Jewe: lekker zeg dat je moeder gewoon thuis is.. hoe gaat het met haar? Ligt ze op bed, of kan ze wel het e.e.a. doen?
Serieus joh? Dus in 1e instantie geen kinderen en uiteindelijk toch zwanger geraakt. Geweldig zeg. Dan geldt inderdaad 'zeg nooit nooit'.
Oeh Franka geflyerd, ben benieuwd! En je 1e workshop is een feit! Am: goed bezig hé op MP. Op de e.o.a. manier loopt het bij mij altijd op niks uit. Ik trek foute kopers aan ofzo..
ja zo is het gegaan.. gestopt met de pil omdat ik zo`n onwijze hoofdpijn had steeds in de stopweek... tegen elkaar gezegd eerst eens ontpillen en dan kijken welk ander voorbehoedsmiddel geschikt is... na een paar weken ontpillen gingen we uit eten en bleek ineens dat we alletwee toch af en toe ondanks dat we duidelijk waren over geen kinderen wel eens dachten dat het misschien toch... nou ja ... heel lang gepraat besloten het een paar mnd te laten rusten en er rustig over na te denken.... 1,5 mnd later ofzo had ik een positieve test in mijn handen..
@ Franka; i.d. goed bezig zeg met je taarten! ben benieuwd. Zou leuk zijn als je er wat mee kan gaan verdienen... voor mij mag je hem volgend jaar maken hoor ! Mijn eigen taartenbakpoging was GEEN suc-6 ! @ Marktplaats... Wes heeft vanavond een hoofdeinde passend bij ons bed opgehaald met opbergruimte erin... lang leve marktplaats. Kleding verkopen lukt me ook niet zo, maar Wes verkoopt regelmatig e.e.a. nog nooit gekke dingen gehad.
@kris: idd zeg nooit nooit zeg! en gek dat dat dan blijft kriebelen he, ook al zegt je verstand nee...zal hier ook nog wel komen Ik hoor net dat een vriendinnetje dat 7 weken geleden een MK heeft gehad nu weer zwanger is: jeeh!!
@kris: goed gescoord op MP dus vandaag Nice! En natuurlijk doe ik volgend jaar jouw taart Komt goed Ga zo eens achter manlief aan naar bed, morgen weer vroeg dag...
@ Kris: Ohoh, toch wat aan 't rammelen diep in jou . @ AKoya: Nou, ik heb ook wel van die lui die dan zeggen iets te willen kopen en er vervolgens toch maar vanaf zien, of helemaal niks laten horen. Maar nu in 1 week al 4 items verkocht. Zucht....ik ben volgens mij echt shopverslaafd. Ik had zo beloofd om voorlopig niks meer te kopen en nu heb ik vandaag bij de Hema tóch weer een bolero voor A.'tje gekocht en net bij de V&D online een rok en 3 bolero's gekocht . *gaat zich diep schamen*
Ja.. manlief is al chago naar boven. Dus ik ga nog ff snel naar de was en dan naar bed, morgen weer vroeg op. Trusten meiden!
@ Akoya: Slaap lekker! Ja, ik ga ook naar bed. Me schamen over mij shopgedrag en balen dat ik nu nog maar 60,-- heb om het uit te zingen tot we weer KBS krijgen . Toedels!
@ Ak; balen dat manlief chago is.. sterkte ermee ! @ Am; oh lastig he... juist als je besluit even niet te kopen zie je vaak ineens zoveel leuks... herkenbaar..
Goodmeurning! Ben ik weer de eerste? Iedereen goed geslapen? Hier liggen de kindjes allebei (!) nog op bed en ik ben gewoon al gedoucht en aangekleed en zit nu aan mijn ontbijtje.
Seriously , sommige mensen zijn echt een beetje vreemd. Ik heb een shirt van Noppies op MP staan. Biedt iemand 3,--, dus ik mail terug dat ze het voor 6,50 incl. verzendkosten mag hebben. Krijg ik een mailtje terug dat ze dat dan echt te duur vindt. Nou ja, prima hoor, maar 5,-- voor een Noppies-shirt is echt niet duur.
