Oh ja, heb ik ook zitten kijken! Echt ongelooflijk dat die mensen uberhaupt ooit hun rijbewijs hebben gehaald! En idd die meid die die aanrijding maakte! Wat een achterlijk wijf zeg!
Cm nee ik woon als je de brug af komt links af bij de stoplichten en dan de eerste rotonde linksaf en dan de 2de flat, geen nieuwbouw flat voor ons haha Als je de volgende x in de buurt ben kom dan maar is gezellig een bakkie doen !als je zin hebt
Was volgens mij ook geen nieuwbouw flat die ik zag, maar vanaf die nieuwbouw wijk zag ik een hoge flat. En mijn vriendin vertelde dat die enge man vlak bij hun wijk was gezien, dus toen dacht ik dat dat misschien jouw flat kon zijn geweest,
Onze flat is ook niet zo hoog tis maar 3 hoog Heb der gewoon enge gedachtes van Vandaag was N bij de vriendinnetje aan het spelen en ze moest alleen de straat over steken en ze zou om 5 uur thuis zijn heb vanaf kwart voor 5 voor het raam gestaan of ik der aan zag komen
Lieve meiden zijn jullie.. Voor nu laat ik het hierbij, ga optijd mijn bedje opzoeken. Morgen ben ik weer vd partij . Trusten alvast allemaal!
@cm: ja Valentijn krijgt nog steeds bv! @lm: ik heb vorig jaar bij een psych. gelopen voor mijn jeugd maar heb niet het idee dat het echt geholpen heeft
ha meiden, Heb wel bijgelezen, maar niets blijven hangen sorry... Ben met de bestelling van AM bezig geweest en die is af nu WIlde nog even het kunstwerk van T.omas laten zien die hij vanmiddag gemaakt heeft
@am: ja bv loopt nog steeds goed. eerst liep het wat minder maar toen ben ik meer gaan kolven en nu loopt het weer super. @franka: haha crea bea hoor die T.omas
@lz: slaap ze! @pamsie: wat fjn dat het nog steeds goed gaat met de bv!! @ingrdi: dat opsturen van de uitsteker zou ook een idee zijn ja! kan dat alleen wel door de brievenbus dan? tv kijk ze!
Whoehoe! Mijn eerste 2 workshoppers zijn binnen Een vriendin van me wil het kado geven aan een vriendin van haar Leuk, leuk!!
Ik heb ze ook via de post gekregen, door de brievenbus. Moet dan alleen een bubbeltjesenvelop halen voor de zekerheid. Doe ik er een etiketje op dan kun je die ook weer gebruiken om terug te sturen Je kunt je site ook op mp zetten trouwens, kwam er laatst redelijk wat tegen.