APRIL-mama's 2010 deel IV

Discussie in 'De mama's' gestart door Amethist, 23 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eylem

Eylem Niet meer actief

Franka, wat leuk, de Apenheul!

Am, goed bezig op MP dus! Weer shopbudget! (toch?)

Hier net de autoverzekering omgezet....stond nog op full casco omdat onze vorige auto nieuw was, toch maar naar wa+ gezet want deze auto is al 7 jaar oud. Tis wel een duurdere auto maar daardoor komen we gelukkig op zelfs een iets lager maandbedrag uit.

2. Amethist

Amethist Niet meer actief

@ Eylem: Ja, dat is weer voor het shopbudget idd :D.

*KAK*, ik heb een hele leuke bolero gekocht voor A.'tje van Persival, maar nu heeft ze 'm aan en zie ik dat ie wel echt klein valt. Beetje jammer dus. Voortaan toch maar eerst alles gaan passen voor ik de labels eraf ruk :cool:.

3. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Goedemorgen al voeld het aan als middag. Heb al bloed laten prikken in het ziekenhuis met 100 wachtende voor me, heb al de week boodschappen gedaan, wc en badkamer zijn uit gesopt en zometeen weer werken.

@Am, jammer dat het bolerotje niet past misschien kun je hem alsnog ruilen met de kaartjes los erbij?

@Franka, leuk Apenheul lang geleden dat ik daar ben geweest.

@Eylem, wat een gedoe he met 2 kinderen een vliegreis maken. Als je dan nog met de auto gaat kun je al meer meenemen als met het vliegtuig. Misschien dat je daar ook wel wat kunt wassen toch? mocht je te weinig bij hebben?

@Cm, mooie taart zeg. En dat badpakje over d'r kleertjes haha.

@Smile, Kijk dat is een leuke verrassing vooral als je er echt geen idee van had. En N is een echt prinsesje in d'r prinsessenjurk zeg.

@Lm, fijne vakantie geniet ervan met je gezinnetje.

4. Amethist

@ Jewe: Bloed laten prikken?
    Ik heb helaas de kaartjes niet meer, dus dat gaat 'm ook niet worden.

5. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    pedagogisch medewerker (kinderopvang)
    lelystad
    @jewe: brr bloedprikken.

@franka: leuk apenheul.

@am: balen dat de bolero niet past.

@smile: leuke verassing. en wat een lieve foto

@cm: mooie taart zeg.

@lm: fijne vakantie

@ingrid: hopelijk is Noah al wat beter. balen van het doopfeest.

@eylem: jammer van de weersvoorspellingen

6. Amethist

ARGH! Wat ben ik een oen! Ik had een jurkje van Zara op MP staan en ik was er zeker van dat het een maat 86 was. Ik heb 'm inmiddels verkocht en wilde 'm zojuist klaar maken om te verzenden zie ik dat er bij de maat 82 cm staat. Dat komt natuurlijk meer neer op maat 80, dan op maat 86. Echt zeg, wat stom :x! Dus ik heb de koopster nu maar even gemaild of ze het jurkje toch nog wil, of dat ik haar geld terug zal boeken.

7. smile17

smile17 Niet meer actief

@Am ik vind zara wel altijd groot vallen hoor en 82 cm dus meer als maat 86 vallen.
    Vraagje trouwens hoe doe jij dat met verkopen van kleding via MP? Ik wil ook kleertjes gaan verkopen maar hoe zit het met verzenden wat kost dat en hoe verpak en verzend je het. Of laat je het alleen ophalen. (uhh wat een vragen allemaal sorry)

@Jewe zo lekker druk dagje dus. Hoe gaan de verbouwingen bij jou?

@Franka gelukkig dus genoeg aapjes gezien

8. Franka83

Franka83 Fanatiek lid

2 nov 2009
    3.644
    0
    0
    Decaan op middelbare school
    Arnhem
    @smile: Op deze site staan de tarieven van Post NL: Tarieven brieven Als iets zwaarder weegt dan 2 KG of niet door de brievenbus past kun je het als pakketpost versturen. Via Post nl(tnt) kost dat 6,74, via DHL 4,95 maar dan is ie wel langer onderweg. Is dus maar net wat de kope wilt.

Als je de advertentie op MP plaats, dan vraagt ie naar de verzendkosten en die kun je dus op basis van gewicht invullen. Even dat wat je wilt verkopen op een weegschaaltje leggen :)

Verpakken doe ik meestal in envelop of plastic zak of kartonnen doos...Net wat het is wat ik moet versturen...

9. smile17

smile17 Niet meer actief

Thanks Franka heb wel al veel grote dingen via MP verkocht maar dan werd het meestal opgehaald.
    Vind de kleding uitzoeken wel een "leuk" klusje om in mijn verlof te gaan doen. En dan hopelijk het geld opnieuw besteden ;)

10. Franka83

Franka83 Fanatiek lid

2 nov 2009
    3.644
    0
    0
    Arnhem
    @smile: zeker weten!!

11. Amethist

@ Smile: Wat Franka zegt dus ;). Ik verstuur het meestal ook in een plastic zak. De meeste dingen passen wel gewoon door de brievenbus.

12. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    pedagogisch medewerker (kinderopvang)
    lelystad
    nou hehe de werkdag zit er weer op.

nog eten en dan kom ik weer kletsen.

13. Amethist

Hier liggen de kindjes alweer lekker op bed. Wij gaan zo even op kraamvisite en mijn moeder komt even oppassen.

Volgens mij had ik dat nog helemaal niet verteld, dat een vriendinnetje van mij vorige week dinsdag is bevallen van een zoontje: O.liver J.ack. Het is haar eerste en ze is bevallen (gerekend vanaf 2 cm ontsluiting) in 4,5 uur :$. Dus ik wil niet weten hoe snel een eventuele 2e gaat komen, hihi.

14. Franka83

Franka83 Fanatiek lid

2 nov 2009
    3.644
    0
    0
    Arnhem
    @am: nee had je nog niet verteld volgens mij: leuke naam zeg! Nog gefelicteerd!! Ik was met g.uusje sneller : 4 uurtjes, dus duie 3de beginnen we niet aan :)

Net de eerste flyers voor de website in de buurt rondbezorgd :D:D
    Ben benieuwd!

15. Amethist

@ Franka: Ik was met T. nóg sneller -> 3,5 uur :D. En ik wil vooralsnog toch nog wel graag een 3e, hahaha.

16. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Haai! Vandaag heel de dag op school bezig geweest met de schoolfotograaf. Best leuk om eens mee te maken! Zo grappig om te zien dat sommige kinderen gelijk goed gaan zitten, een big smile opzetten en klaar is kees. Terwijl anderen echt zitten te grimassen als een boer met kiespijn!

Ben benieuwd hoe L.ukas z'n foto eruit komt te zien. Heb me maar even uit de voeten gemaakt toen hij aan de beurt was. Leek me niet handig om er bij te blijven staan en hem af te leiden!

Morgen trakteren op de creche. Ik was van plan allerlei leuke creatieve dingen te maken, maar had na het weekend en na de drukte van vandaag echt geen puf meer. Dus heb ik danoontjes gekocht en verder doe ik er helemaal niets mee! Volgend jaar nieuwe ronde, nieuwe kansen!

17. Amethist

@ Caro: Lekker druk geweest dus vandaag.
    Danoontjes ook lekker :D.

18. Amethist

Ik heb trouwens zo'n leuke website gevonden met leuke strijkapplicaties. Dus daar ga ik binnenkort wat bestellen om zo leuk zelf een shirt te maken.

19. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Welke site?

20. Amethist

Deel Deze Pagina