APRIL-mama's 2010 deel IV

Discussie in 'De mama's' gestart door Amethist, 23 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Amethist

Amethist Niet meer actief

@ Eylem: Slaap lekker! Ik hoop op een goede nacht voor je.

Ik ga ook, Titanic kijk ik wel verder in bed. *SNIK* ik vind het altijd zo zielig als Jack dood gaat :(:).

2. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    pedagogisch medewerker (kinderopvang)
    lelystad
    hey meiden.

ff zwaai zwaai trusten

3. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    CM, mooie taart!!! Whahahaha die foto met dat badpak over haar kleren aan!!! Geweldig!!! Ze kijkt er ook echt super vrolijk en trots bij!

Eylem, lastig allemaal. Vooral ook omdat het allemaal ineens zo snel gaat natuurlijk en je er niet even rustig over na kan denken.

Jewe, zou indd geen renault doen!! Maar dat weet je zelf gelukkig ook wel hahaha. Ik vind vw altijd wel goede auto's.

4. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Slaap lekker allemaal!!!

5. Amethist

Morning!

Ik voel me verrot na een nacht slapen ;). En ik ben ook misselijk, maar ik heb het idee dat dat wel eens van mijn (naderende) eisprong zou kunnen zijn. Vorige maand had ik het ook en ik zit nu op dag 11 van mijn cyclus (ervan uitgaande dat die gewoon nog intact is met mijn spiraaltje) en aangezien ik altijd een korte cyclus gehad heb zou ik nu best eens rond mijn eisprong kunnen zetten.

Nou ja, BOEIEND :cool::p.

6. Eylem

Eylem Niet meer actief

Goedemorgen!

Am, wel handig als je weet wanneer je eisprong is ;) maar goed met een spiraaltje moet je sowieso goed zitten natuurlijk. Bevalt hij nou trouwens wel? Ik zit er ook over te denken een te nemen maar lees er zoveel verschillende verhalen over....ik weet het nog niet. Hebben ze bij jou later nog een echo gemaakt?

Hier wel redelijk goed geslapen, zit met I.rem aan het ontbijt die ontzettend aan het teuten is en alleen maar zit te kwekken, tralalalala. Maar de zon schijnt!

7. Amethist

@ Eylem: Ik ben nu wel echt blij met de Mirena. Ik hoef nergens meer aan te denken, echt handig. Op het begin heb ik wel een tijd licht gevloeid, maar een inlegkruisje was daarvoor voldoende, en wat vage klachten gehad, maar dat is nu helemaal weg. Ik had eigenlijk nog wel een keer terug moeten komen bij de ha (die heeft 'm geplaatst) om te kijken of ie nog goed zat, maar dat ben ik eigenlijk vergeten.

8. Amethist

Hier is het trouwens ook echt prachtig weer. Gelukkig, want ik moet nog naar de stad vanmiddag.

9. smile17

smile17 Niet meer actief

Goedemorgen

@Am wat goed dat A op haar knietjes loopt. Mijn nichtje heeft dat ook heel lang gedaan en van de een op andere dag liep ze ineens (was toen 20 maanden).
    Heb inderdaad de foto van feestjurk nog niet laten zien heb nog steeds de foto's niet op de lap top staan maar jullie houden hem tegoed. Heb wel een andere leuke van haar prinsessenjurk die ze voor haar verjaardag heeft gehad.

@CM haha die N met badpak over jurk. Ze is goed verwend dus.

@Jewe fijn dat je moeder weer thuis is. Gaat het ondertussen al wat beter?

@Eylem lastig inderdaad als het weer zo onzeker is om kleren in te pakken.

Gisteren ben ik enorm verrast. Ik zou in de middag even langs mijn moeder gaan en toen ik daar aankwam stonden al mijn vriendinnen, sz, sm en mama daar. Ze hadden alles versierd en een heerlijke brunch met allerlei blauwe lekkere dingen. En 2 manden vol cadeaus en precies allemaal dingen ddie ik nog wou hebben. Was echt zo leuk!

10. smile17

smile17 Niet meer actief

Hier N.oelle in haar prinsessenjurk :D

11. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    Eylem; lastig zeg met die weersvoorspellingen. En waar I.rem te slapen te leggen.. succes met de stress !

12. lovelymom

lovelymom Fanatiek lid

30 nov 2011
    3.798
    0
    0
    goeiemorgen meiden

kom even zwaaien
    alles is ingepakt
    A is nog even zijn werkbriefjes aan het inleveren nog even naar de winkel voor kattenvoer en de waardebon ophalen bij me vriendin die hem ging uitprinten voor ons
    moet nog even de kattenbak doen sleutel bij de buurman neerleggen en dan kunnen we gaan

tot zaterdag mssn

13. Eylem

Eylem Niet meer actief

Kris, thanx :)

Smile, wat een lieve foto!! Een echt prinsesje! En wat een leuke verrassing joh!

Am, ok, goed om te weten dat hij bevalt bij jou. Maar die controle van het spiraaltje was volgens mijn vk wel redelijk essentieel ;) dus mss niet zo gek om toch nog even te doen. Want als hij niet goed zit kun je makkelijk weer zwanger worden zei ze. Ze had iemand op de praktijk gehad die net 4 maanden geleden bevallen was, spiraaltje had laten zetten maar was niet gecontroleerd en die was nu dus weer zwanger, van een tweeling!! Slik....:)

LM, have fun!

