Pff hier is het ook gezellig....I.rem wilde absoluut niet gaan slapen dus die zit nu ff tv te kijken en I.sra ligt wel op bed maar piept ook elke 5 minuten en kan ik ook niet te lang laten huilen want mijn man ligt ook te slapen, lastig! Akoya meis ik vind het echt ontzettend knap hoe je het opschrijft en de stappen die je gaat nemen lijken me een heel goed idee! heel erg veel sterkte!!! Franka, hoop dat je nog even kan gaan liggen Mirjam, gefeliciteerd met J.ustin!!! LM, hmm dat is lastig inderdaad. Spikkel, hopelijk snel goed nieuws Wat een prutweer zeg, ben uiteindelijk (dapper of dom, haha) lopend naar de VK gegaan, I.sra in de draagzak en I.rem in de buggy. Maar het was echt heel vies. Nog snel even bij de Zeeman een tweede mini/slaapzak gehaald, had er maar 1 in 70 cm omdat ik hem bij I.rem niet heb gebruikt, maar I.sra slaapt er wel in en dan is eentje wel erg weinig als ze een keertje spuugt ofzo. Daarna dus bij de VK geweest, niet veel bijzonders, ze vond het kadootje erg leuk. En nu hoop ik dus dat I.sra in ieder geval even een half uurtje ofzo stil is, dan heb ik ook even rust, lang leve de tv voor I.rem....
Heb t.omas maar uit bed gehaald, maar wel gezegd dat hij even zelf moest spelen. Dus die zit nu naast me op de bank met de hond te spelen...en g.,uusje is volgens mij eindelijk stil ( stttttt) @eylem: jij dus ook al met niet slapende kids...zucht...luek dat de vk het kadootje kon waarderen
@ Franka: Nou zeg, gaat lekker...NOT! @ Eylem: Wezen lopen nog wel, in dit prutweer. BAH! Hier regent het ook echt al de hele dag, net als gisteren. T. kan ineens blijven zitten . Vorige week viel hij nog elke keer om, maar nu heeft hij net even zittend gespeeld. Ik blijf er wel bij, want ik ben veels te bang dat hij zich anders bezeert als hij omvalt.
@Akoya wat goed dat jullie er samen voor gaan en dat je hulp gaat zoeken. Veel sterkte en kom hier vooral je hart luchten of juist lekker over andere kletsen. @Am zou toch zweren dat ik ze van de week ergens in maat 22 zag maar nu probeer ik de all stars te zoeken en zie ze inderdaad alleen tot maat 20 hmmmmmmm zwangerschapsdementie @Franka nou ja wat associaal. Bevestigen ze nu wel iets per mail ofzo?
Franka, oh balen zeg....hopelijk is G.uusje wel echt stil nu. Denk ook elke keer dat I.sra echt slaapt en dan hoor ik toch weer iets, zucht. Am, wat goed van T.! Kan ie ook meteen weer een stuk langer zelf spelen waarschijnlijk. Zo, garage gebeld, volgende week woensdag gaan we de nieuwe auto ophalen en onze inleveren. Zag trouwens dat ze bij de Kruidvat een leuke driewieler hebben, en aangezien we er nog eentje voor I.rem´s verjaardag nodig hebben....maar er stonden maar een paar dozen, dus hoop dat mijn man een beetje opschiet met wakker worden, haha, want ik kon hem vanochtend niet meenemen met 2 kinderen.
@smile: ik heb geeist dat ze me een schriftelijke bevestiging sturen via de post of email van het intrekken van die dagvaarding. Als ik vrijdag niets ontvangen heb, hang ik weer aan de lijn...zijn ze nou helemaal! @am: wat goed van T.!!! @eylem: hier is g,uusje nu echt stil T.omas was lekker rustig aan het spelen: weet nu waarom: hij heeft zijn voeten onder gestift Maar het was wel moi geworden, dus maar even foto vangemaakt hihi
Nou ja dat koppie vind ik wel lief zo heerlijk ondeugend alleen wat ze uithaalt is behoorlijk minder leuk..
