APRIL-mama's 2010 deel IV

Discussie in 'De mama's' gestart door Amethist, 23 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Franka83

Franka83 Fanatiek lid

2 nov 2009
    3.644
    0
    0
    Decaan op middelbare school
    Arnhem
    En dan krijg ik nu 2 mailtjes dat ze me telefonisch niet hebben kunnen bereiken voor het maken van een afleverafspraak...Word ik nu gek of hier zit dit!?!?

2. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    hOI mEIDEN!

Allereerst iedereen nog gefeliciteerd die ik op fb niet gefeliciteerd heb! Laptop gecrashed helaas en zp-en op de telefoon gaat niet zo super...

@ingrid, heb net ff je stukje gelezen nav je berichtje... hoe frustrerend zeg! je zou ze idd... Mijn huisarts is ook net met pensioen (geeft nog wel les) en heeft gelukkig zijn opvolgster goed opgeleid (hij vind nl dat bij kinderen bij twijfel altijd doorsturen) daarom konden we gisteren ook meteen in het zh terecht. Je weet alleen niet of overstappen ook het gewenste effect heeft hè... daarom zitten wij nog bij de praktijk, huisartsen prima, al had ik zo mijn twijfels over zijn opvolgster (beetje slappig) maar vooral om de assistentes, wat een draken... er je daar voorbij bent...

Lieze ligt nu al de hele ochtend te slapen, voorheen maakte ik haar even wakker om te drinken (deed ze gelukkig wel goed) maar nu laat ik haar maar even. slapen is ook goed.

Wij zijn dus gisteren met Lieze in het zh geweest omdat ze het (met grote waarschijnlijkheid) rs-virus heeft, de huisarts kon haar niet helemaal goed beoordelen. Uiteraard heb ik net zo'n clowntje in huis als ik zelf vroeger ook was, dus in het zh lachen joh! De arts (zo'n ontzettend lief mens!) vond haar gelukkig goed genoeg en met medicatie mocht ze weer mee naar huis. Bij verslechtering wel het zh bellen en dan wordt ze wel opgenomen. Ik zei al, dan ga ik er maar vanuit dat het beter zal gaan ;). Femke had het vorige week maar, ja die is natuurlijk groter dan Lieze.

3. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Ow wat irritant Franka! mep mep!

Ik had daarom mijn nieuwe telefoon ook gewoon maar in de stad gehaald want wij hadden het ook al eens eerder dat het eeuwig duurde...

4. Franka83

Franka83 Fanatiek lid

2 nov 2009
    3.644
    0
    0
    Arnhem
    @napo: haai!!! ja, ik doe dit zo ook nooit meer hoor, weet nu ook weer waarom ik gewoon een simpel prepaid mobieltje had....

Fijn dat het met L.ieze weer wat beter gaat!

5. Franka83

Franka83 Fanatiek lid

2 nov 2009
    3.644
    0
    0
    Arnhem
    Mijn dag is weer goed!!!!

Het flyeren heeft nu al iets opgeleverd: in september wordt er een wandelroute georganiseerd hier in de wijk: De organisatie verheugt zich op de aantrekkelijke E.lderveld O.pen R.oute voor jong en oud. Een route die ieder laat zien dat er in onze wijk veel talent, creativiteit en deskundigheid schuilt.

Er is me door de organisatie gevraagd of ik me ook wil inschrijven, omdat ik met mijn taartjes en cupcakes een mooie aanvulling ben!

Ik is blij :D:D Natuurlijk een perfecte manier om mezelf in ieder geval hier in de buurt goed op de kaart te zetten :D:D:D:D:D

6. Eylem

Eylem Niet meer actief

He Franka wat een gezeur zeg met die telefoon!! Maar supergoed dat je gevraagd bent! Een hele eer!

Napoleon, he getsie, beterschap!

CM, oei, ik help je hopen dat het een korte fase is!

Zo, kleine auto exit, hallo grote auto :D . Een heel verschil zeg! Ik heb er nog niet in gereden maar ik kan ieder geval comfortabel naast de maxi cosi en maxi cosi tobi zitten, een heel verschil. Man is net naar het werk vertrokken en als I.sra zometeen wakker wordt ga ik even met de meiden naar buiten, paar kleine dingetjes halen. Het zonnetje schijnt hier, best lekker!

7. Franka83

Franka83 Fanatiek lid

2 nov 2009
    3.644
    0
    0
    Arnhem
    @eylem: wat een wereld van verschil: hier komt het echt met BAKKEN uit de lucht vallen!! Volgens mij zit er nog hagel bij ook...

Ik vond het ook echt leuk om dat mailtje net te krijgen, ben weer helemaal blij!

8. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    pedagogisch medewerker (kinderopvang)
    lelystad
    #4068 pamsie, 18 apr 2012
    Laatst bewerkt: 18 apr 2012
    hey meiden. zo weer ff bijleezen. maar ook ik computerde vanaf me telefoon. en ik kan nu weer achter een echte :p pc dus ik ga jullie ff doodgooien met leuke foto's!!

en taartenfoto's zoals nog beloofd:D

9. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    lelystad
    Lotte's grote verjaardagstaart en haar kleine taartje

10. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    lelystad
    zo ik ben gelijk bladzijvullend bezig zie ik:p

11. Franka83

Franka83 Fanatiek lid

2 nov 2009
    3.644
    0
    0
    Arnhem
    @pamsie: wat een leuke traktatie zeg!! Mooi geworden!! Had op fb ook al gereageerd, maar taarten zijn leuk geworden :D Vind dat koppie van V.alentijn op die foto met dat kleine taartje ook zo leuk! Net er nog bovenuit :D

12. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    lelystad
    bloementaart:

13. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    lelystad
    sprookjeswonderland:

14. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    lelystad
    zo dat is wel weer ff genoeg:p (solly) beetje veel

15. Franka83

Franka83 Fanatiek lid

2 nov 2009
    3.644
    0
    0
    Arnhem
    @pamsie: gelijk een album vol ;):) Leuk hoor meis!

16. Ka85

Ka85 Fanatiek lid

14 jan 2009
    2.587
    0
    36
    Pamsie wat een gave taarten en hele leuke tractatie!! Leuke foto's!

17. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    lelystad
    ohh voor ingrid, de zijkant van de bumbataart. (mijn vlaggenlijn)

18. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    lelystad
    en nou ben ik echt klaar :p haha

19. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    lelystad
    @franka: haha ja:p sorry ben lekker aan het spammen:p

20. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    lelystad
    @franka: jeetje zeg wat een gedoe met die telefoon!! daar wordt je toch gek van:(
    wat gaaf dat je door die organisatie gevraagd met met je taarten deel te nemen. heb je sowieso al bestellingen??

@ka: thanks meis

Deel Deze Pagina