APRIL-mama's 2010 deel IV

Discussie in 'De mama's' gestart door Amethist, 23 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Moet trouwens ook nog even mn frustratie over onze huisartsen praktijk kwijt. Ik was dus gisteren met Noah naar de huisarts geweest, onze eigen was er niet of zat al helemaal vol ofzo dus bij een andere geweest. Wat zijn ze daar allemaal ongelofelijk laks!! Eerst krijg ik de vraag waarom ik met Noah bij het umcg onder behandeling sta, nou beste man als je even verder leest dan kun je zien waarom dat is. Dus ik maar even netjes uitgelegd dat hij 3 weken in het umcg heeft gelegen waaronder 10 dagen ic ivm rs virus en nog wat andere virussen die hij erbij had en ik zat dus bij de ha vanwege hoge koorts en het minder drinken en knorrende/piepende ademhaling van Noah. Nou toen heeft hij toch maar even geluisterd maar Noah was wel erg vrolijk dus erg kon het niet zijn!!! Nee tuurlijk niet, kind wordt lachend de ic opgereden en is blijkbaar gewoon erg vrolijk dus dat hij lachend bij de ha zit is genoeg om te denken dat het niet erg is :x Maar goed, longen onderin waren schoon en boven in zat wat slijm maar Noah heeft dus een virale (?) infectie waardoor hij zo klinkt. Krijg ik ook nog de vraag of het soms mijn eerste kindje is!!! Met andere woorden ik was een overbezorgde moeder dus was vast mn eerste kind! Toen ben ik dus bijna ontploft en heb hem maar netjes medegedeeld dat dit mijn derde kindje is maar de eerste die meer in het ziekenhuis is geweest dan bij het kinderdagverblijf!

Kan daar dus zoooo slecht tegen! Ben toen bij Milan ook al afgescheept als overbezorgde moeder en toen bleek hij een waterbreukje te hebben en bij Noah de vorige x dus ook al en dat bleek dus ook zeer ernstig te zijn en nu weer. Laat ze gewoon doen waarvoor ze betaald worden ipv de psycholoog uit te hangen en te denken dat elke moeder met een klein kind een overbezorgde moeder is!!

Zoooo dat moest er even uit.

2. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Ow das ook nog een idee!! Hier hebben we tegenwoordig ook de hele tijd een kat in de tuin en die honden van ons reageren er niet eens op (nu zijn die ook elke x binnen als die kat in de tuin is maar toch)

Whahaha die L.ukas!! Zie hem al helemaal zitten met zn mini picknick! :D

3. Amethist

Amethist Niet meer actief

@ Ingrid: ARGH! Wat een eikel zeg die ha :x. Ik was ook flink woest geworden. Alsof je daar voor Jan Lul heen gaat. Ik haat het ook echt als ze niet eens de moeite nemen om even de medische geschiedenis door te nemen voor ze je binnen laten.

4. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Komt helemaal goed, ik straal je kant op :D

5. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Nou inderdaad, alsof ik verder niks te doen heb dan bij de ha te zitten;) Heb zelfs toen ik de afspraak maakte nog gezegd dat ik wilde dat hij nagekeken werd ivm met zijn medische verleden! Hoe duidelijk moet je het maken ;) Zit dus ook erover na te denken om een andere ha te zoeken, voel me gewoon niet serieus genomen daar:( Kan ook komen doordat ik mijn vorige huisarts al ken vanaf mn geboorte maar ja die is met pensioen gegaan en was natuurlijk in onze oude woonplaats maar die luisterde gewoon echt. Ook toen ik daar met Julian kwam omdat die ontzettend veel spuugde behandelde hij me niet als een overbezorgde moeder maar nam het serieus en keek echt alles na.

6. Franka83

Franka83 Fanatiek lid

2 nov 2009
    3.644
    0
    0
    Decaan op middelbare school
    Arnhem
    @ingrid: oh ik kan me dat zo goed voorstellen, zou ook zeer geirriteerd zijn...voel me zelf ook al snel teveel bij een HA, maar die van ons stelt me iedere keer gerust als ik aangeef er voor niets te zitten...Liever 10 x voor niks, dan 1 x niet als er wel wat is...Ik zou eens kijken voor een andere HA, lijkt me niets als je er geen vertrouwen in hebt..

7. Franka83

Franka83 Fanatiek lid

2 nov 2009
    3.644
    0
    0
    Arnhem
    *catch*

8. Eylem

Eylem Niet meer actief

Ingrid, GEFELICITEERD meid!! Super gedaan!

Franka, woooeeee, spannend allemaal, nu al bij de KvK ingeschreven!

Am, klinkt lekker!

Huisartsen....heb ik geen goed woord voor over. Zoveel gezeur mee gehad, zowel bij mijn vader als bij I.rem echt 0,0 actie en bij mijn vader zijn ze echt serieus nalatig geweest, meerdere malen. Hebben ze later ook excuses voor aangeboden bij mijn moeder maar ja daar krijgen we mijn vader niet mee terug....

Hier is het heel rustig, iedereen slaapt, lang geleden...I.sra kwam net voor een voeding en heeft nu nog steeds 38 met pcm dus....tot 38,5 mag, toch?

9. Franka83

Franka83 Fanatiek lid

2 nov 2009
    3.644
    0
    0
    Arnhem
    @eylem: volgens mij wel, maar denk dat ik sowieso even de HA post zou bellen voor overleg...wel lekker dat het allemaal rustig is...

Hier richting bed....Trusten!

10. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    pedagogisch medewerker (kinderopvang)
    lelystad
    @ingrid: gefeliciteerd. en wat een eikel die ha zeg.

