@ jewe, ach meis, het is ook echt een rotsituatie zo! Hopelijk gaat het snel beter met je moeder, dan komt de rest ook vanzelf wel weer op zijn pootjes terecht. Knuf! @ am, leuke jas! Ik vind jassen ook zo moeilijk! Maar N.oa past haar zomerjurkje van Bakkaboe van vorig jaar nog wek, dus hopelijk past ze die van de zomer ook nog. @ akoya, you go girl! Mama rules!
Ik sta onder het strijken Criminal Minds te kijken. Ik bof, want eerst een nieuwe aflevering en nu een herhaling, maar die had ik ook nog niet gezien! Maar goed, theepauze is voorbij, ik ga weer aan de strijk!
@ Jewe: Wat balen dat je moeder nog zo'n pijn heeft . @ Akoya: Fijn dat hij slaapt. Zo hèhè ik heb eindelijk een witte bolero kunnen vinden voor A.'tje en ook gelijk een grijze/zilveren voor bij haar tule rokje. En ze waren betaalbaar, dat was zo ongeveer mijn voornaamste eis. En nu ga ik rustig die film verder kijken.
@Eylem wat erg van j schoonvader. En dan ook nog eens alleen vluchten met overstap. Heb je ondertussen al geboekt? @Jewe wat erg van je moeder. En dan ook nog ruzies met je zus en de verbouwing die niet af is. Hopelijk knapt je moeder snel op. @Am zou inderdaad ook even met de ka bellen voor de zekerheid. LEuke jas inderdaad. #Franka mooie voeten van T @CM leuk die pop. @akoya yeah gewonnen heel goed. Hopelijk gaat hij morgen weer gewoon slapen. JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA vandaag bij de vk en de baby is goed gaan liggen en zelfs al een beetje ingedaald. ben helemaal opgelucht. De pijnlijke harde buiken zijn toch echt voorween maar dat schijnt normaal te zijn bij de tweede
@ Smile: Wat fijn dat de beeb is ingedaald . @ Jewe: Ruzie met je zus? Heb ik iets over het hoofd gezien? *gaat even terug lezen* EDIT: Oh ja, ik lees het al. Vervelend dat je zus zo irritant doet :x.
pff lang he T heeft net die periode achter de rug maaar wat moet je sterk zijn zeg jewe, sterkte nog voor je mams hoop dat ze zich snel beter gaat voelen hier ook echt scheiden gekeken mijn hemel ik zou A zijn spullen allang naar beneden getieft hebben
Smile: jeuj! beeb ingedaald.. Am: goed geslaagd weer! Ik zoek kleding voor mezelf met wat kleur.. maar kan maar niks vinden. Heb al heel veel winkelmandjes vol gehad, maar tot nu toe nix besteld.. Zucht.
kleur maakt je vrolijk! heb ik net gehoord op tv hihi en zo straal je dus ook vrolijkheid uit gewoon wat bestellen wat je leuk vind heb je verdiend!(moet natuurlijk wel kunnen )
@franka: jeetje het zit jou ook niet echt mee. @mirjam: lotte slaapt nog zo' n twee uur. @akoya: tja gaat hier op en af. af en toe heb ik het gevoel dat ik op in storten staat. @eylem: jeetje meid sterkte. @am: lekker handig weer van ze zeg. @franka: lekker weer marsepein ingeslagen. @ingrid: haha julian vond het gewoon te lang duren voor je hem in bad ging doen.
@jewe: vah het zit je niet mee allemaal. sterkte. @akoya: fijn J. die niet wilt slapen @uhh de rest ben ik ff kwijt. ga ff slingers ophangen
L.otte morgen alweer 2.. Groot feest? Serieus, je zou nog eens een poging moeten wagen bij een psych. Aleen kun je dit ook niet aan.. Knuffel!
pams idd je zou ook naar de psych moeten gaan het is echt niet raar maar alleen kun je het niet oplossen
@ Pamsie: HIEP HIEP HOERA!!! GEFELICITEERD MET L.OTTE! @ Ingrid: HIEP HIEP HOERA!!! GEFELICITEERD MET MILAN!
Goeiemorgen! @Eylem: jemig wat gaat dat ineens snel met je schoonvader! Heel veel sterkte. Kan me goed voorstellen dat je opziet tegen die reis met twee kleine kindjes....wel heel erg goed dat je het toch doet....heftig hoor allemaal! @Jewe: wat onwijs naar dat je moeder nog zoveel pijn heeft! En je zusje die dus ook nog voor extra onrust zorgt?! Enig idee wat er met haar aan de hand is? Misschien heeft ze het heel erg moeilijk met de situatie van je moeder? Iedereen verwerkt dat natuurlijk ook weer anders. @Pams: Ik kan ook alleen maar zeggen....ga naar een psycholoog. Ze reiken je de juiste handvatten aan om bepaalde dingen beter aan te pakken en ook anders te ervaren. @Smile: wat fijn dat de baby goed is gaan liggen!!! @Franka: al twee workshoppers? Goed man! @PAMS: GEFELICITEERD MET L.OTTE!! @INGRID: GEFELICITEERD MET M.ILAN!!!! @Hier: gister met de kindjes naar een pretparkje geweest hier in de buurt. Was echt super! E. die wilde alleen maar in de achtbaan en S. heeft de hele dag in een soort van autootje gezeten. Echt een mega geslaagde dag!
@ Wonder: Ooooohhhhh, was dát dat Tivoli waar jullie zijn geweest? Ik ken alleen Tivoli in Utrecht (Home - Tivoli - het poppodium van Utrecht), dus ik vroeg me al af wat jullie daar gingen doen met de kids, whahahahahhaha .
Hahahahahah ja nou daar kwam ik de eerste keer dat ik op google keek ook op uit hoor! Maar we zijn hier geweest Park Tivoli - Berg en Dal - Home