@Am hopelijk slaapt hij ff @jewe fijn dat ze aan de badkamer begonnen zijn! @hier pff t gaat vandaag wel heel rap vanmorgen dan mn zwager en net belde schoonmoeder of ze morgen langs mogen komen whaha dat gaat wel heel snel maar goed des te eerder zijn we dr vanaf Nu lekker avond
mm laetitita wil niet slapen.. maar ff aankijken en anders een pcm geven want ze heeft al een paar dagen flink last van doorkomende kiezen..tenminste heeft er alle schijn van.
ach gos ik ga net bij laetitia kijken heeft ze een blauw oogje, ze is vanmiddag gevallen met dr oogje op de een plastic krukje hebben gelijk gekoeld maar leek niks aan de hand maar nu was het auw oog ik kijk en word die blauw.. dus maar even een zetpilletje gegeven tegen de pijn.. en nu hopen dat ze zo lekker kan gaan slapen
Hoi allemaal! Alweer een nieuw deel! Ik kom echt niet aan zp toe. Veel werken, niet fit, druk met van alles en nog wat, L kan zich slecht zelf vermaken, E die druk is met zindelijk worden en zo haar eigen wil heeft. Vannacht was ze ook weer aan het spoken en L was vroeg wakker. Zelf maar 3 uurtjes geslapen en ben echt wel gebroken nu. Manlief had slaapdienst dus ik mocht steeds het bed uit. Ik ga 3 maart ook niet mee. Manlief en ik werken continu langs elkaar heen en dat weekend is het enige weekend sinds lange tijd dat we samen vrij zijn. Sorry. Ik ga nog even bank hangen en daarna lekker op tijd naar bed.
ka wat jammer dat je niet mee gaat !! am snap dat je schuldig voelt dat ie zolang huilt maar meis als hij duidelijk moe is is het soms even nodig ! dikke knuf! voor de rest net een broodbakmachine gescoord voor 20 euro (eylem kwam door jou hahah, die lekkere verhalen steeds hahaa) dus die staat ie te draaien mmm lekker morgen ochtend vers brood
@ Ka: Jammer dat je niet mee gaat . T. heeft uiteindelijk maar een half uurtje geslapen . Maar goed, nu ligt hij wel al een uur op bed, dus eindelijk rust, hahaha. Bij A. hebben we nu een lampje op de kamer aan en ik heb wel het idee dat dat wat helpt.
Jee, een nieuw deel! LM lekker vers brood! Ik bak zelf in de oven maar in de bmm wordt vast ook heel lekker. Spikkel ach toch een blauw oogje, sneu! Am, balen van het verstoorde ritme! Ka, sterkte met alles, doe rustig aan!! CM veel plezier vanavond! Vanmiddag dus kinderboerderij en wat boodschapjes, kinderboerderij was wel leuk maar heeeel erg druk (vakantie natuurlijk) en eigenlijk ook alweer te ver lopen voor mij (zo'n kippeneindje....) . Nou ja. Turkse pizza's gehaald en weer naar huis gereden, valt I. 5 minuten voor we thuis zijn in slaap in de auto dat doet ze echt nooit. Heeft ze tussen de middag waarschijnlijk helemaal niet geslapen. Nou ja, die heeft dus 10 minuutjes geslapen en is net om 18.30 helemaal ingestort, kan ook niet anders als je niet slaapt overdag! Ik ga het zelf ook niet te laat maken vanavond...
Ka: jammer... maar begrijp het wel.... Sterkte met alles! AM: soms moet je gewoon even laten gaan... Vanavond komt bij het mooiste meisje van de klas de ex schoonzus van mijn vriend. Grappig... En las net op FB dat de kraamverzorgster die ik heb gehad ermee moet stoppen.... de moeilijk als zelfstandige. Echt zooooo jammer
@Eylem, vervelend zeg dat je er zo'n last van hebt. @Ka, jammer dat je er niet bij bent, maar tijd voor je gezinntje is ook heel belangrijk. @Lm, Jij bent goed in koopjes scoren haha. Ik hoop dat het brood lekker zal smaken morgn vroeg. @Spikkel, Ah een blauw oogje wat sneu. Ik ga even snel me tas inpakken voor de huishoud/9maandenbeurs. Moet om half 9 in de bus zitten dus moet op tijd me nest uit. Dus me tas kan maar kllaar staan.
@ ka, oh wat jammer meisje dat je niet mee gaat! Maar ik kan het me wel voorstellen. Balen dat de kids je momenteel niet veel rust gunnen. E. slaapt volgens mij niet meer overdag toch? Anders zou je dan nog even zelf een dutje kunnen doen om weer een beetje bij te komen. Knuf! @ am, tsja, sosm is het gewoon even nodig om ze te laten huilen. Zolang je zeker weet dag er niks anders aan de hand is dan gewoon erg moe en eigenwijs zijn... @ eylem, is het bij jullie al vakantie dan? Bij ons pas volgende week. Ik dacht dat alleen Brabant deze week al had. @ spikkel, spannend morgen je schoonmoeder op bezoek. Hopelijk is het een constructief en positief gesprek! Ah, sneu van d'r oogje! @ jewe, oh wat een rommel geeft dat he! Ach het is voor een goed doel! Veel plezier moegen bij de huishoudbeurs. Neem je Tygo mee? @ lm, lekker vers brood! Maar dan kun je het nog beter 's morgens maken. Dan is het nog lekker warm! Zit er geen timer op je broodmachine? @ lz, jammer van je kraamverzorgster. Ik wist eigenlijk niet dat je dat ook zelfstandig kon doen! Dacht dat het altijd via een kraamzorgbureau ging.
Hier vanavond naar school geweest. Was wel leuk om te zien. Hen nog een tijdje met L.ukas z'n kleuterjuf staan praten. N.oa gaat daar over twee weken een ochtendje bij in de klas. Ben benieuwd hoe dat gaat! Kan ik ondertussen helpen met de luizencontroles. Ze vond het wel leuk om zo'n klein dametje in de klas te krijgen! Haha!
@Cm, nee Tygo blijft lekker thuis. Dat zou niks worden met hem erbij. TYgo mag morgen met mijn moeder en zusje naar de efteling dus die heft ook een leuke dag. Alleen papa tja die moet verder met de badkamer eruit slopen haha. verschil moet er wezen.
Hm, had een mailtje van mijn collega-secretaresse die vandaag gewerkt had dat het echt een gekkenhuis was, dus ik ben benieuwd morgen...
@ jewe, tsja, je hebt werkpaarden en sierpaarden he! @ am, oei, dat belooft wat dan voor morgen! Ach, dan vliegt de tijd wel snel voorbij!