APRIL-mama's 2010 deel IV

Discussie in 'De mama's' gestart door Amethist, 23 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Franka83

Franka83 Fanatiek lid

2 nov 2009
    3.644
    0
    0
    Decaan op middelbare school
    Arnhem
    Nou, de wipstoel is in ligstand voor g.uusje ook geen veilige plek meer....Ik zie haar ineens aan de bovenkant uit de wipstoel vallen...Ik denk huh zat ze dan niet vast??! Wel dus, maar ze heeft zich gewoon net zo lang naar boven liggen wurmen tot ze er uit was: helemaal trots op zichzelf ligt ze nu op de grond hihihi:)

2. lovelymom

lovelymom Fanatiek lid

30 nov 2011
    3.798
    0
    0
    Chips heel verhaal getypt plaatst hij die niet naja pech

Hoe is het hier

3. Ka85

Ka85 Fanatiek lid

14 jan 2009
    2.587
    0
    36
    Franka hahaha die G.uusje!! Je kan L overal neerleggen/zetten en die blijft precies waar ze is. Die doet nergens een poging tot. Alleen zitten kan ze nu dan als je haar neer zet. Ze kan wel los zitten, maar heb er altijd nog wat omheen liggen, want ze kan zich ook zo laten vallen en dan blijft ze precies liggen zoals je gevallen is...

4. Franka83

Franka83 Fanatiek lid

2 nov 2009
    3.644
    0
    0
    Arnhem
    @Ka: nou, g.uusje die kan nog niet zitten, dus samen kunnen ze al een heleboel! En ik zag op de foto op fb dat L. ook al goed recht in de kinderstoel zit...G.uusje hangt er nnog een beetje in, tussen de kussens :D

5. Franka83

Franka83 Fanatiek lid

2 nov 2009
    3.644
    0
    0
    Arnhem
    Heb trouwens vandaag ook bericht gehad van het kdv, na de zomervakantie kan G.uusje bij T.omas in de groep geplaatst worden: ze zit nu nog op een andere groep, maar stond op de wachtlijst.

Ik kreeg vorige week een mailtje dat ze op 11 mei een open dag hadden op het kdv om nieuwe mensen aan te trekken. Ik heb daarop contact opgenomen met kdv omdat ik het vreemd vind dat er kinderen op de wachtlijst staan, maar er wel nieuwe kindjes aangetrokken kunnen/moeten worden...En nu blijkt dat er idd wat geschoven kan worden en g.uusje er per 1 juli toch terecht kan...

Is toch wat tegenwoordig dat je altijd overal zelf achteraan moet!

6. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    pedagogisch medewerker (kinderopvang)
    lelystad
    @franka: haha die G.uusje goed in de gaten houden dus. en fijn dat ze toch snel bij T.omas op de groep kan.

7. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    @ Franka wat goed dat G.uusje tijgert zeg !! En volgens mij al 100X gezegd, maa rik vind het nog steeds zooo`n leuke naam !!
    @ Pamsie; mooie taarten zeg en zo te zien een leuke dag gehad. !
    @ Ingrid.. irritant zo`n huisarts..
    @ Elyem; leuke nieuwe auto...

8. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    Oh en Cm.. herkenbaar... hier ook een draakje vanaf de eerste dag na haar tweede verjaardag....

9. Eylem

Eylem Niet meer actief

Leuke foto's Pamsie! Mooie traktatie!

Franka een kleine Houdini in huis, haha!

Hehe....vanmiddag nog even een witte en roze bolero gescoord voor I.rem (2,50 per stuk, niet echt duur) en het badpakje met vlinders wat Franka volgens mij plaatste laatst :D . Gegeten, I.rem slaapt en I.sra slaapt hopelijk ;) en ik even rust!

10. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    @ pams, leuke foto's!

@ kris, oh jij ook al een puberende peuter! Ik wordt er echt helemaal gestoord van! En dan heb ik bijna mijn kookpunt bereikt en dan zegt of doet ze opeens weer iets heel liefs! Alsof ze precies weer tot hoever ze kan gaan. Draak!

@ franka, lekker irri van die telefoon weer? Fijn dat de kids binnenkort samen op een groep kunnen. Wel beetje jammer dat me daar dus toch weer zelf achteraan moet gaan...

@ lm, hoe is de vakantie tot nu?

@ eylem, jeuj, grote auto! :D

Vanmiddag naar de verjaardag van mijn neefje geweest, mijn zus had echt een suoergave Eftelingtaart gemaakt met Langnek erop. Echt super! Daarna snel door naar de voetbaltraining met L.ukas. Daarna boodschapjes gedaan, soep gemaakt, gegeten, kids onder de douche geplant en nu ligt alles schoon en moe op bed. Hopelijk snel schoon en slapend!

Straks Criminal Minds kijken en verder niets doen!

11. Ka85

Ka85 Fanatiek lid

14 jan 2009
    2.587
    0
    36
    Eylem leuk 2 bolero's en een badpakje! En geen geld inderdaad. Dat maakt het nog leuker!

Franka ja ze zit nu mooi stevig. Maakt G.uusje ook veel geluiden? L doet de hele dag door dadadadadadada op volume-kan-niet-harder en zo'n heel hoog gilletje.
    Jeetje zeg je moet ook overal achteraan joh! Belachelijk toch!
    Wel fijn dat ze nu snel bij T.omas op de groep kan.

Hier ook die fase van 2 zijn... Met dingen gooien en dat dan vervolgens niet op willen pakken maar ergens anders neergooien. Overal nee op zeggen. Driftig worden als iets niet mag of iets niet gaat zoals ze wil. Alles uitproberen en kijken hoe je reageert. Niks eten, eten gooien, alles met je handen naar binnen proppen, op de eetkamertafel klimmen en daarop gaan springen, over de bank rennen, gillen... Ik hoop maar dat het eerder over gaat dan haar 3e verjaardag :)

12. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Heeft iemand trouwens van de week Uit de bak Aan de bak gezien?

13. Franka83

Franka83 Fanatiek lid

2 nov 2009
    3.644
    0
    0
    Arnhem
    @cm: oh gaaf zo'n taart!!! drukke dag, lekker dat nu alles ligt!

@eylem: goed geslaagd dus :D:D

@ka: ja, g.uusje is ook een lekkere kletskous, vooral als je er iets te eten in stopt en ze kan helemaal in een deuk liggen om t.omas...leuk om te zien! Ook leuke nieuwe banner!

@cm: nee niet gezien...

Hier: kan nog aan de bak voor een taart :D krijg net een verzoek voor een taart voor vrijdag :D

14. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
  15. Ka85

Ka85 Fanatiek lid

14 jan 2009
    2.587
    0
    36
    CM nee niet gezien, maar klinkt wel interessant! Morgen maar eens kijken.

Franka leuk een nieuwe taart!
    Ja onder het eten kletst ze ook heeeel erg veel. Hamhamhamham... Leuk dat T.omas en G.uusje zo gek van elkaar zijn! Hier ook zo gelukkig. In de auto pakt E dan de hand van L. Echt zo lief!

16. Amethist

Amethist Niet meer actief

Hoi meiden,

Niks terug gelezen hoor, ik zit net, dus daar had ik even geen zin meer in. Hier niks bijzonders; vandaag een dagje gewerkt (DRUK!) en na het avondeten in huis schoongemaakt (gezogen, gedweild, wc gedaan, vensterbanken, tv-meubel, bijzettafel, salontafel afgenomen met een doekje en de plantjes water gegeven) ben gewoon meer dan een uur bezig geweest, pfffff. Nu op de bank dus.

17. Franka83

Franka83 Fanatiek lid

2 nov 2009
    3.644
    0
    0
    Arnhem
    @am: en ik heb nog wel zoveel geschreven vandaag en pamsie heeft haar halve fotoalbum online gezet :p

@ka: ja lief is dat he!!

@cm: zal die eens terugkiujken...

18. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    @franka, nee dat meen je niet wat een gezeik over een telefoon hoe moeilijk is het om dat ding gewoon te leveren.

@Pamsie, leuke taarten.

@Fase 2, Yep hier ook. Mijn hemel als hij zijn zin niet krijgt...hij is me echt aan het uitproberen.

Hier werden we vandaag gebeld dat de vader van Jeroen met de ambulance was opgehaald. Hij had pijn op de borst. Maar in het ziekenhuis konden ze niks vinden. Dus dat was even schrikken voor Jeroen.
    Tygo was bij hun en vond de ambulance enorm interessant. Hij kreeg een beer van de ambulance broeders vond die helemaal geweldig. Hij zei ook de hele tijd oma pijn in de buik. Waar die mijn moeder mee bedoelde hij had niet in de gaten dat het voor opa was die ambulance.

19. Franka83

Franka83 Fanatiek lid

2 nov 2009
    3.644
    0
    0
    Arnhem
    @jewe: oh dat zal schrikken zijn geweest meis! zit ook niet mee :(

20. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    @ jewe, oef, dat is schrikken van je sv! Gelukkig heeft Tygo er niet zoveel van meegekregen! Lief dat hij een beer kreeg!

Deel Deze Pagina