@ Pamsie: Moeilijk dat de relatie met je ouders zo gecompliceerd is . @ Wonder: Jeetje zeg, wat is E. al lang! Topmodel is spé . @ Jewe: Goed geslaagd zo te lezen. @ LadyZ: Nou hoe lang is G.? Hier een gezellige ochtend bij mijn moeder gehad. T. heeft daar gewoon 2 uur geslapen, dus we hebben maar een broodje meegegeten. A.tje ligt nu net op bed en T. kan er zo volgens mij ook wel weer achteraan . Ik heb de voor T. op MP gekochte jeans binnen en hij ziet er nog supergoed uit. Dus dat was een goed besteedde 14,50 .
Goeie deal dus Am! Ik ben boodschapje doen en richting speeltuin om de hoek hier. Net trouwens offerte van timmerman binnengekregen voor nieuwe kozijnen, ramen, isolatie.. valt alles mee zeg! Moet ook hoognodig gedaan worden hier, overal afgebladderde verf, rottende kozijnen, kou, lekkage.
Klote :x, ik heb de schommel voor A.'tjes verjaardag binnen, maar ik vind 'm wel erg klein. Ik ben bang dat ze daar niet lang in gaat passen. Vanavond ook maar even A.'s mening erover vragen.
@am: das balen! welke had je besteld?? @akoya: oh dat scheelt dat de offerte meeviel! dat is altijd fijn! @jewe: goed geslaagd dus! veel succes bij je moeder...
Voor de meiden uit de buurt van Utrecht (of wie het niet erg vindt om wat verder te rijden ): - OutletLand
@franka: fijn het gesprek goed afgesloten. @lz: ja dat viel met de meeting ook al op. wat is G. lang. @jewe: sterkte bij je moeder. @am: wat een leuke site. heb me ff voor de nieuwsbrief inschrijven. wat betreft hulp zoeken. ik weet dat het beter is. al is het maar even om alles op een rijtje te zetten
@ pams, gefeliciteerd met Lotte! @ ingrid, gefeliciteerd met Milan! Zo, blij dat ik ff zit! Drukke dag op het werk vandaag. Maar nu weekend!
Vanmiddag bij m'n moeder geweest en het gaat gelukkig alweer een stuk beter sinds ze de slang uit de keel hebben verwijderd en de drain eruit is. Ook is de pijn medicatie omlaag gezet en dat gaat ook goed. Dus als alles goed blijft gaan en de stoma blijft goed lopen dan mag ze aankomende dinsdag naar huis. Was rond een uur of 5 naar huis gereden natuurlijk recht de file in....en dat de hele weg naar huis....zucht! En Tygo heeft de hele weg zitten janken in de auto...erg frustrerend.
Pfff, ik ben nog steeds op zoek naar sneakertjes voor A.'tje, maar dat wil nog niet zo lukken, hahaha.
@jewe: fijn dat het wat beter gaat met je moeder. @am: balen dat je nog steeds geen sneakers heb gevonden. meiden thanks voor alle felicitaties.
@ jewe, fijn dat het wat beter gaat met je moeder. Wat vreselijk zo lang met een gillend kind in de file! Pfff! Hopelijk mag je moeder snel naar huis, dan hieven jullie ook niet meer zo ver te rijden! @ am, ik kan ook echt geen leuke (en betaalbare) schoenen vinden voor Nootje. Echt lastig!
Goedemorgen allemaal. Hier al op tijd gewassen en aangekleed. Zometeen naar het cb. Ben benieuwd hoe lang Tygo is. Daarna Tygo naar het kdv brengen en dan zelf richting werk. Vanavond weer aan de schilder als ik er nog puf voor heb. Fijne dag allemaal.
Morning all! @ Jewe: Jij bent al lekker vroeg paraat zeg . JEUJ! Ik heb vanmorgen nog even snel sneakers gevonden voor A.'tje. Bij de H&M, dus niet echt voettechnisch verantwoord, maar goed, ze hoeft er toch alleen maar mee te zitten . Als ze gaat lopen dan koop ik wel echte goede schoenen. Het zijn trouwens deze Product Detail | H&M NL En nu snel aan het werk!
Goedemorgen, Am, leuk!! En dat voor die prijs. Jewe, ben benieuwd hoe lang/zwaar T.ygo is! Hier zojuist de tickets geboekt, zucht, weer 1000 euro armer....We vertrekken volgende week zaterdag en blijven 2 weken. Helaas wel met overstap, maar goed, de totale reistijd valt nu mee, we gaan met Lufthansa omdat zij de enigen waren die een beetje normale vluchttijden overdag hadden, de rest was allemaal midden in de nacht.