Akoya: Dapper en ontzettend zwaar, maar je kunt het! Ondanks dat je waarschijnlijk door diepe dalen moet, en al gegaan bent, weet ik zeker dat je over een tijdje die mooie wapperende vlag op het puntje van jouw geluksberg kan zetten!! Sterkte meis!
meid in 1 woord herkenbaar ! bij mij heeft dat geuit dat ik N niet meer in de hand had ! schreeuwen overal boos om maar meid je komt er wel weer bovenop !! ook als je depressief blijkt te zijn ! ik doe het nu al maanden weer zonder medicatie en moet je zeggen er moet nog geen gekke dingen gebeuren want dan barst ik weer maar dat mag laat vooral je emotie gewoon zien en veel praten tegen E over hoe je voelt mannen hebben het dus niet gauuw door als je dus even K*t voelt dikke knuf meid!!! als er wat is je mag me altijd pben!!
LZ: mooi gezegd.. Lief! Knuffel! Lovely: thanks wijffie! Het lucht alleen al op nu ik de stap heb gezet.. ook al heb ik (en wij als man en vrouw) een lange weg te gaan, dat heb ik er zeker voor over. Ik hoef alleen maar naar E. en J. te kijken, dan weet ik genoeg. Gelukig is niet te koop, daar moet je hard je best voor doen en dat ga ik doen ook. Echt heel fijn hier ook mijn ei kwijt te kunnen! Doet me goed
@ Smile: Fijn dat je bijna verlof hebt. Ik kan me voorstellen dat het nu best zwaar wordt. Oh, ik dacht dat ze die baby-allstars zeg maar alleen hadden t/m maat 20. @ Eylem: Wat fijn dat I.sra de hele nacht in haar eigen bedje heeft geslapen. En wat lief dat je een cadeautje voor de vk hebt. @ Akoya: Meisje toch, wat een heftigheden. Goed dat je eerst aan jezelf en je eigen geluk gaat werken voor je zon grote beslissing als wel of niet scheiden gaat maken. Dat is al een heel goed inzicht van jezelf! DIKKE KNUF!!! Zo, A.tje ligt op bed en T. lief te spelen, dus ik even de op bank met koffie en zp .
@Akoya wat onzettend dapper! Je hebt de eerste stap gezet!!Dikke knuff! @Lm lekker op vakantie volgende week! @Eylem lekker eeng oede nacht gehad dus! @hier net al even boodschappen gedaan, 2 sollicitaties er uitgegooid voor manlief, vaatwasser heeft gedraaid en wasmachien staat aan.. heb weer een berg was liggen pfff dus vandaag veel wassen
Middag meiden... @eylem:wat lief van dat kadootje voor je vk! @smile: bijna verlof...lekker! gaat ook snel he! ben benieuwd hoe hij erbij ligt morgen... @ akoya: tjees meis wat heftig...maar goed van je dat je stappen gaat zetten en goed voor ogen hebt waar je het voor doet...lange weg misschien, maar wel een weg die je samen af kunt leggen met je mannen, dus dat is fijn!! Hier, beide kids willen weer eens niet slapen. G.uusje net maar boterham en fles gegeven ( iets eerder als normaal) en dan zo het bed weer. t.omas ook al 2 keer teruggestopt, dus zo nog maar een keer doen... Net gebeld met deurwaardersbureau: nou mevrouw ik snap niet waarom u een aangetekende brief heeft verstuurd, dat was echt niet nodig geweest. ik haal het uit systeem en dan is het in orde. (ik zo: ja dat werd de vorige keer ook gezegd en niet gedaan, dat blijkt nu wel, ik wil het zwart op wit hebben dat de dagvaardign wordt ingetrokken) nou dat was allemaal niet zo nodig, kon er wel vanuit gaan dat dat gebeurde en de kosten voor de aangetekende brief moest ik maar bij juridisch loket neerleggen, want dat was zwaar overtrokken geweets dat ze me dat geadviseerd hadden....nou daar kun je het dus mee doen....fijn :S
@Mirjam van harte met J..ustin!! @Franka nee das lekker pffff echt soms hebben ze echt gewoon geen hersens hoor. pfff maar goed dus voor nu opgelost!
LZ: Am: lekker ff you-time Spikkel: hopelijk leveren de solli's wat op voor manlief. Franka: deurwaarder? Huh? Why? Mirjam: gefeliciteerd met J.ustin!
franka sjeesss wat een sukkels!! ik heb trouwens een kolder in me kop gekregen en dat betekent bij mij dat ik de boel beneden weer verbouwt heb hahaha manlief net gesproken die is laat thuis dus we eten lekker patatjes omdat hij meteen weer door moet naar de brandweer zo lief vanmorgen trouwens ik vroeg aan N wat ze allemaal mee wou nemen op vakantie ze wil de barbies mee de storio en een aap hihi zo lief het is zo heerlijk dat je nu met der kan overleggen en T ja die is net zijn vader op dit moment alles wordt gesloopt pfff en dan die ondeugende hoofd van hem zo van ik ? ik doe helemaal niets!
@akoya: ja lang verhaal, maar manlief is ontrecht gedagvaard. ons adres is gebruikt voor heel iemand anders...en nu kan ik dat allemaal oplossen en kosten voor maken...echt stom! ik hoop maar dat het nu opgelost is, heb er weinig vertrouwen in... @mirjam: gefeliciteerd met J!! Hier nog steeds een brullende t.omas...gek wordt ik er van...heb koppijn en wil zelf ook even op de bank liggen, maar is me niet gegunt denk ik...
Nu heb ik weer een volgend ding wat niet loopt zoals het moet: heb 3 weken geleden pakket op de post gedaan wat nog steeds niet is aangekomen. Mail de ontvanger mij dat ik allerlei formulieren in moet vullen bij tnt om nderzoek in gang te zetten...zucht, ja hoor, heb niets anders te doen, dus doe ik ook nog wel even... Wat is het toch op het moment, hangt er iets in de lucht ofzo...
spikkel lieff??? ik vind der niks liefs aan me laptop wordt op de grond gesmeten me telefoon heeft die vlieg les gegeven en N der knutselwerkjes worden kapot gemaakt ben continue alles aan het afpakken en hem dus aan het leren dat die van de spullen van papa en mama af moet blijven