APRIL-mama's 2010 deel IV

Discussie in 'De mama's' gestart door Amethist, 23 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mirjam2112

mirjam2112 Niet meer actief

Fijne avond allemaal !!

vriendlief haalt de kids op, en hopelijk heeft hij nasi gemaakt. Dus ik kan gelijk aanschuiven :D

2. Amethist

Amethist Niet meer actief

@ Akoya: Oh ja, daar zou ik me ook rare ideeën van in mijn hoofd halen.

@ Mirjam: Nee hoor, niet te koud. Hij heeft zijn capuchon op, een sjaal om en hij zit nog in een Lodger Bunker. Dus heerlijk lekker warm :D.

3. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Aloha!

Hoe is het hier?
    Leuk middagje gehad met mijn nichtje hier. L.ukas en zij hebben heel leuk gespeeld samen en ik ben zelfs nog even snel boodschapjes gaan doen terwijl zij thuis aan het spelen waren!

Net lasagna gegeten. Manlief is met de helft van de ovenschaal naar zijn oma om daar te eten. Hopelijk blijft hij niet te laat en kan ik nog even hardlopen straks.

4. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    @ am, fijn dat T. lekker is blijven slapen buiten! Goed geslaagd dus bij Ikea!

@ akoya, hmmm, beetje vreemd ja van dat gesprek! Hopelijk is het gewoon zo vroeg omdat ze nu toch al weten dat ze je willen houden.

@ eylem, zou toch echt wel je rust nemen na de bevalling hoor! Je banden en gewrichten zijn dan echt nog wel een tijdje week, die hebben wel even nodig om te herstellen.

@ mirjam, nog nieuws op het huizenfront?

@ verjaardag, wij vieren het de dag zelf, op zaterdag. In twee blokken van 10 to 12 en van 3 tot 5. Kan N.oa tussendoor even slapen.

@

5. lovelymom

lovelymom Fanatiek lid

30 nov 2011
    3.798
    0
    0
    eylem tis wel verstandig om plat te gaan na de bevalling
    bij N heb ik het niet gehad en echt nog vaak last gehad daarna gevolg zwanger van T en had al met 8 weken last
    na de bevalling van T echt plat gegaan en na die week nergens meer last van

6. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    @Eylem misschien wel verstandig te luisteren, maar liggen is liggen denk ik dan dus dat kan dan ook wel op de bank toch :)

@Am goed geslaagd dus!

@Akoya oei das welspannend.

@hier laetitia op bed dus avond. Oh en zaterdag staat vast dan gaan we naar schoonouders ben benieuwd..

7. Amethist

Pfff, etenstijd is hier echt een drama'tje zeg. T. kan rond 17.30 uur alleen nog maar janken. Na het eten gaat het dan wel even, maar oh wee als je 'm in bijv. de wipstoel zet om even af te ruimen. Dan is het brullen geblazen. Vreselijk ;). En nu ligt ie weer te huilen in bed. BLEGH!

Het is een faaaaaaaaaaaaaaaaaaaaase ;);):cool:

8. Franka83

Franka83 Fanatiek lid

2 nov 2009
    3.644
    0
    0
    Decaan op middelbare school
    Arnhem
    #388 Franka83, 28 feb 2012
    Laatst bewerkt: 28 feb 2012
    Avond!

@akoya: leuk die nieuwe banner! spannend bijna testen!

@verjaardag: wij zijn gewoon hele dag thuis ( zaterdag) dus iedereen is welkom wanneer het uitkomt. Kan iedereen rekening houden met de slaaptijden van de eigen kindjes.

haha am aan de kattenbrokken zaterdag :p

@akoya: spannend dat gesprek morgen!

@eylem:mmm wel heftig als je plat moet blijven liggen, maar als dat er voor zorgt dat je er daarna geen last meer van hebt...is het misschien de afweging waard...

Hier de middag lang onder een hele hete douche gestaan: had het heel koud en toen tot half 6 geslapen. Heb er nu ook oorpijn bij, dus morgen T.omas een extra dagje naar de kdv. Ik zou anders echt niet weten waar ik met hem en mezelf naar toe moet. G.uusje kan in geval van nood gelukkig naar Wonder. Morgen eerst nog even met G.uusje naar het cb: ben benieuwd hoe groot ze al is geworden!

9. Amethist

@ Franka: Oh meid, wat balen dat je je nog steeds zo beroerd voelt zeg! Toen ik zo verkouden enzo was laatst heb ik 2x per dag een kop Echinaforce Hot Drink gedronken. Ik had wel echt het idee dat het hielp. Dus dat is misschien ook nog een optie om te gebruiken. Is weerstand verhogend en versnelt herstel bij ziekte.
    Wel echt snel beter worden hoor, anders moeten we je straks nog missen zaterdag :$:(.

PFIEUW, T. slaapt gelukkig.