Ben filmpjes aan het downloaden voor op de tablet....I.rem zoethoudertje voor onderweg. Alhoewel het als het goed is we in het vliegtuig allemaal een eigen tv-scherm hebben met entertainment system waarbij je dus zelf filmpjes kan kiezen of spelletjes of wat dan ook. Dat lijkt me wel wat! Nog nooit gehad.

Oh ja, ik zag in de folder van de Etos dat de luierdoekjes daar 12 pak voor 10 euro zijn! Dat is echt goedkoop! We hebben nog een bon van de Etos liggen dus ga vanmiddag even 2 dozen halen en dan kunnen we weer even vooruit.

14. lovelymom

lovelymom Fanatiek lid

30 nov 2011
    3.798
    0
    0
    wauw!!!!

15. Amethist

@ Smile: Wat leuk zeg een surprise-babyshower!
    Die prinsessenjurk, hahaha, staat haar prachtig :D.

@ Eylem: Ik haal altijd billendoekjes bij de Etos. Ze hebben ze vaak in de aanbieding. Een doos met 6 pakken voor € 6,--. Dan haal ik er ook altijd gelijk 2.

A.'tje ben ik om 08.35 uur maar wakker gaan maken, want die lag toen nog lekker te slapen. Ze hebben nu net allebei fruit op, dus ik zit nu even aan de koffie en dan kan straks mooi T. weer naar bed.

Het is hier helaas al wel weer helemaal betrokken. Ik hoop dat het droog blijft.

16. Franka83

Franka83 Fanatiek lid

2 nov 2009
    3.644
    0
    0
    Decaan op middelbare school
    Arnhem
    Morguh!

@ingrid: wat jammer dat je niet daar het adoptioefeest kon gaan van je broer! Hoop dat N.oah ondertussen weer wat beter in zijn velletje zit...En het feest van M.ilan geslaagd: jeeh!

@chloe: ook hier nog gefeliciteerd met Y.estin!! Hiep Hiep Hoera!

@eylem: dat is een lastige weersvoorspelliong ja: zou idd gewoon doen wat de andere meiden al zeiden, vestjes erover of longshirts eronder...Vervelend dat I.sra zo'n last heeft van krampjes :(

@cm: ook groot feest gehad en N.oa lekker verwend :D:D

@am: leuk kado voor T.! wij hebben traphekjes online besteld: www.pasopshop.nl was het geloof ik...

@kris:"hier slaapt t.omas soms helemaal niet meer en andere dagen van 13.00-16.30...dus beetje hoe de wind waait...

@lz: beterschap!!

@jewe: heerlijk uitgeslapen: fijn meis! en even uitgewaaid in de Efteling! Balen van de auto, ben benieuwd of ie te redden is...

@cm: mooie taart! Lekker girley! en wat een scheet op die foto's: heerlijk meisje!!

@eylem: hier ook een spiraaltje en bevalt prima: na het plaatsen ( waar ik niks van heb gevoeld) niet meer ingesteld geweest: heerlijk! Ik heb hem wel bij de GYN laten plaatsen, had ik meer vertrouwen in dan de HA. DIe doet het maar zo weinig...Gelijk echo gemaakt na het plaatsen....

@smile: oh leuk een babyshower!! echt gaaf dat je daar zo mee verrast bent! oh, een echte prinses op de foto!! :D:D

@lm: fijne vakantie!

@hier: Gisteren met vrienden naar de Apenheul geweest: was erg leuk, alleen heel koud, wou dat ik een sjaal en handschoenen had meegenomen....

de laatste paar nachten is g.uusje echt om 2 uur ;s nachts klaarwakker en gaat ze liggen kletsen en zingen...niet zo prettig voor de papa en mama die iedere keer op en neer kunnen om haar weer terug op rug te draaien en speen erin te doen. Hoop dat ze vannaacht weer wat beter slaapt...

Straks naar mijn vrijdag bevallen vriendin toe, ze liggen nog in het ziekenhuis omdat T.ygo een infectie heeft en nu op de couveuse afdeling aan een antibiotica infus ligt...Hopelijk mogen ze morgen naar huis...Ben wel benieuwd naar de grote kleine :)

17. smile17

smile17 Niet meer actief

@LM veel plezier op vakantie!

@Eylem oh dat is nniet duur moet ook doekjes hebben. En een filmpje voor in het vliegtuig is ideaal zijn ze weer even vermaakt.

@Am hopelijk wordt het bij jullie ook weer mooi weer hier schijnt de zon nu.

@Franka leuk de apenheul. Jammer dat het koud was. Waren de aapjes dan wel buiten?
    Wat zielig voor kleine T.ygo hopelijk mag hij snel naar huis

18. Franka83

Franka83 Fanatiek lid

2 nov 2009
    3.644
    0
    0
    Decaan op middelbare school
    Arnhem
    @smile: ja aapjes waren allemaal buiten en ook lekker actief doordat het wat kouder was...dus dat was in ieder geval mooi meegenomen :D

19. Amethist

@ Franka: Oh leuk, naar de Apenheul. Wij willen ook gaan met de spaaractie van de C1000. Ik vind die aapjes die op je gaan zitten enzo wel een beetje smerig, maar ik denk dat A.'tje al die aapjes wel leuk vindt (van een afstandje, hihi).

20. Amethist

Ik heb weer 2 dingen verkocht via MP :D. En nog een paar dingen waarop ik een bod heb gehad.

Deel Deze Pagina