Ja, ik ga ons alle3 eens even wassen en aankleden, dan wat fruit erin mikken en vervolgens bij mijn moeder op de koffie. Toedels!
@Pamsie van harte gefeliciteerd met L.otte! @Ingrid van harte gefeliciteerd met Milan! @Am das echt een goed nummer had ik niet erg gevonden hoor haha @Wonder gezellige dag ggehad gister dus ! @Jewe he geds meid .. Dikke knuf! @hier vandaag goed opruimen, stofzuigen en dweilen, boodschappen doen, vanaaf versieren en dan avond haha
ingrid gefeliciteerd met milan pams gefeliciteerd met lotte o en superlief van je ouders wonder leuk dat het zn geslaagde dag was!! am oo ik vind dat ook een heerlijk nummer!! hier net de dokter weer gebeld morgen weer een afspraak met HA en nu een doorverwijzing voor de kinderarts T is wel geteld anderhalve week hoestvrij geweest en wil nou is verder gaan kijken er zit namelijk astma en bronchitis in de fam, hij is telkens snachts zo benauwd en vaak buiten adem
Ingrid, van harte met Milan!!! Pams, van harte met Lotte!! Wat superlief van je ouders! Het is hier heerlijk zonnig dus wordt vast een hele leuke dag. Wonder, pretpark ziet er leuk uit! Is E. al langer dan 90 cm dat ze in die achtbaan mocht? En verstandig om langs de HA te gaan! Am dat zijn zeker leuke schoenen! Ik moet ook nog iets van gympen voor I.rem voor in Turkije want ik ga haar niet op haar witte ballerina's in de tuin van mijn s.o. laten spelen (kippen, schapen, fruitbomen + witte schoenen; geen goed idee ). Maar daar zijn deze iets te duur voor, haha. Hier weinig plannen....I.sra slaapt, zo even I.rem onder de douche zetten en mijn moeder komt straks....euh....over een half uur al, haha, ik mag wel opschieten!
thanks meiden. @am: ik vind het wel een leuk nummer. @wonder: pretpark ziet er leuk uit. goed dat je er boven op zit met het stotteren. @eylem: lekker een relaxdag. @am: wij hebben lotte een keukentje van ikea gegeven. die hadden we een half jaar geleden al gekocht toen er financieel nog niks aan de hand was. en daar ben ik nu dus wel blij om anders had ik dr nu geen leuk kado kunnen geven. @hier: sprookjeswonderland is idd wel aardig. het is echt een op en af relatie met me ouders zo doen ze iets liefs en zo trappen ze me de grond is. dat heeft me vorig jaar ook therapie gekost. ze gaan trouwens zelf niet mee het was een kado
@Pamsie leuk sprookjeswonderland vond N.oelle ook geweldig en het is heerlijk weer. Veel plezier! @Wonder zo E. is inderdaad lang. KLinkt als een gezellige dag in het pretpark
Goedemorgen! Ingrid: Gefeliciteerd met M.ilan Pamsie: Gefeliciteerd met L.otte Wonder: jeetje die S.... hopen dat het pseudo stotter is Pamsie: veel plezier vandaag!! Eylem: al vlucht gevonden? Am: wijze gympen, had ook brakkies gezien, maar die vallen te wijt... Iemand interesse in een snotterende, hoestende peuter die alleen maar nee zegt
Morguh! Net een goed afsluitend gesprek gehad met de coach: fijn! @Pamsie: van harte gefeliciteerd met L.otte! Veel plezier vandaag in sprookjesland!! @Ingrid: van harte gefeliciteerd met M.ilan @wonder: klinkt goed!! tivoli maar eens in gedcahten houden: dacht dat t.omas nog te jong zou zijn @smile: jeeh wat fijn dat beebje goed is gaan liggen! @jewe: knuf! @am: gave schoenen! ik *MOK* met je mee... @lz: nee, dank je, heb er thuis al 1tje Hier is erg zwanger vriendinnetje gisteravond in ZH opgenomen met hoge bloeddruk. Wordt nu onder controle hgehouden en dan gaan ze waarschijnlijk inleiden: ze is nu 39.4 weken zwanger...Ben benieuwd! Denk dat ik voor dit weekend wel een kraamtaart kan bakken
lz gezellig he als ze nee zeggen hahah wonder wow E al 92 cm ! die gaat rap ! franka leuk kraamtaaart wil ik ook wel als we ooit een volgend kindje krijgen maar denk dat ik hem dan zelf moet bakken hahaha hier even een boldenwagen bijgeboekt voor vakantie beau mag natuurlijk nog niet lang lopen vanwege zijn heupen dus als we lekker door het bos gaan lopen kan beau in de bolderwagen en de kids natuurlijk ook o ik heb er zo zin in !! nog 4 daagjes
Wonder jeeeee wat is E. lang zeg! I.rem is nu hoop ik eindelijk 80 cm, haha. LZ nee, nou ja, heel veel tickets gevonden maar nog niet definitief geboekt, even afhankelijk van de laatste ziekenhuisuitslagen enzo. Franka, oh spannend! Nou I.rem gedoucht, koffie gedronken met mijn moeder, keuken en woonkamer gepoetst-gestoft en I.sra slaapt nog steeds, haha. Dus nu heb ik niets meer te doen
Pamsie: gefeliciteerd met L.otte! Infrid: gefeliciteerd met M.ilan! Am: ohh leuke sneakertjes! Wonder: leuk park! Slim dat je ff naar de HA gaat. Kunt er beter optijd bij zijn.. Pamsie: veel plezier @ sprookjeswonderland! Ook lekker ff niks doen Eylem! Uhm.. ja ik ga ff koffie en koekje eten en dan maar eens wat gaan lunchen en J. op bed leggen..
Ik zal maar niet zeggen hoe lang G is Hint: mn vriendin dr zoontje die 14,5 maand ouder is, is kleiner
Pfff kan iemand mij vertellen wanneer de driftbuien overgaan sjeetje T zit er echt midden in en N denkt dat ze hem wel even na kan doen
Lotte en Milan van harte gefeliciteerd. @Pamsie, veel plezier in wonderland. @Franka, fijn dat het gesprek zo fijn afgesloten is. @Wonder, dan ben ik benieuwd hoelang Tygo is. Morgen moet hij weer naar het cb. Vorige keer was hij 90cm. @Eylem, even lekker relaxen dus is ook wel eens lekker. Vanmorgen even naar de stad geweest en natuurlijk weer met alleen maar dingen voor Tygo thuis gekomen. De mexx winkel bij ons in de stad gaat weg dus die had opheffings uitverkoop dus daar nog een hoop leuke dingen kunnen scoren, waaronder ook een leuke zomerjas voor 20 euro nu. Bij de WE nog een bruine broek met een licht vaal spijkerblousje. Dus meneer is weer goed verwent. Overr een half uurtje maar weer richting Amsterdam kachelen.