@am: lekker uit eten op kosten van de zaak.

@cm: ik moet het ook nog even zeggen: leuke banner

@eylem: maar niet boven de 38,5 idd

11. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    alles onder de 38,5 is verhoging en daarboven is koorts. Hoe het zit als ze pcm hebben gehad weet ik niet omdat die natuurlijk de koorts drukt. Zou anders voor de zekerheid even bellen om te kijken wat ze ervan zeggen.

12. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Slaap lekker franka!!!

13. Eylem

Eylem Niet meer actief

Thanks, heb idd even gebeld. Het ging niet zozeer (alleen) om de temperatuur zeiden ze (vanaf 38,5 is koorts) maar vooral om de algemene indruk, drinken, helder uit de ogen kijken, ademhaling, geen vlekjes op de huid. Nou ze gedroeg zich net heel normaal, net als altijd, dus maak me geen zorgen voor nu :)

14. Eylem

Eylem Niet meer actief

Goedemorgen!

Ben de laatste en de eerste, dat is lang geleden :)

Redelijk goed geslapen, I.sra heeft wel een deel van de nacht op mij geslapen maar goed, we konden tenminste slapen. Nu ligt ze in haar eigen bed te slapen. We gaan straks de nieuwe auto ophalen en onze oude inleveren, wiehoe!

15. Amethist

Amethist Niet meer actief

Morning!

@ Eylem: Leuk vandaag de nieuwe auto. Have fun!

16. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Moggûh! Hier eindelijk weer een goede nacht gehad. Alleen om half drie even eruit geweest om L.ukas te laten puffen, want ie was benauwd. Maar N.oa heeft heerlijk doorgeslapen gelukkig.

@ eylem, joepie, vandaag de auto halen! Hopelijk knapt I.sra nog wel op voor jullie weg gaan!

Hihi, ben blij dat mijn banner zo in de smaak valt!:D

Sinds N.oa twee is geworden is ze trouwens echt een draak zeg!:x Wil 's morgens echt niet worden gewassen en aangekleed, wil alleen nog maar "happamoesj" eten, zit heel de tijd L.ukas te slaan en dan het liefst met een hard voorwerp. Pfff, echt erg vermoeiend! Hopelijk is dit een fase en geen Faaaaaaaaaaaaaaaase!;)

17. Franka83

Franka83 Fanatiek lid

2 nov 2009
    3.644
    0
    0
    Arnhem
    Morgen!

@eylem: fijn dat jullie lekker hebben kunnen slapen! Hoe is het met I.sra vandaag? En de nieuwe auto ophalen: jeeh!

@cm: haha drakengedrag is herkenbaar...T.omas is zaterdag pas 2, maar hij begint er nu al mee (haha dat rijmt)...wordt er ecvht niet goed van ;) Fijn dat je goed geslapen hebt, verveldnd dat l.ukas zo benauwd was...

Hier lekker even naar buiten geweest met de kids: t,.omas in de wandelwagen en g.uusje in de draagzak en nog even wat flyers rondgebracht in de buurt...G.uusje heeft lekker hangen slapen, dus dat was wel fijn :D

18. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    pedagogisch medewerker (kinderopvang)
    lelystad
    @eylem: jeeh auto ophalen.

@cm: fijn goed geslapen. sneu dat L.ukas zo benauwd is.

@franka: lekker ff gewandeld.

@hier: net gewerkt op de psz. even buiten geweest maar het was wel koud zeg brrr.

19. Franka83

Franka83 Fanatiek lid

2 nov 2009
    3.644
    0
    0
    Arnhem
    @pamsie: hier was het in het zonnetje wel lekker :D

Hier een hele trotse moeder: G.uusje tijgert vooruit!! Jeeh, ze ging ineens heel hard voor een speeltje van de hond hahaha....

20. Franka83

Franka83 Fanatiek lid

2 nov 2009
    3.644
    0
    0
    Arnhem
    :x Ik ben zoooo boos :x

Wat een waardeloos gedoe rondom die nieuwe telefoon!!!!

Bellen ze me een uur geleden: we kunnen morgen vanaf 16.15 uw bestelde telefoon bezorgen: ik helemaal blij, want ik wacht al 2 weken extra...Maar ik ben natuurlijk niet thuis, maar mijn schoonzusje zou morgenavond mee eten dus ik zeg tegen haar, plan me maar in, dan bel ik nog even met mijn schoonzus om het kort te sluiten dat zij pakketje aan kan nemen. Afgesproken dat ze over een half uurtje terug zou bellen om kort te sluiten of het morgen idd zeker kon.

Belt een andere trien me net terug om een afspraak te maken om de telefoon te bezorgen voor vrijdag. Ik zeg dat is vreemd, want heb al afspraak staan voor morgen. Nee dat kan niet, want morgen zit de planning vol.

Nou echt mijn klomp brak, maar goed kon lullen als brugman, planning zat vol en kon niets meer in gewijzigd worden. Weer voor niks van alles geregeld op deze manier, wordt er zo moe van!

Net meteen naar de klantenservice gebeld om een klacht in te doenen: ook daar, nee mevrouw, morgen zit idd vol. Ja dat weet ik nou wel! Ik dien niet voor niets een klacht in. En wat doen jullie nu met die klacht?? Die gaat naar hoofdkantoor en daar wordt u dan mogelijk over terug gebeld zei ze hakkelend ( maw daar gebeurd dus niets meer mee)...

Nou, ben weer beetje minder boos, maar oeeeeeeh! Ik ben in staat om iemand door een telefoon heen te trekken...

Deel Deze Pagina