APRIL-mama's 2010 deel IV

Discussie in 'De mama's' gestart door Amethist, 23 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
  2. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Moet er voor zaterdag nog een grote taart mee maken en een meptaartje en dan ben ik klaar dus kan ze uiterlijk zaterdag versturen dan moet je ze maandag of dinsdag wel hebben!

3. Amethist

Amethist Niet meer actief

Morgen komt The lovely bones op tv. Die wil ik denk ik wel kijken. Iemand die film al gezien?

4. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    pedagogisch medewerker (kinderopvang)
    lelystad
    @ingrid: wat een leuke uitstekers zeg!

5. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    lelystad

achh echt welke zender? ik had mich van de week gevraagd hem te downloaden.

morgen wel ook criminal minds he!

6. Amethist

Amethist Niet meer actief

Op Net5.

Oh ja *KAK*! Dat was het! Ik kon me niet meer herinneren wat ik normaal gesproken ook alweer altijd keek op woensdag, maar idd...Criminal Minds.

7. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Dank je:D Alleen belachelijk duur voor wat ijzertjes;)

8. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    lelystad
    ja das waar

9. lovelymom

lovelymom Fanatiek lid

30 nov 2011
    3.798
    0
    0
    goeiemorgen

franka zag de foto op fb
    wat een crea bea hihi

hier N weer op school en T is aan het spelen

ik ga maar is stofzuigen en dweilen is dat weer gebeurt !

jeetje 2 gasten op de vroege morgen
    HOIIIII;)

10. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    goedemorgen!!!

Hier is iedereen volgens mij verkouden, Noah heb ik net maar even zoveel mogelijk snotvrij gemaakt. Arm kind het zat zelfs in zijn wimpers!

11. mirjam2112

mirjam2112 Niet meer actief

Goedemorgen allemaal !

Ik kom me ook weer eens melden :)
    Op m'n werk is het ook druk, dus weinig tijd om daar online te zijn. En met J's verjaardag en de Pasen was het ook lekker druk natuurlijk.

Gelukkig hebben we FB nog :D

Vandaag een dagje vrij met z'n allen, heerlijk.
    Heb zin om iets te gaan doen, maar wel low budget. Aangezien we nu voor de tweede maand geen KOT krijgen, én de vakantie al hebben betaald én mijn auto een flinke APK heeft gehad moeten we even zuinig aan doen ;)
    En het weer is ook niet echt geschikt om naar het bos te gaan of iets, dus het zal wel een dagje thuis worden.

Hoe gaat het hier ? Iedereen druk in de weer met taarten zie ik. Ik heb hem maar gewoon bij de bakker besteld, voor de veiligheid van de visite :cool:

XX

12. Eylem

Eylem Niet meer actief

Goedemorgen,

Hier lichtelijk in de stress, het gaat niet goed met mijn schoonvader (ziet geel, weegt nog maar 50 kilo, stent plaatsen is mislukt) en we gaan waarschijnlijk eind volgende week naar Ankara. Maar halleluja, de tickets zijn stervensduur en allemaal met overstap, en ik zie zo op tegen reizen met 2 kinderen waarbij I.sra natuurlijk nog hartstikke klein is en ter plekke is die natuurlijk helemaal van slag en gaat iedereen zich met alles bemoeien en pffffffffffffffffffff sowieso wordt het geen leuke vakantie natuurlijk gezien de omstandigheden.....

maar ja het is niet anders. Maar wel k*t allemaal.

13. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    @Eylem He gedsie derrie kan me voorstellen dat je er tegen op ziet..
    @Mirjam HOI! Gezellig een dagje met zn allen..

@hier pff manlief verkouden en een ontstoken oog, plus hoesten oftwel lang leven de griep laetitia met koorts gaat lekker hier.. maar bij laetitia is het denk ik de laaste kiezen waar ze mee bezig is..

14. lovelymom

lovelymom Fanatiek lid

30 nov 2011
    3.798
    0
    0
    eylem gedsie heel veel sterkte

15. mirjam2112

mirjam2112 Niet meer actief

Eylem: Oh wat een naar nieuws :( En vliegen met overstap is helemaal niks met 2 kleintjes. Hoopdat er toch nog een goede vlucht beschikbaar komt !

16. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Eylem, heel veel sterkte!!

17. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    @ eylem, oh nee, wat vervelend allemaal! Je zult het allemaal al wel uitgeplozen hebben, maar is er geen mogelijkheid om bijvoorbeeld via Duitsland of Belgie te vliegen als goedkoper en/of rechtstreeks alternatief? Sterkte meid!

@ mirjam, hier is het eigenlijk wel lekker weer! Hoop dat jullie toch nog even weg zijn geweest. Wel lekker zo'n doordeweeks dagje met z'n allen vrij!

@

18. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Zo, dametje ligt op bed, nu heb ik een half uurtje om even een beetje puin te ruimen.

L.ukas komt om half 12 uit school en moet om 1 uur al weer op het voetbalveld zijn voor schoolvoetbal toernooi. Dat duurt tot 5 uur! Dus ben vanmiddag dus heen en weer aan het pendelen tussen voetbalvelden en thuis, want kan echt geen vier uur met N.oa bij de voetbal blijven, maar wil L.ukas ook niet aan zijn lot overlaten. Dus heb besloten om alle drie de wedstrijden te proberen de laatste tien minuten mee te pikken, zodat ik hem daarna kan troosten/feliciteren, even wa drinken naar binnen kan schuiven, eventueel laten puffen en dan weer overdragen aan de moeder van zijn vriendje uit de klas. Gelukkig is het maar 5 minuutjes fietsen hier vandaan. Hopelijk blijft het dan wel droog....

Oh, en ik moet ook nog met N.oa naar de kapper en boodschappen doen. En dan komt ook de wasmachine monteur vanmiddag nog. Gelukkig zou manlief proberen op tijd thuis te zijn daar voor. Anders ga ik het echt allemaal niet redden!

19. Franka83

Franka83 Fanatiek lid

2 nov 2009
    3.644
    0
    0
    Decaan op middelbare school
    Arnhem
    Middag!

@ingrid: dank je wel voor de link! en wat een leuke site! die kende ik nog niet...kost me wel geld, want heb al 5 dingen in mijn mandje liggen en ben nog niet klaar :D:D Dus ik denk niet dat je ze op hoeft te sturen haha!! let you know

@mirja: hi!! leuke dag gewenst!!

@eylem: oh bah met wat kl*te allemaal, kan me voorstellen dat je er om allerlei redenen tegenop ziet. Maar wel fijn als kje sv i.sra en jullie kan zien!

@cm: poe! drukke dag meis, veel succes :p

Hier een poging doen om t.omas op bed te leggen, hoop dat hij vandaag wel gaat slapen....

20. Akoya

Akoya Fanatiek lid

30 nov 2011
    2.744
    0
    0
    NULL
    NULL
    Franka: het begin is er; de 1e 2 workshoppers :D. Gaaf!

Pamsie: sterkte voor jou meissie.. Komen jullie er samen een beetje uit?

Eylem: fiets van Kruidvat heeft J. bij mijn ouders, is een leuk ding!

Am: woehaaa! T. kan zelf zitten! Snelle Jelle :D

Ohhh die kunstwerk-voetjes van T.omas, ge-wel-dig!

Ingrid: hoor alleen maar hoestende en snotterende mensen om me heen,
    en nu ben ik zelf ook nog aan het hoesten en snotteren, bah!
    Kom maar op met die lente, zon, vitamines!

Mirjam: inmiddels al bekend wat jullie vandaag gaan doen?
    Nog kijkers voor het huis gehad/in de planning?

Och Eylem, bah bah wat een nare situatie! En overstappen is sowieso al
    klote, helemaal met 2 kleintjes.. hopelijk komt er alsnog een betere vlucht?

Spikkel: pff nou succes met de ziekenboeg daar, vooral met je mannetje,
    die kunnen dan zooo zielig zijn (ahum ;)).

Caro: wat een ren-je-rot-dag! Succes wijffie!

En Franka? Poging gelukt? T.omas slaapt?

Deel Deze Pagina