Ik had vanmiddag een nieuwe bh gekocht in de stad, een 75B ipv 75C :(, hij zit geloof ik wel goed, maar ik vind het altijd zo lastig beoordelen. Ik heb snel dat de beugel aan de zijkant in mijn borst prikt. Maar een cupmaat groter (een C dus) kan ik echt niet nemen, want dan zijn die halve cups leeg ;). Moet ik dan een wijdere maat nemen, dus een 80B :(. Iemand hier die het weet?

10. Franka83

Franka83 Fanatiek lid

2 nov 2009
    3.644
    0
    0
    Arnhem
    @am: nee, ik wil echt beter zijn zaterdag!! Waar heb jij dat Echinaforce spul gehaald? Kijk ik daar morgen gelijk even voor. Alles voor een cvoorspoedig herstel :)

BH: ik weet alleen dat je voor de omvang onder je borsten moet meten en voor de cup op de borsten. Als je een grotere omvang nodig hebt hoort daar over het algemeen inderdaad een kleinere cup bij ( 75C en 80B zijn dus hetzelfde in verhouding).

11. Amethist

@ Franka: Ik heb het gewoon bij de DA ofzo gehaald. Is van A. Vogel.

@ bh: Hm, een 80B heb ik dan dus niks aan als die dan net zo groot is als een 75C. Want al mijn 75C bh's zijn dus echt te groot. (borsten worden niet kleiner van het geven van bv is volgens mij echt een dikke vette leugen :x).

12. Amethist

Ja meiden, ik ben er vandoor. Mijn moeders haren weer eens van een andere kleur dan grijs voorzien ;).

13. Franka83

Franka83 Fanatiek lid

2 nov 2009
    3.644
    0
    0
    Arnhem
    Nee, ik bedoelde dat als 75c niet goed zit, 80b wel de moeite waard kjan zijn om te proberen. Omdat ze hetzelfde in verhoudign zijn maar wel beter aansluiten op je lijf...Ik had voor mijn zwangerschappen 75E en heb nu 80D: in verhouding hetzelfde, maar zit echt beter. ( al zijn de cups nog steeds halfleeg hahah, weinig overgebleven :()

14. Franka83

Franka83 Fanatiek lid

2 nov 2009
    3.644
    0
    0
    Arnhem
    Veel plezier met het verven van de haren van je moeder!

15. Amethist

Oh ok, op die manier. Nou ja, misschien moet ik maar eens langs een lingeriewinkel gaan, want ik weet echt niet meer welke maat ik nu moet hebben. Ik wil gewoon een bh die goed zit, want ik draag graag push-up's, maar ja, als de cups te groot zijn werkt dat pushuppen ;).

16. Franka83

Franka83 Fanatiek lid

2 nov 2009
    3.644
    0
    0
    Arnhem
    @meeting zaterdag: ik zou nog even bellen met restaurant om kort van te voren def, aantal personen door te geven: het klopt dat we nu op 10 personen staan? En klopt het zo wie sushi eet en wie niet?

AM - sushi
    Wonder - sushi
    Chloe -
    Franka - geen sushi
    Ingrid-
    Lm - geen sushi
    Pamsie - geen sushi
    Lz - sushi
    Mirjam -
    CM - sushi

17. lovelymom

lovelymom Fanatiek lid

30 nov 2011
    3.798
    0
    0
    voor mij klopt ie :p

18. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    @Am veel plezier!

@Fb als iemand me wil toevoegen pb dan ff ;)

19. Franka83

Franka83 Fanatiek lid

2 nov 2009
    3.644
    0
    0
    Arnhem
    Nog even voor de zekerheid, de gegevens voor zaterdag:

A1-Plaza Meet & Eat

A1 PLAZA ligt centraal in Nederland direct aan en met uitzicht op de A1 in Amersfoort Noord (bedrijventerrein Calveen) en is via de A1 en de A28, afslag 13, makkelijk bereikbaar.

Ruimtevaart 8, 3824 MX Amersfoort
    tel: 033 - 4681988

20. Eylem

Eylem Niet meer actief

Am, verfze!

Franka jeetje dat klinkt allemaal nog niet erg fijn...hopelijk slaat de AB snel aan

CM, gezellig middagje!

Euh :)

Ja jullie hebben gelijk hoor wat betreft het plat liggen maar ik zou gewoon niet zo goed weten hoe ik het moet organiseren....ik ga natuurlijk wel veel liggen, maar echt continu plat op bed, nee, dat gaat niet, en bovendien vind ik dat ook heel erg zielig voor I. (geen goed argument maar toch), die begrijpt er toch al zo weinig van en als ik dan de hele dag op de slaapkamer ben en ze mij niet ziet wordt het er niet makkelijker op. We gaan het zien. Ik ga mijn best doen om zo weinig mogelijk te doen :p

Deel Deze Pagina