Goedemorgen! Am, wat ben jij toch vroeg de laatste tijd sta je tegelijk met A. op? Ik zou het wel weten als allebei de kids nog zouden slapen, dan zat ik hier niet . Inderdaad beetje vreemde reactie, maar ja, Nederlanders he, willen altijd voor een dubbeltje op de eerste rang....Off topic maar vind ik ook altijd zo lullig op Koninginnedag, is er hier vrijmarkt en dan van die mannen van een jaar of 50 die kindjes van een jaar of 8 net zo lang bepraten tot ze iets voor de helft van de prijs verkopen terwijl het veel meer waard is. Kom op, dat is toch niet leuk? nou ja ik ben er dit jaar niet met Koninginnedag (helaas, ben echt fan van de vrijmarkt) dus kan me er ook niet aan ergeren.... Hier beetje onrustige nacht gehad met I.sra en I.rem was vervolgens om 6.30 wakker, zucht....Mja. Heb maar weer eens een keertje brooddeeg gemaakt dus dat staat te rijzen en straks naar het CB met I.sra.
Goedemorgen Jaaaaaaaa vandaag 1 na laatste dag want donderdag is mijn laatste werkdag jippie! @Franka wat spannend hopelijk krijg je veel leuke bestellingen binnen. @2e bevalling oh ik hoop dat ik ook zo rond de 3,5 uur zit hihihi @Am dat badpakje is wel heel erg leuk. Ga ik denk ik ook voor kijken @Jewe kan me voorstellen dat het nu wat minder prioriteit heeft en je moeder voorgaat voor de verbouwing. Maar het schiet dus al aardig op bij jullie. Hier gaat het nu ook een stuk sneller. Vandaag worden laatste plintjes op zolder gelegd en de lamp opgehangen. En daarna gaan onze spullen naar boven. Dan hebben we de rest van de week voor noelle haar kamer daar moet nog 1 muur geschilderd worden en dan kunnen haar meubels in elkaar gezet worden. De baby kamer wordt dit weekend of begin volgende week 1 muurtje behangen en de roze accesoires vervangen door blauwe en dan eindelijk klaar. Hopelijk niet dit weekend maar weekend erna klaar @Eylem succes sbij CB vandaag hopelijk vallen de prikjes mee
Am veel te veel geshopt Er is ook veeeel te veel leuke kleding!! Eylem succes bij het cb straks! En balen van je nacht zeg... Gaat het andere nachten beter? Kris wat lastig zeg, wel/geen tweede kindje. Wie weet ooit. Franka wat leuk dat je zelf ook een cursus gaat volgen! En gaaf dat je de eerste workshop alweer gepland hebt! Aaah wat een leuk badpakje van G.uusje! Wat wordt ze alweer groot hè! MP, ik heb er vrijdag een stuk of 60 kleertjes op gezet van L, maatje 56 en 62. Heb er al weer wat verkocht en al aardig wat biedingen gehad. Ook mensen die dan meerdere kleertjes willen. Ideaal! Hier was de bevalling van L binnen een uur gedaan. En wij willen ook nog graag een derde... Ik heb eigenlijk bedacht dat sneller gewoon niet kan
@Ka fijn al zoveel kleertjes verkocht! Jeetje 1 uur bevallen dat is helemaal snel. Ik zou al blij zijn als ik de eerste bevalling halveer Hoelang had je er bij E. over gedaan dan?
Smile, ohhh fijn bijna klaar met werken! Ka, jeetje, een uur?? dat is wel heel snel! Leuk dat jullie nog een derde willen, al enig idee wanneer? Ja de andere nachten gaat het meestal wel beter dus nou ja, komt wel weer goed. Snelheid bevallingen; hier de eerste 7 uur en de tweede 3 uur ongeveer....ook echt heel snel maar ik vond het zelf echt lang zat duren, haha . Mijn moeder was ook heel verbaasd toen we haar belden want we waren pas 2 uur in het ziekenhuis. Maar ik was allang blij dat ze "eindelijk" geboren was.
@ Smile: Schiet lekker op dus bij jullie. Fijn! @ Eylem: Ik vind het zo'n gedoe'tje als ik nog niet aangekleed ben als de kids wakker worden, want dan loop ik tot 10.30 uur in mijn joggingbroek ofzo. @ Ka: Ja, ik las het in een ander topic dat L. er met een uurtje was idd . @ bevallingen: Bij T. had ik rond 22.30 uur mijn moeder gebeld dat mijn vliezen waren gebroken, zij zou namelijk A.'tje ophalen mocht dat nodig zijn. T. is uiteindelijk om 01.55 uur geboren en om 04.00 uur belde ik mijn moeder. Die was zwaar verbaasd dat hij er al was en nog erger verbaasd toen ik vertelde dat hij 2 uur daarvoor al ter wereld was gekomen . Ja, ik ben er weer vandoor. Even Bonnie & Clyde in de hand proberen te houden . @ bevallingen: