N.oa is trouwens echt helemaal happy met de springkoe! L.ukas overigens ook dus dat is nog wel eens ruzie om het arme beest!
Haha leuk! Die springbeesten zijn bij alle kinderen een hit. Is ook altijd zo grappig ouders hebben vaak zoiets van wat is het en wat doet het? Terwijl kinderen haarfijn meteen weten dat ze er mee moeten springen. Tygo heeft de zwarte hond max en die krijgt een kusje als hij naar bed gaat
En tot slot, met d'r nieuwe badpak die persé aan moest paraderen bovenop de nieuwe zandbak! Bekijk bijlage 238154
CM ahhhh geweldige foto's!! Superlief! Jewe, balen zeg van de auto! Wij hebben zelf dus een Toyota Yaris en die vind ik persoonlijk heel erg fijn. Alleen wel te klein met 2 kinderen maar we hebben er geen andere auto naast. Maar we blijven wel bij Toyota.
@ Caro: Wat een geweldige foto's! Mooie taart en dat badpak over haar kleren, whahahaha, BRIL-JANT ! Ik ziet hier lekker Titanic te kijken, *ZUCHT* *ZWIJMEL* wat zou ik graag weer eens zo verschrikkelijk verliefd zijn (ok, dat staat er misschien een beetje raar, maar jullie snappen denk ik wel wat ik bedoel, niet dat ik A. kwijt wil natuurlijk!).
Caro, nee we krijgen de auto woensdag . Hebben we 2 dagen om eraan te wennen voordat we hem weer 2 weken op lang parkeren moeten laten staan, maar ja! Am, oh is Titanic op tv? Fiiiijjjjjne film (vooral de eerste helft dan). En ik snap wat je bedoelt! Ik kan soms ook echt met 'heimwee' terugdenken aan de eerste jaren van onze relatie toen we nog niet samen woonden en echt superverliefd waren, en dan zagen we elkaar natuurlijk maar een paar keer per jaar dus dat was dan echt geweldig.
@ Eylem: Ja, op RTL8. Het is vandaag 100 jaar geleden dat de Titanic zonk... Ja, echt hè...zo verlief dat je er gewoon niet van kan eten. Alleen maar aan hem denkt, en niks is verder belangrijk. Mijn god, wat was dat heerlijk!
Am en Eylem, thanks! @ Titanic, oh, zo'n mooie film! Zit hem nu niet te kijken, dat krijg ik er bij manlief niet door helaas! Is niet zo'n romanticus! @ Eylem, oh fijn, alleen jammer dat je hem dan gelijk weer twee weken moet missen! Ben je er al uit wat voor kleding je mee gaat nemen voor de kids?
Meiden, ik ga naar bed. Morgen ben ik heel de dag op school bezig als hulpmoeder bij de schoolfotograaf. Ben benieuwd! Dus tot morgenmiddag of avond dan weer!
Am ja heerlijk haha, het stomme is dat het op dat moment helemaal niet fijn voelde, al dat missen en stressen als hij niet terug-smsde of of of of maar achteraf gezien echt een mooie tijd. Caro, nee, ik heb vandaag alvast wat kleren van I.rem apart gelegd die ik mee wil nemen en wat zomerkleren opgesnord, maar het is echt teveel voor die twee weekjes....En de ervaring leert dat ik haar uiteindelijk toch de helft niet aantrek. Ik moet het voornamelijk maar een beetje makkelijk houden want we zijn toch voornamelijk thuis of in de tuin dus veel schoner wordt het daar niet van, ik zal wel 1 of 2 mooie setjes meenemen voor als we ergens naartoe gaan en verder toch maar een beetje makkelijk hoor. En voor I.sra is het natuurlijk op zich makkelijker maar die spuugt soms best veel dus dat moeten ook genoeg setjes zijn, plus een stapel hydrofielen voor in bed, plus 2 slaapzakken, dekentje, lakentje, slaapzak voor I.rem....en ik weet ook nog niet waar I.rem moet gaan slapen want I.sra gaat in het ledikantje maar om I.rem nou al op een slaapbank te leggen, vind ik ook een eng idee....Nou ja, ik ben heel goed in vakantiestress.
Ja, hoezo, uitrusten op vakantie, haha. Nou is dit sowieso niet echt een leuke vakantie natuurlijk, maar toch. Ik hoop toch maar dat het in ieder geval een beetje mooi weer wordt, dan is het voor I.rem des te leuker, mijn s.o. hebben een grote tuin met kippen en vaak ook een paar schapen of puppies en er is altijd wel wat te doen daar. En dan kan ik zelf ook een beetje zon meepikken.
Ik ga ook, I.sra is al een half uur stil zonder gepiep of gemiep dus die zal eindelijk echt in slaap gevallen zijn, daar moet ik van profiteren, haha! Truste meiden!