Bij E duurde het ook maar 3 uurtjes. Om 2 uur weeen en om 16.50 was ze er. Bij L begon ik om 15.30 wat te voelen, om 15.45 weeen en om 16.40 was ze er al. Was ook erg raar om zo snel te bevallen. Beetje onwerkelijk. We willen er tussen L en de 3e max 3 jaar tussen als alles mag lukken. Als ze 1.5 is gaan we wel eens kijken of het lukt. Smile fijn dat de babykamer bijna af is en lekker dat je bijna verlof hebt!! L is alweer moe en kan eigenlijk het bed wel weer in, maar E slaapt nog...
Morning! Saai hier; bijna alle collega's zijn naar de RAI. Dus geen klap te doen hier en ook geen collega om ff lekker mee te kunnen beppen. Dus internet is m'n grote vriend vandaag . Bevalling: hier om 16.30 uur vliezen gebroken en om 17.15 uur was J. er. Dus die 2e vliegt eruit denk ik. Uhm.. Smile: dat schiet lekker op bij jullie! Ka: woow, ook een lekkere vlotte bevalling. Mijn bevalling ging ook wat sneller dan in mijn hoofd.. heel onwerkelijk, ineens zo'n klein warm babytje op je buik.
Ow en J. slaapt trouwens sinds een week weer 's nachts door en we hoeven nu niet meer op zijn kamer te blijven als ie naar bed gaat. Voorheen bleven we even naast zijn bed zitten, maar nu leggen we hem in bed en lopen weg en hij gaat gewoon slapen.. Nu ligt ie wel weer sinds 2 weken in zijn ledikant, want als we hem in zijn peuterbed leggen staat ie natuurlijk om de haverklap bovenaan de trap te roepen en nu met dat ledikant kunnen we mooi ff doorzetten.. Echt fijn, manlief en ik worden allebei weer een beetje mens, want die gebroken nachten waren echt killing.
Morgen meiden! Hier ook weer present op kantoor Bevalling duurde bij T.omas 6 uurtjes en bij G.uusje 4. De 3de zullen we nooit weten, want bent niet van plan om nog zwanger te worden...Al heb ik daar vannacht wel van gedroomd maar dat zal wel komen doordat mijn vriendinnetje gister vertelde zwanger te zijn haha.... @ka: wat leuk dat jullie nog een 3de willen @eylem: zal het bij jou thuis weer lekker ruiken @am: zo vroege vogel! maar herken het wel hoor, als ik niet aankleed voor de kinderen kan ik ook lang in mijn huispakkie lopen
@akoya: oh wat fijn dat J. de nachten weer lekker doorslaapt: heerlijk! Kun je weer beetje bij tanken...en als ie daarvoor in ledikant moet liggen, prima toch!
@ Akoya: Fijn dat J. nu weer doorslaapt. Houden jullie 'm nu voorlopig in zijn ledikant, of gaat hij weer naar het grote bed als hij weer beter slaapt? @ 3e kindje: Ik wil ook wel echt graag nog een 3e. Maar sowieso pas als T. naar de basisschool gaat en dan nog hangt het ook heel erg af van hoe (de situatie van) A.'tje zich gaat ontwikkelen. Als blijkt dat ze toch wel meer begeleiding nog zal (blijven) hebben, dan weet ik niet of we nog een 3e willen.
Heeeee meiden, Wat een vroege vogels allemaal Ik zit nu voornamelijk op MP om een leuke positie jeans en jurkjes te vinden. Aangezien we nu voor de tweede maand geen KOT krijgen, en ik elke week wel een broek heeeeeel ver in de kast kan wegstoppen zoek ik het maar even op MP. Maar dan vragen mensen ook gewoon nog 30/40 euro voor een gebruikte jeans ! Dan kan ik net zo goed naar H&M gaan Hier gaat alles z'n gangetje, morgen naar het CB met de kleine man. Hij krijgt dan geen prikjes toch ? Ik weet het niet meer
@mirjam: prikjes zijn volgens mij pas weer als ze bijna 4 zijn...En het is dat ik geen positiebroeken meer heb liggen, anders had je ze zo mogen hebben...Heb nog wel een nieuwe positierok, maar is maat L, dus denk niet dat je die past, toch?
Franka: oh dat had ik nog geeneens gezien van die 2, 2 en 2, haha! Apart! Ja inderdaad, mijn nachtrust is me heilig, dus dan maar weer ff in het ledikant hoor. Am: logisch die gedachte van wel of geen 3e. En tegen die tijd weet je zeker wel hoe het er voorstaat met A.'tje. Dan kan je dan een besluit maken wel of geen 3e. Ja J. laten we nu mooi nog in dat ledikant hoor, kijken nar de zomer wel weer of dat peuterbed wat uithaalt of niet. En los daarvan, J. vindt dat ledikant geweldig! Hahaha! Fijne ervan is ook dat je dan 's ochtends ff rustig kan douchen en hem ff in bed zet met wat boekjes.. Ja.. ff koffie pakken.
@ Mirjam: Jeetje, 2 maanden op rij geen KOT? Lekker dan :x. En nou idd, 30 euri voor een broek, kan je net zo goed naar de H&M.
Mirjam: kijk ook eens bij de Hema, hebben ze ook leuke basic-positie-kleding! En betaalbaar vind ik. Maar belachelijk al de 2e maand geen KOT.
