APRIL-mama's 2010 deel IV

Discussie in 'De mama's' gestart door Amethist, 23 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Amethist

Amethist Niet meer actief

Zo, weer terug van Franka. Was erg gezellig en ik heb er een vriendje bij :D. De taart en cupcakes zijn prachtig en staan nu in de vriezer.

Zo eens even een lijstje maken en dan met A.'tje nog de boodschappen doen.

2. Franka83

Franka83 Fanatiek lid

2 nov 2009
    3.644
    0
    0
    Decaan op middelbare school
    Arnhem
    Middag!!

@cm: gefeliciteerd met N.oa!!! :D

@kris; knuffel meis! enne gefelicteerd met je toekomstige tante status :D

@ingrid: taarten zijn mooi geworden! Fijne dag!!

@pamsie: ook fijne dag vandaag!!

@am: was zeker gezellig meis!! ben benieuwd of t.omas het straks nog over jullie heeft...:D

3. Amethist

@ Smile: Had jij nou al een foto van N. in haar feestjurk geplaatst? Ik kan me niet herinneren dat ik die gezien heb (en ik ben erg nieuwsgierig :D).

4. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    @Cm, van hart gefeliciteer met N. Hebbn julle een leuke dag gehad? Schattige schoentjes trouwens.

@Am, oh gelukkig dat het spaarpotje nu onderweg is. En je de taarten in huis hebt. Ben erg nieuwschierig nar het resultaat.

@Kris, Wat vervelend ze dat je nog steeds zoveel pijn hebt.

@Igrid, Mooie taart heb je gemaakt.

Hier goed nieuws mama is thuis! Ze voeld zich nog steeds niet geweldig en is alleen maar moe. Maar ze moet nu gaan aansterken en genezen. Benin elk geval blij dat ze weer dichtbij is.

5. Franka83

Franka83 Fanatiek lid

2 nov 2009
    3.644
    0
    0
    Decaan op middelbare school
    Arnhem
    @jewe: taart is mooi geworden :D en ik kan me voorstellen dat het weer erg fijn is om je moeder dichterbij te hebben: wens haar sterkte!

Hier vanmiddag in supermakrt rammelaar van G,uusje kwijt geraakt, maar ze belde net dat ze hem gevonden hebben: jeeh! :D

6. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    Jewe; fijn dat je moeder weer naar huis mag! Hopelijk knapt ze daar snel nog weer wat op..
    pamsie; balen dat je buren zo veel lawaai maakte vandaag !

7. Amethist

@ Jewe: Wat heerlijk dat je moeder weer thuis is. Hopen dat ze nu snel herstelt en opknapt.

@ Pamsie: Ik hoop dat jullie evengoed een leuk verjaardagsfeestje hebben gehad, ondanks dat jullie het niet thuis vierden.

Ik zit :D! Kindjes op bed, en wij eten weer lekker (en ongezond) broodjes hamburger, mjammie!

8. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    hmm broodjes hamburger..
    hier zelfgebakken frietjes, slibtongetjes en broccolie-salade op. Sanne eet ook best goed de laatste tijd. had voor haar een pangius-filet gebakken. Die heeft ze helemaal op en een paar frietjes en de tomaatjes doe door de broccolie-salade zaten.. nou ja vooruit. Vanmiddag als tussendoortje stukjes komkommer op, dus..

9. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    pedagogisch medewerker (kinderopvang)
    lelystad
    @jewe: fijn je moeder weer naar huis. nu op naar een goed herstel.

@am: fijn taart binnen. en dat het gezellig was bij franka.

@akoya: ja dat hadden wij van de week ook gedaan. dat soort deals zijn toch weer mooi mee genomen.

@hier: leuk feest gehad bij oma thuis. Lotte is echt heel erg verwent. een houten trein, een little pepole, winkelmand met boodschappen,een pannenset van ikea, een bakset van ikea en kleine bekertjes van ikea allemaal voor in haar keukentje, my little pony, een t-shirt, supermarktset.

uhh verwend dus

10. Ka85

Ka85 Fanatiek lid

14 jan 2009
    2.587
    0
    36
    CM gefeliciteerd met N!

Jewe wat fijn dat je moeder weer thuis is!

Ingrid Julian en Noah weer goedgekeurd dus, fijn! Beetje jammer van het kloten bij de ogentest en dat die dan weer opnieuw moet.

Kris gave kleding van Z8 hè! Vind ik ook een erg leuk merk.
    Wat ontzettend balen dat je zo'n pijn hebt!! Hopelijk kan de gyn wat meer voor je betekenen. Gauw bellen!
    Gefeliciteerd met het tante worden!

Akoya hoe gaat het nu met jullie?

Am hoezo het audiologisch centrum? Dat is toch voor gehoor enzo?

Eylem jeetje wat zijn die tickets duur zeg...

Hier vandaag weer een lekker werkdagje gehad. Was om 10 uur begonnen. Eerst met een jongeren wat in de tuin gedaan. Tussen de middag met z'n 3en gegeten. Vervolgens met z'n allen naar het tuincentrum geweest, planten in de tuin geplant, boodschappen gedaan, gegeten en toen was ik weer vrij om 19 uur. Heerlijk!

11. Amethist

@ Pamsie: Fijn dat jullie zo'n leuke dag hebben gehad.

@ Ka: Waarom het audiologisch centrum? Uhm...tja, dat weet ik ook niet precies. Ik dacht namelijk dat we een doorverwijzing naar het WKZ zouden krijgen, dus ik ga maandag nog maar eens bellen. Het ac is ook voor spraak-/taalachterstanden en tijdens de observatie-ochtend kijkt er ook een orthopedagoog mee, dus het is wel wat breder dan alleen maar spraak/taal. Maar goed, ik ga maandag toch even bellen naar de ka.

12. Amethist

Dit is denk ik wat het meeste van toepassing is op A.'tje Taal-spraak |

13. Amethist

OOOOHHHH MJAMMIEIEIEIEIEIEIEIEIE!!!! Ik had Senseo pads Cappuchino Caramel (ofzo) gehaald en dat is lekkerrrrrrrrrrrrrrrrr. Die ga ik vaker halen. Overheerlijk!!!!

14. Amethist

15. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Hey meiden. Thanks voor de felicitaties! Een drukke, maar gezellige dag gehad. Nu ligt het spul op bed en zitten wij uitgeteld op de bank. Ze is super verwend. Een skippykoe, een kooksetje van Hema, een zand/watertafel, een paar boekjes, puzzel, nijntje stiften, speelkasteeltent, een badpak, psorseleinen theeservies en een superschattig koffertje, twee dvd's, klei, een pot met klei atteibuten, foamstickers, haarspulletjes, badschuim, een bezem met stoffer en blik erbij en ik ben ongetwijfeld nog wel wat vergeten.

De pop die ze van ons heeft gehad is echt een schot in de roos! Ze is er helemaal gek van! Loopt er heel de tijd mee rond te zeulen, luier aan en uit, drinken geven enz.

Was hier trouwens wel echt een bende toen iedereen weg was! Overal kruimels en viezigheid op de grond. Leek wel een varkensstal! Nu gelukkig alles weer een beetje aan kant.

@ pams, zo, L.otte ook goed verwend! Fijn dat jullie het bij je sm konden vieren.

@ jewe, wat fijn dat je moeder thuis is! Nu weer even goed aansterken...

16. Amethist

@ Caro: Zo zeg, het feestvarken kan weer even vooruit met spelen! Leuk!

Tjongejonge zeg, wat zijn sommige mensen ongeduldig zeg ;). Ik heb een legging van Noppies verkocht, om 18.30 kreeg ik een mailtje van de koper dat ze akkoord was met mijn tegenbod en mailde ze haar gegevens met het verzoek aan mij om mijn rekeningnummer door te geven. Krijg ik om 20.00 uur weer een mailtje, of ik nog wel even mijn rekeningnummer door wil geven. Hallo zeg, denkt ze dat ik 24/7 achter de laptop zit geplakt ofzo ;).

17. Ka85

Ka85 Fanatiek lid

14 jan 2009
    2.587
    0
    36
    Am lekker ongeduldig inderdaad!
    Dus veel breder eigenlijk dan alleen gehoor. Motorisch heeft de fysio natuurlijk ook al gekeken. \

CM fijn dat de dag zo geslaagd was en leuk dat N zo is verwend!

18. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    lelystad
    @am: nee jij zit ook nog achter die lekkere koffie;)

19. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    lelystad
    @am: duidelijk hoor die site

@cm: zo zeg N. is lekker verwent

20. Amethist

@ Ka: Ja, het is wel veel breder dan alleen gehoor en spraak/taal idd. Nou ja, met haar gehoor is zeker niks mis, ze verstaat met altijd prima en reageert ook als je wat zegt. Maar verder...tja, ik ben benieuwd of zij er wat zinnigs over kunnen zeggen. Omdat ze natuurlijk helemaal niet praat lijkt het me voor een logopedist ook wel moeilijk om erover te oordelen.

Deel Deze Pagina