Hebben jullie kids ook last van zichzelf niet kunnen vermaken? l.aetitia kan zichzelf echt absoluut niet vermaken tis elke keer mamaaaaa papaaaaaa en alleen spelen kan ze gewoon echt niet. zodra we ergens aan beginenn en wij stoppen zeg maar dan stopt l.aetitia ook. Als ik bezig ben met huishouden loopt ze alleen maar achter me aan.. pfff best vermoeiend. dus hoop dat ze met dr verjaardag daarna wel weer wat meer alleen kan spelen maar pfff
@Franka haha die T mooie kleurige voetjes Heel goed hopelijk is het niet nodig om vrijdag te bellen. @Spikkel hier eigenlijk geen last van ze kan best goed alleen spelen. Ze wil alleen wel overal bij helpen als ik iets ga doen. Dat is niet altijd even handig. @Eylem hier is het juist erg mooi weer. Hopelijk hebben ze de driewieler nog als jullie hem gaan halen
spikkel nee geen last van T speelt heel vaak met N en als N der niet is gaat ie met zijn auto's of tatoe(brandweer auto spelen)
Hallo!!! Jewe, lijkt me erg moeilijk om je moeder zo te moeten zien, dikke knuffel!!! Akoya, wat goed dat je deze stap hebt gezegd! Dapper!! Je mag trots op jezelf zijn meis!!! Knuf!! Franka, groot gelijk dat je een schriftelijke bevestiging eist!! Zou er ook weinig vertrouwen in hebben! Niet slapende kids, altijd erg vermoeiend en ook nog een pakketje wat niet goed is gegaan. Het zit je niet echt mee zeg! Linkje van de ballonnen zal ik je even sturen maar wil ze ook wel begin volgende week opsturen dan kun je ze gewoon lenen of je moet ze natuurlijk vaker willen gebruiken dan is het wel handig om te hebben. Eylem, mooie auto!!!! Ondeugende kindjes, hou op schei uit!! Soms zou ik willen dat ik behang had want dan kon ik ze er achter plakken!! Alleen spelen, hier is het meestal samen spelen wat eindigt in een of twee huilende kinderen dus is ook geen succes maar als ze dan eindelijk een x alleen zijn dan kunnen ze heel lief alleen spelen. Kreeg net telefoon van mijn moeder dat Noah niet zo fit is en zn hele bed had onder gespuugd, Milan iedereen aan het bijten is en Julian gewoon een slecht humeur heeft. Heel gezellig dus als ze straks thuiskomen.
hey meis, ik krijg gewoon eem dejavu gevoel. die had zomaar kunnen schrijven. ik vind het heel dapper dat je hulp zoekt. ik durf het niet. knap dat je alles zo kan relativeren. dit is al het halve werk en dan vooruit blijven kijken.
@eylem: lief kado' s voor de vk' s @smile: kan me voorstellen dat het zwaar wordt. @lz: mooi gezegd tegen akoya. @mirjam: gefeliciteerd met J. @spikkel: hopelijk leveren de solli's wat op @franka: groot gelijk dat je het even zwart op wit wilt hebben
@alleen spelen: lotte kan prima zichzelf vermaken. @ontdeugende kids: haha ja lotte kan er ook wat van. vooral als ik me ander niet vrij heb zoals als ik valentijn eten geef.
Pams waarom durf jij geen hulp te zoeken als ik vragen mag ? Je komt er alleen maar sterker uit als ik naar me zelf kijk ! Ik kan dingen nu beter relativeren en wordt dus amper nog boos ! Behalve als me maandelijkse probleem in zicht komt Ik kan het echt aanraden Zulke mensen hebben een andere kijk op dingen, Als ik dingen anders zag en dat vertelde, vertelde zij je kan het ook, ook zo zien en dacht er dan over na en zag dan ook in dat ik best onredelijk over dingen kon zijn En hoe ik het beste dat dus los kon laten ipv er mee door lopen! Ging me daardoor alleen al gelukkiger voelen ! En nu een X aan tal maanden later kan ik dingen nog steeds loslaten en spreek dus ook dingen uit als ik ergens mee zit bijv na me schoonouders Durf dingen eindelijk te zeggen! En je bent echt niet meteen gek als je met een pyscholoog gaat praten, weet je hoeveel mensen er bij de psych lopen
Zo zeg, ik heb net De allerslechtste chauffeur van NL zitten kijken. Mijn god , wat een gevaren op de weg heb je erbij. Eén van die meiden kreeg op weg naar de locatie echt een gigantische botsing. Ik word gewoon kwaad van zulke mensen, 70 rijden in een woonwijk enzo, ze zouden GVD iemand doodrijden. Echt hoor, als zo iemand mij zou aanrijden als ik de kinderen bij me in de auto had zou ik echt niet voor mezelf instaan (ervan uitgaande dat ik zonder kleerscheuren uit de auto kom ).
Hey meiden. Nou zeg, zo wordt er dagen bijna niks geschreven en dan opeens weer aardig wat bij te lezen! @ akoya, ik vind je een superstoer wijf dat je je eigen problemen zo inder ogen durft te zien en actie gaat nemen om er wat aan te doen. Met jouw vastberadenheid en doorzettingsvermogen heb ik er alle vertrouwen in dat het helemaal weer goed gaat komen. Zal vast niet over één dag ijs gaan, maar uiteindelijk vindt jij je geluk wel weer. Kan toch ook niet anders met zo'n mooi gezin om je heen! Kus! @ franka, jeetje zeg! Jij hebt wel een pech week geloof ik! Wat een gedoe allemaal! @ eylem, fijn dat het met slapen goed gaat. Dapper hoor, door de regen met twee kids! Hadden ze het fietsje nog? Lief, die cadeautjes voor je vk's! @ pams, geef je nog steeds bv aan V.? @ smile, lekker nog maar vier daagjes werken! Snap goed dat het nu best zwaar wordt. Is toch ook anders met een tweede! Hopelijk is jullie eigenwijsje goed gedraaid! @ spikkel, hier kan madam zich niet altijd zo goed zelf vermaken, helaas. Hoewel ze de laatste tijd de puzzels weer heeft ontdekt en nu ook echt snapt hoe ze ze in elkaar moet zetten. Dus daar kan ze dan wel weer een half uur mee zoet zijn. @ lm, inpakse! Woon jij in die flat die uitkijkt op die nieuwe wijk me al die hofjes?