lang duren :D

@jewe: wat een naar nieuws over je moeder zeg!! hoop dat een 2de operatie zijn werk heeft kunnen doen! wel leuke kleren voor t.ygo zeg!

@eylem: ze hebben bij de zeeman leuke zomerjasjes voor meisjes...heb er voor g.uusje ook 1 gehaald...

@cm: ben benieuwd naar je taarten!!

@ingrid: zou je me een linkje kunnen mailen voor die ballon uitsteker?? ben ook benieuwd naar jouw taarten! volgende week begin ik met die van t.omas :D Vrijdag eerst de cupcakes van AM nog :D

@akoya: oh nee meis toch! weet niet zo goed wat te zeggen, maar denk aan je!

@spikkel: leuk meis!

@ka: fijn meis dat alles zo goed gaat verder...en fysio voor het niet zitten? g.uusje stort ook nog steeds om als ik haar neer zet op een kleed en in kinderstoel doe ik ook liever nog niet te lang...ben benieuwd wat ze er bij ons volgende week van zeggen dan...dacht dat zitten ook pas met 9 a 10 maanden stevig hoefde te zijn...

@lm: fijn feestje gehad :D

@wonder: ik zie e. al helemaal gaan op jacht naar de eieren :D:D EN ik duim voor je solli!!

17. Amethist

Hoi meiden!

@ Franka: Leuk naar de Campina-dagen (of hoe heet het ook alweer precies?). In K.amerik hadden ze lammetjesdag, dat was aan de hoeveelheid auto's te zien ook geslaagd.

@ Wonder: Spannend een solli. Ik duim voor je!

Vanmiddag bij mijn vader en stiefmoeder geweest en onverwachts ook daar blijven eten. T. heeft daar een heel 18maanden potje naar binnen zitten stouwen :$.

18. Amethist

Jeetje zeg, ik probeer een Vingino jeans voor T. te scoren op Marktplaats, maar die krengen zijn echt gewild. Daar wordt flink op geboden! Ik had vanmorgen een bod van € 12,50 geplaatst en daarna is er al 2x overheen geboden. Nu heb ik een bod van € 14,50 gedaan...

19. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    lelystad
    @franka: leuk campina dagen.

@am: zo T. kan lekker eten. balen dat de vingino jeans zo gewild zijn.

20. Franka83

Franka83 Fanatiek lid

2 nov 2009
    3.644
    0
    0
    Decaan op middelbare school
    Arnhem
    @am: leuke dag gehad dus ook! en de aanhouder wint, dus succes met de jas voor T. :D

@pamsie: hi! jij ook leuke paasdagen gehad?

Deel Deze Pagina