Och mijn mams.. Sinds oktober 2011 is het bedrijf waar ze al 20 (!!!) jaar werkt overgenomen door een Amerikaans bedrijf. Sinsdien proberen ze haar (en haar collega's) er een soort van uit te werken, door haar op punten te pakken die ze maar kunnen verzinnen en uiteindelijk ook met een persoonlijk tintje, dus opmerkingen naar mijn moeders hoofd gooien die je gewoon niet mag/kan zeggen! Om een lang verhaal kort te houden.. 2 weken geleden werd mijn moeder voor de zoveelste keer op het matje geroepn, moest ze weer in dat glazen spreekkamertje (zodat al je collega's je zien zitten als je afgezeken wordt) en toen hebben ze haar lopen (af)zeiken, dreinen.. Totdat mijn moeder huilend dat hok uitliep en op een paar meter afstand zachtjes riep ''kutwijf''. Ja, dat had iemand gehoord.. Toen is mijn moeder per direct op non-actief gezet en gisteren mocht ze weer op het matje komen; ze dragen het over aan UWV (het ontslag) en die mogen het verder afhandelen. Echt zo sneu voor mama.. Das dus echt geen persoon om ruzie mee te krijgen. Heeft 20 jaar daar gewerkt, nooit gezeik/problemen gehad, zelfs nog een getuigschrift van 2011 waarin ze vol lof over haar praten en dan nu ineens dit. Ik snap het wel; overnam door Amerikaanse partij, letten alleen op de cijfers, wegen inkomsten en uitgaven af en alles wat te duur is; hup weg ermee. En zo dus ook mijn moeder. Voordeeltje; ik zie ze nu veel meer, ze kan en wil graag wat meer oppassen (geen vast dag in de week extra erbij), maar gewoon zo af en toe. Ik mis mijn ouders/zusjes namelijk heel erg, ook al zit ik er maar 45 minuten vandaan, ik kan nooit ff binnenwippen, tis toch altijd plannen. Maar ja, hoe verder.. dat is nu afwachten. Phoe.. das toch een hele lap tekst geworden.. Sorry!
@Mirjam ik heb mijn positiebroeken ook van de hennes zitten heerlijk en kosten niet zo veel ik had ze zelfs in de uitverkoop voor 15 euro @Akoya wat fijn je nacht weer terug. @Am hoop echt zo voor jullie dat A'tje met grote sprongen vooruit gaat en jullie daar de keuze voor een 3e niet van af hoeven laten hangen. Jeetje allemaal van die snelle bevallingen ikke ben jaloers Bij N.oelle heb ik vanaf echt pijnlijke weeen tot geboorte er 13 uur over gedaan ( 17 uur vanaf breken vliezen en lichte krampen) Maar vooral heb ik 3 uur persweeen gehad en 2,5 uur geperst dus als het allemaal wat sneller zou gaan dan ben ik erg blij.
@akoya: oh meis, wat verschrikkelijk voor je moeder zeg! echt absurd dat er zo met mensen wordt omgegaan:: te idioot voor woorden eigenlijk! Ik kan me voorstellen dat je je ouders/zusjes mist: afstand is idd net te groot voor een snel spontaan bezoekje Wij hebben ook op 50 minueten van mijn ouders gewoond tijdens de studie maar ben bewust weer terug in de regio verhuisd omdat ik het contact ook miste...Dus ik weet helaas hoe je je voelt: knuf meis!
Thnx voor de tip, ik zal daar ook eens kijken ! Wij hebben een vrij kleine Hema, dus daar hebben ze weinig aan positiekleding, maar gelukkig hebben we online nog Franka: Lief van je ! Ik zit altijd net tussen M en L in, heb nu een rok liggen in L die ik nog niet pas, maar merk wel dat m'n bovenbenen mee gaan groeien Ik heb na J. ook alles weggegooid omdat J. sr zo stellig was dat hij geen derde wilde. Zaten zulke mooi broeken bij, nog vrij nieuw van Esprit enzo
Akoya: Jeetje wat heftig zeg Je hoort het nu echt heel veel, zulke nare praktijken en voornamelijk van Amerikaanse bedrijven :x Ik hoop dat ze haar draai thuis een beetje kan vinden en dat ze met een gunstige regeling komen. Is ook begrijpelijk dat je ze mist, gelukkig kan je nu je moeder wat vaker zien. Ook al is het door deze omstandigheden.
Balen dat je toen alles hebt weggegooid Mirjam! Ik heb dan na J. ook gedaan, maar meer omdat ik die kleding gewoon niet meer kon zien, bah, was het echt beu! Franka: fijn dat je het begrijpt.. Soms kan ik er goed mee leven, maar ik heb toch best vaak momenten en dan wil ik DIRECT naar mijn ouders. Ik zou ook niet om de hoek bij ze willen wonen, maar in dezelfde stad.. heerlijk lijkt me dat!
@Akoya nou ja wat zielig voor je moeder. Kan me wel voorstellen dat de sfeer er nu ook niet meer leuk was. Wel echt zielig van dat bedrijf om mensen gewoon weg te pesten. Wel een voordeel natuurlijk dat je je mams vaker ziet
@akoya: mijn ouders wonen nu 10 minuten rijden bij ons vandaan en dat is echt perfect. Ik ben er nu als ik wil zo! Ik herken dat gevoel heel erg hoor, van NU bij je ouders willen zijn als er iets is bijvoorbeeld, maar ook gewoon om even een knuffel te halen ofzo @mirjam: ik zal je wel even een foto mailen vanavond van de rok, als je hem leuk vindt dan kan ik hem je toesturen