APRIL-mama's 2010 deel IV

Discussie in 'De mama's' gestart door Amethist, 23 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    pedagogisch medewerker (kinderopvang)
    lelystad
    ja wel heel druk hoor volgend jaar lekker op 1 dag.

2. Amethist

Amethist Niet meer actief

@ Pamsie: Ja, dat kan ik me voorstellen. Wij doen het ook gewoon op 1 dag hoor. Vrienden en familie gewoon tegelijk. Maar we zijn ook wel selectief geweest in het uitnodigen van vrienden. Alleen degenen die A.'tje ook echt kennen (en haar dus vaker hebben gezien dan alleen met kraamvisite ;)) zijn uitgenodigd.

3. Amethist

4. lovelymom

lovelymom Fanatiek lid

30 nov 2011
    3.798
    0
    0
    diesss leuk!!! N heeft hem gehad in het roze !!

o goeiemiddag trouwens
    ben hier echt in een bij slaap modus vandaag
    2 dagen achter elkaar was het 1 uur geworden voor ik naar bed ging
    dus ben ook niet zo spraakzaam

5. Amethist

6. lovelymom

lovelymom Fanatiek lid

30 nov 2011
    3.798
    0
    0
    dies idd leuk! ben nog opzoek naar een feestjurk voor N

7. Amethist

Hihihi, A.'tje loopt nu elke keer op haar knieën, dat ziet er echt zo grappig uit :D. We moesten dat van de fysio oefenen met een loopwagentje, dus dat zijn we gaan doen en ging gelijk goed, en nu doet ze het dus ook zonder loopwagentje op die manier.

8. Amethist

Oooohhhhh, ik zie allemaal TE leuke dingen van S&D Le Chic in de sale...slecht voor mijn shopstop ;).

9. Amethist

Best gezellig tegen jezelf kletsen :cool:.

10. Ka85

Ka85 Fanatiek lid

14 jan 2009
    2.587
    0
    36
    Ingrid dat klinkt als een geslaagde verjaardag!
    Balen dat Noah ziek is... Beterschap!

Kris hier ook geen middagslaapje meer helaas. Al een paar maanden niet meer. Dat uurtje was me ook heilig. Maar goed. Ze slaapt nu wel uit tot 8 of 9 uur dus 's morgens wel relaxter opstarten met alleen L die vaak rond 6.30 wakker is.

Eylem inderdaad lastig wat je aan kleding mee moet. Shirtjes met vestjes en jurkjes met bolero's lijkt me ook een goed plan.

Ik zet de ovenschotel zo maar vast in de oven. Moet om 18.30 naar het werk. Heb slaapdienst. Dus een beetje op tijd eten maar.

11. Amethist

@ Ka: Hm, dat is wel minder dat E. niet meer slaapt tussen de middag. Wel lekker dat ze 's morgens wat langer slaapt. Hier is T. ook altijd eerder wakker dan A.'tje, dus kan ik hem gewoon even rustig een papfles geven.

@ All: Waar hebben jullie traphekjes gekocht? Ik vind die krengen nog best duur :$. En ik wil ook een soort afscheiding van de gang naar de keuken en bij Caro zag ik zo'n soort hekje wat je uit kan trekken en dus verborgen is als je 'm niet nodig hebt, maar die kan ik niet vinden online. Iemand enig idee waar ik die kan kopen?

12. Eylem

Eylem Niet meer actief

Am, wij hebben er 1 bij Babydump gekocht en 1 bij Kruidvat. Die van de Babydump (goedkoopste hekje is het geloof ik, was nog 50 euro, duur genoeg) bevalt beter maar het zijn allebei hekjes die je niet in kan klappen dus best wel in de weg 'staan' als ze open zijn. Wij hebben ze overigens niet bij de trap, maar eentje tussen de keuken (buitendeur) en woonkamer en eentje voor het hoekje waar de koelkast en oven (heet) staan.

Ka, eet smakelijk alvast!

Ik ga ook zo aardappels schillen, we gaan andijviestamppot eten met rookworst....Verder weinig bijzonders gedaan vandaag, net even op bed gelegen met I.sra maar slapen ho maar, die ligt alleen maar met grote ogen rond te kijken. Dus toch maar even in haar eigen bedje gelegd want ze was alweer een paar uur wakker. Wilde eigenlijk nog even met iedereen naar buiten en dan I.rem op de driewieler (duwen dan he, dat trappen begrijpt ze niet ;) ) maar het is zo koud en bah buiten dat ik daar maar vanaf heb gezien.

13. Amethist

@ Eylem: Ja, die dingen zijn echt duur hè. Niet normaal gewoon. Ik wil er voornamelijk 1 om de keuken van de gang te scheiden, zodat ik gewoon normaal in de keuken bezig kan zonder dat ik 500x een kind weg hoef te halen ;) en ik wil er 1 bovenaan de trap, want dan kunnen ze gewoon over de overloop scharrelen als ze om de beurt aan het wassen en aankleden ben.

14. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Hoi hoi,

Hier even een snelle zwaai en een felicitatie voor Y.estin!
    We hebben hier ziekenboeg, man ik voel me of er 23 vrachtwagens over me heen zijn gereden......

Franka ik reageer snel op je mail, maar even geen puf/tijd/gelegenheid voor gehad.

LM: fijne vakantie alvast!

15. lovelymom

lovelymom Fanatiek lid

30 nov 2011
    3.798
    0
    0
  16. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Die hebben wij ook nog boven in de doos staan;) Destijds gekocht (door so) bij de babyplanet. Zal even kijken hoe het heet.

17. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
  18. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Zo irritant, probeer al de hele dag in te loggen bij het uwv om mijn uren van de afgelopen maand door te geven maar nu krijg ik de hele tijd een error nadat ik mijn digid heb gevoerd! Zul je zien dat ik ze morgen weer moet bellen en dan krijg je natuurlijk weer dat gezeur dat het eigenlijk wel via de site moet. Ja dat zal maar dat moet het wel werken!!!!!

19. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Zie ineens dat Noah vandaag 8 maanden is!!! Nog maar 4 maandjes en dan is hij gewoon al weer 1! Is echt snel voorbijgaan die 8 maanden.

20. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    pedagogisch medewerker (kinderopvang)
    lelystad
    @am: ja zo ga ik het volgende keer ook met Lotte's verjaardag doen. ohh leuk jurkje zeg. en wat goed van A.

@ka: balen dat E. niet wil slapen. eet smakkelijk

@hier: visite weer weg. Lotte nog meer verwent ze heeft het winkeltje van ah gekregen. een klapbord met magneten en krijt. en een rokje van friendz erg leuk

Deel Deze Pagina