APRIL-mama's 2010 deel IV

Discussie in 'De mama's' gestart door Amethist, 23 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Goedemiddag!

Spikkel: gefeliciteerd met L!!

Franka: fijn dat het is ingetrokken en you've got mail!

LM: succes bij de ha.

2. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Oh Eylem: jeetje wat duur..... helaas moet het... Hoop dat het allemaal wel een beetje rustig en goed verloopt..

3. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Oja AM: G is 96 cm.... Bijna 2x zo groot als toen ie geboren werd in 2 jaar!

4. Amethist

Amethist Niet meer actief

@ Franka: Fijn dat het geregeld is met de deurwaarder.

@ LadyZ: :$, my god, hij is echt lang. Hij zit al in maat 98 denk ik?

Tjonge zeg, het is hier weer hartstikke druk, dus ik ga maar weer eens aan de slag.

5. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Broeken 92, maar shirts 98. Hij is relatief smal, dus broeken maat 98 die slobberen om 'm heen...
    En van wie hij het heeft...???? Ik kom niet verder dan 1.68.... En E is 1.87, ook niet bijster lang....

6. lovelymom

lovelymom Fanatiek lid

30 nov 2011
    3.798
    0
    0
    jeetje lz hijs bijna evenlang als N
    N zit in mt 104 hier heeft ze een soort van 98 overgeslagen

7. lovelymom

lovelymom Fanatiek lid

30 nov 2011
    3.798
    0
    0
    wat een rust hier

was helemaal vergeten maar
    spikkel gefeliciteerd met L

nou net terug van de dokter
    asmatische aanvallen in combinatie met zijn kno gebied
    hij heeft dus nu een extra puffer gekregen flixotride
    die moet hij sowieso 3 a 4 weken elke dag inhaleren ongeacht hij ziek is of niet
    en dan over 4 weken evalueren en kijken hoe nu verder

8. Amethist

Zo hèhè ik zit hoor. Mensenkinderen zeg, het was echt een gekkenhuis op mijn werk. Ik heb heel de dag dictaatjes uit zitten werken, mijn oren deden gewoon zeer van die koptelefoon :cool:.

T. ligt al op bed en mijn moeder is A.'tje op bed aan het leggen. Wat een luxe hè?!

9. Franka83

Franka83 Fanatiek lid

2 nov 2009
    3.644
    0
    0
    Decaan op middelbare school
    Arnhem
    Whoeho! Vriendinnetje is bevallen vandaag! Hij heet T.ygo ( leuk he jewe!) en is 4630 gram en 55 cm, dus ze heeft een aardige peuter uitgepoept :p;)

10. Amethist

@ Franka: Leuk! Gefeliciteerd!

11. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    hoi hoi !
    En daag... ga op de bank hangen. Kom gauw weer bijkletsen hoor

12. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    pedagogisch medewerker (kinderopvang)
    lelystad
    @lz: jeetje wat is G. lang.

@franka: fijn dat het met de dagvaardig geregeld is. gefeliciteerd met je vriendin. flink mannetje zeg.

@am: balen. drukke werkdag.

@hier: beide kinders op het cb geweest. Lotte is 81 cm lang en 9600 gram me ukkepukkie dus.
    Valentijn daar in tegen is al 63 cm lang en 7240 gram. verder is hij helemaal goed gekeurd en loopt voor op wat hij moet kunnen.

dat geldt ook voor lotte. lichamelijk is ze langzamer maar geestelijk loopt ze voor. ze kan al tot 10 tellen. weet lange zinnen te maken. en kan alle plaatjes uit het boekje van het cb benoemen

13. Franka83

Franka83 Fanatiek lid

2 nov 2009
    3.644
    0
    0
    Decaan op middelbare school
    Arnhem
    @pamsie: goede resultaten behaald vandaag dus ;) Fijn hoor!!

14. Amethist

@ Pamsie: Goed zeg dat Lotte dat allemaal al kan!

15. Eylem

Eylem Niet meer actief

LZ :$ 96 cm?? jeetje!

LM, hopelijk helpen de nieuwe medicijnen!

Am, zooo da's goed geregeld! Lekker dat je even kan blijven zitten!

Franka, leuke naam! En jeetje, stevig ventje!

Pamsie, L.otte lijkt I.rem wel wat lengte en gewicht betreft, tenminste, ik denk dat I.rem ongeveer 80 cm en 10 kilo is nu. En die kan ook tot 10 tellen :D . Fijn dat alles goed was!

Zo, hier soort van rust, I.sra is nog wel aan het miepen maar goed, het is ook wel veel stil. Lekker dagje gehad, vanochtend ID van I.sra opgehaald bij de gemeente, daarna bij de Hema superleuke gebloemde gympen voor I.rem gekocht voor slechts 9 euro. Van die dingen die je ook makkelijk een keertje in de wasmachine gooit dus echt prima voor straks bij mijn schoonouders in de tuin en van de zomer ook om te spelen. Dan blijven die witte ballerina's tenminste nog enigzins wit. Verder nog wat kleren en een riem gescoord voor mezelf (zowaar, haha), daarna gegeten en I.rem op bed gelegd en die ging slapen :$ . Nou ja, relaxt dagje dus wel.

16. Amethist

@ Eylem: Ook gympen gescoord dus. De Hema...daar had ik zelf nog geeneens aan gedacht *DUH*!

17. Eylem

Eylem Niet meer actief

Ik ook niet! Ik zat al helemaal moeilijk te doen met online bestellen enzo omdat we hier geen Scapino e.d. hebben, maar toen zei mijn moeder, heeft de Hema niet van die simpele schoenen? Ja dus!

18. Amethist

Ja, nu ik er zo over denk kan ik me herinneren dat ze bij onze Hema een heel rek met schoenen en slippers hebben. Nou ja, misschien nog een goedkoop paar extra erbij :D.

19. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    @Eylem, veel geld voor een reisje met zo'n reden maar wel fijn ook voor je man dat zijn vader I,sra in elk geval nog gezien heeft.

@Am, leuke schoentjes.

@Spikkel, Gefeliciteerd met L. Hebbn julie een leuke dag gehad?

@Lz, ddan kunnen Tygo en G prima naast elkaar gaan staan. Tygo was vaandaag 95 cm en 13kg. Tygo heeft ook 92 van broek en 98 van boven kleding.

@FRanka, Je vriendin bevallen leuk en wat een leuke naam heeft haar zoontje :D en ook meer dan 8 pond net als de mijne haha maar mijn god 4630 gram klinkt als een zware bevalling

20. Amethist

ARGH! Ik heb 6 weken geleden dat spaarvarkentje voor mijn vriendin besteld als kraamcadeau (zou beschilderd worden met het geboortekaartje), maar ik hem 'm nog steeds niet. Heb dinsdag gemaild hoe het ermee staat maar nog geen reactie gehad. Nu maar weer een mail gestuurd, want ik vind het nu allemaal wel erg lang duren. N.ina is al 2 maanden en ik heb het cadeau nog steeds niet kunnen geven :(. Op de site staat een levertijd van 3 à 4 weken, dus ik baal wel een beetje.

Deel Deze Pagina