APRIL-mama's 2010 deel IV

Discussie in 'De mama's' gestart door Amethist, 23 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Hier slaapt N.oa meestal nog wel ruim twee uur tussen de middag. Dst heeft ze ook echt nodig. Als ik haar wakker moet maken, is ze echt superchago de rest van de middag!

2. Eylem

Eylem Niet meer actief

Ik zou als ik jou was toch morgen even de polikliniek bellen en de vraag via de assistente bij de KA neerleggen. Want het zou toch suf zijn en zonde van de tijd ook als jullie toch naar het WKZ hadden gemoeten maar door een of ander schrijffoutje ofzo je bij het Audiologisch Centrum terecht komt.

3. Amethist

Amethist Niet meer actief

Hm, ja, dat is wel een goed idee.

4. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    @Slapen hier niet meer smiddags ze wil gewoon echt niet. red ze ook wel dus dat scheelt.

@ingrid alvast gefeliciteerd!

@hier l. aetitia op bed. manlief heeft morgen solli dus hopen dat dat goed gaat. Morgen ook huis stofzuigen en dweilen, sávonds versieren en cadeautje in elkaar zetten. En dan is l. aetitia alweer jarig. Pff wat gaat dat hard zeg.

5. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Nou, wat een dag zeg! Alleen maar lopen haasten en vliegen! Helaas heeft L.ukas z'n klas met schoolvoetbal drie keer verloren. Maar hij vond het ondanks dat super leuk. Ook nog even snel N.oa d'r verjaardagscadeautje gehaald. Een pop met een verzorgingssetje d'r bij.

bol.com | Baby Annabell Zorg Voor Me Pop, Zapf Creation | Speelgoed

Vanavond tosti's gegeten en ze zijn de wasmachine komen maken. Hoppa, weer 170 euro lichter! Zat dus toch een sok helemaal vast onderin en dat veroorzaakte wrijving waardoor pluis en brandplekjes ontstonden. Ze hebben de sok eruit gehaald en het manchet vervangen. Deze was gaan wijken waardoor de sok ertussendoor kwam. Ik ga nog wel een brief schrijven naar LG, want ik vind het nogal aan de prijs voor een uurtje werk. En op een machine van drie jaar oud zou het manchet toch nog niet mogen gaan wijken. In de nieuwere types wordt blijkbaar ook al met een ander manchet gewerkt omdat deze teveel problemen gaf. Het manchet hebben ze overigens niet in rekening gebracht. Het is dus puur voorrijkosten en uurloon. Pfff, wou dat ik zoveel per uur verdiende!

6. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Jeetje, ik zie nu trouwens dat die pop bij Bol.com 50 euro kost! Dat heb ik er niet voor betaald hoor! 35 euro bij Bart Smit. Dan is Bol echt duur zeg!

7. Akoya

Akoya Fanatiek lid

30 nov 2011
    2.744
    0
    0
    NULL
    NULL
    Am: inderdaad ff een belletje plegen.
    Caro: jemig, das snel verdiend daar bij LG!
    Ingrid: helemaal klaar voor het feest, leuk!
    Spikkel: L.aetitia ook al bijna jarig..

Hier: AARGH! J. slaapt slecht joh, hij ligt nu een soort van zielig te doen in bed.. nou hij bekijkt het maar ff. Ga straks wel ff kijken boven.

8. Amethist

@ Caro: 50 euri voor een pop. Hallo hé!

@ Akoya: Balen dat J. loopt te etteren met slapen.

9. Amethist

Ik heb trouwens ook nog een superleuke zomerjas op MP gescoord voor A.'tje. Dus ik ben weer blij. Ik moet alleen nog even een witte bolero voor bij haar verjaardagsjurk, maar ik vind ze allemaal best duur.

10. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Weet je wat nou zo lastig was me die pop kopen? Ik wilde eigenlijk gewoon een pop die gaat huilen als je het speentje eruit haalt en gaat lachen als je op d'r buike drukt of zo. Maar ze hebben bijna alleen nog maar van die Baby Born poppen. En die doen allemaal van die rare dingen.... Een pop die kan duiken, een pop met een ijsje waardoor haar mondje vies wordt die je dus met een speciaal doekje weer schoon kunt maken, een pop op een quad, een pop die klap eens in je handjes zingt, een pop die loopt.... Enz enz. Maar daar is N.oa nog veels te klein voor! Echt zo stom!

11. Amethist

Een pop op een quad :(? Whahahahahhahahahhahahahha, nou zeg, wat is dat nou voor raars, hahaha :D.

12. Eylem

Eylem Niet meer actief

CM, leuke pop toch? maar inderdaad, die poppen kunnen de meest rare dingen tegenwoordig.

Am, wat voor soort zomerjas is het? Leuk dat je er een gevonden hebt!

Akoya, he jakkes, een dramaqueen (king) boven....

Spikkel, ja gaat zo snel allemaal!

Zo hier nr. 2 ook op bed dus nu maar afwachten hoe lang me de rust gegund is, haha, ik geniet van elke minuut stilte ;) .

13. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Baby Born quad r-c

14. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    @ akoya, balen dat J. zo slcht slaapt. Hier ook een hele tijd geweest, maar nu gaat het eigenlijk wel weer goed (knock on wood). Geen flauw idee eigenlijk hoe het komt dat ze opeens slecht sliep of dat het opeens weer over was. Maar irri is het zeker!

15. Amethist

Seriously, whahaha, wie verzint dat, hahaha :(:D!

16. Amethist

17. Eylem

Eylem Niet meer actief

Leuke jas Am!

18. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Wat een hoop geschreven vandaag en heb alles gelezen maar er is geloof ik niks van blijven hangen.
    Druk druk druk de laatste tijd.
    Mama nog steeds in het ziekenhuis en het gaat nog steeds niet goed. Gister heel de trap in de grondverf gezet, bleken we ook nog een lekkage op dak te hebben kan er ook nog wel bij...gelukkig is dat inmiddels opgelost.
    Tygo zijn kamer moet ook nog steeds behangen worden en er moet nog een vloer gelegd worden wat m'n vader zou doen maa ja die zit voorlopig nog wel in het ziekenhuis. M'n zusje is de laatste tijd ook niet om uit te staan hebben de laatste tijd alleen maar woorden en botsen verschrikkelijk.
    Wordt er af en toe een beetje moedeloos van het hele gebeuren.

*einde klaag modes*

@Eylem, wat erg van je schoonvader. Alleen balen van de reis er naar toe dat je moet overstappen.

@Lm, Behang heb ik hier nog genoeeg liggen, voorlopig komt het toch nog niet tegen de muur. ;)

@Franka, Het zit je niet echt mee de laatste tijd. Hopelijk komen de schoenen dit weekend wel binnen.

19. Akoya

Akoya Fanatiek lid

30 nov 2011
    2.744
    0
    0
    NULL
    NULL
    Knuffel Jewe!!!

Ik heb gewonnen; na 1,5 uur, maar hij slaapt.

20. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    @Akoya, mama's winnen altijd. ;)

Zit dat nieuwe programma te kijken met Natasja Froger: "Echt scheiden" Mijn hemel hoe diep kun je zakken als vrouw. De tas van je vent inpakken voor het weekend dat hij naar zijn nieuwe vriendin gaat enj zelf moeten bezuinigen omdat hij benzine nmodig heeft om naar zijn nieuwe vriendin te gaan. Maar niet bij haar willen wonen omdat hij dan dubbele kosten heeft....echt die vent had ik echt ala minuut de deur uit geflikkerd.

Deel Deze Pagina