Ja, weer gelukt. Ik had gister die zak zemelen gewoon in het bad gekieperd, met als gevolg een enorme rotzooi..... Vandaag heb ik het in 2 panty kousjes gedaan en dicht geknoopt. Scheelt een heleboel teringzooi iig.... Schilderen.... laat ik daar nou niks aan hoeven doen! whahahahahaha
@Akoya thanks dan zal zon 4 seizoenen denk ik wel te warm zijn. En nog eens veel duurder. Ben nu eigenlijk ook wel nieuwsgierig mag ik ook een PB @eylem dan ga ik ook even langs de hema het weekend 16 euro is geen geld. Zag nu dekbedjes rond de 39 en 49 euro en vond dat best duur. @LZ dat is wel slim in pantykousjes!
Ja dat scheelt inderdaad Zonder panty wordt het een vieze troep. Vies is het sowieso bleh vond het nogal stinken PB ja graag !! Heb net de reacties op FB bijgelezen, snap er helemaal niks van. Maar ja, nu ben ik hier ook niet dagelijks Pfffff er staat een snoeppot op het werk kan er niet vanaf blijven ! Afspraak nr 2 (van de 3) is ook al een no show... gaat lekker vandaag !
@ Smile: Nou, ik ga dus echt niet voor een 4-seizoenendekbed. Maar goed, ik heb er nu natuurlijk ook 1 nodig voor het ledikant. Als ze naar een groter bed gaat wil ik best een wat duurdere kopen, want daar doet ze dan langer mee. @ Eylem: Ja, ik ga zo ook even bij de Hema kijken voor een dekbedje. @ Mirjam: Schiet lekker op zo met al die lui die niet komen opdagen :x. @ waterpokken: Ik heb ze zelf nooit gehad, dus ik heb nu al angst voor de tijd dat de kids ze krijgen .
Nee, het is als je ze als volwassene krijgt niet gevaarlijk (behalve in je zwangerschap), maar je wordt er vaak wel vreselijk ziek van.
Ja, ik ga zo eens even naar de stad met T. Even een lijstje maken eerst anders vergeet ik natuurlijk weer de helft .
Ja AM.... het is eigenlijk best gevaarlijk als je ze als volwassenen krijgt.... je kan je ertegen laten inenten. Ik zou dat zeker even navragen. Je kan als volwassenen er ook gordelroos eraan overhouden na besmetting met je kind..
Ik meen ook gehoord te hebben dat het gevaarlijk is als volwassene de waterpokken. Mirjam: nou schiet lekker op zo. Ik heb hier ook al de dropballen gevonden.. Verslavend. Smile: wij hebben een dekbed warmteklasse 2. Is in de winter lekker warm en in de zomer krijgt ie toch alleen een romper aan. Ik heb nu iig nooit meer de twijfel dat J. het te koud heeft 's nachts en dat had ik voorheen altijd wel toen ie nog met lakens sliep. Ff kijken of ik de PB niet al heb verwijderd, anders stuur ik 'm ff door.
Ik zou het even vragen en anders even prik halen. Helemaal als ik kijk hoe erg G er al last van had/ heeft. Ik denk dat je GEK wordt.....
als je als volwassenen de waterpokken krijgt heet het meestal gordelroos en daar kan je behoorlijk ziek van worden
Mijn collega heeft het ook als volwassene gehad, en was echt heel erg. Maar goed, hopen dat je het alsnog niet krijgt mochten hun het ooit krijgen. Bedankt voor de PB's.. Ikke snap nu
zo kom net van de dierenarts terug ben weer 90 euro lichter ! inentingen en chip kennelhoest en ontwormingstablet
Onze vrienden gaan eind april trouwen, dan ben ik zo'n 18 weken zwanger. Zoek dus een leuk jurkje oid ! Maar kan online niet veel vinden, behalve saai saai en/of duur
Jeetje Hoe gaat het met de hond ? Wat is er toen gebeurd met jullie vorige hond eigenlijk ? Is die nou naar familie gegaan ?
Heeft Mamalicious niks leuks op internet Mirjam? Ik vond die destijds zulke leuke, vlotte zwangerschapskleding hebben en Noppies trouwens ook. Mirjam, Smile en Spikkel: jullie hebben Pb. Lovely: tja.. beesten zijn duur. Maar hij is er weer vanaf.