Ach voor Jeroen is het erger, heb zelf niet zoveel met die man. Ze gaan nu kijken of het van de slokdarm af gekomen kan zijn. Het zal waarschijnlijk wel verband hebben met zijn vele alcohol gebruik en roken. Daar is hij al een svoor gewaarschuwt.
Oh, zo te lezen hebben jullie geen innige band... Vind je het dan niet vervelend om Tygo daar achter te laten? Heb je wel een betere band met je sm?
Vanavond kwam ik thuis zegt jeroen tegen me dat ie een cadeautje voor me heeft. Een dikke bekeuring van 110 euro van 2 april. Ik baalde dus al als een stekker en Jeroen maar grapjes maken...maar ik snapte maar niet waarom ik daar op maandag ochtend op die plek was dus ging eens goed nadenken...is het Jeroen gewoon zelf geweest....haha je had die kop moeten zien toen die besefte dat ik gelijk had haha
Hij drinkt gelukkig niet waar de kinderen bij zijn maar pas vanaf het avond eten tot hij naar bed gaat...er gaan daar heel wat kratjes per week door heen. Met sm heb ik persoonlijk helemaal niks. Ze is gek op de kleinkinderen en heel goed voor ze maar verder heb ik helemaal niks met ze.
My god! Ik zit nu op Net5 "Awake" te kijken, maar dat gaat dus over een man die tijdens een hartoperatie nog wakker is, of nou ja, hij is wel verlamd door de spierverslappers, maar nog wel bij bewustzijn. Seriously....my worst nightmare .
Het had heel goed een boete van mij kunnen zijn aangezien ik bijna altijd te hard rijd en Jeroen is af en toe net een bejaarde in de auto...maar deze was echt niet van mij haha.
Ik rijd ook vaak wel wat harder dan toegestaan, maar niet zo hard dat ik een boete van 110,-- rijd. Dat gaat me echt veel te ver.
Goedemorgen! Iedereen lekker geslapen hoop ik? Wij zijn alle3 al gedoucht/gewassen en aangekleed . Beetje jammer dat T. al door de halve woonkamer kotsjes heeft gedumpt terwijl ik net gisteravond alles gedweild heb. Hoezo ondankbaar werk .
Morgen! Hier zijn we klaar om te gaan. Nog ff op manlief wachten, want die is naar de tandarts en die zetten we zo af op zijn werk en dan rijden J. en ik door naar Am. Zit nu op mijn iphone. Echt een geweldig toestel!
Meiden, ik kom even heel egoistisch inbreken. Ben net terug uit het ZH en er ligt een berg werk te wachten dus voordat m'n manager gaat mopperen, even snel : IT'S A GIRL !!! D.emi had gelijk Volgens haar had ze hele goede ogen en kon ze zien dat het een meisje is. Mijn vriendin (tevens collega) was mee, dus zij weet het wel en verder nog niemand. J. is niet bereikbaar, weet niet waar hij z'n telefoon stopt maar ik krijg hem niet te pakken :x Verder houden we het aardig stil, m'n ouders en vriendinnen mogen het weten maar verder probeer ik m'n mond te houden.
@mirjam: Ohhhh gefeliciteerd meis!! Wat leuk, nog een meisje erbij!! Balen dat je J. niet te pakken krijgt: mannen, grom!
@Ingrid gefeliciteerd met je nieuwe baan. Jouw bevallingen geven mij hoop van 12 uur naar 4 dat zou ik heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel fijn vinden @Akoya tip voor mee in het vliegtuig> Je mag tot 100 ml vloeistof meenemen. Ik had dus een flesje met maattabel erop van 100 ml limonode siroop en had voorbij de douane een flesje water gekocht om het aan te lengen. Eten is verder geen probleem. @Jewe wat herkenbaar ben ook al een aantal keer uit mijn slof geschoten want pnze planning werd maar uitgesteld al was het vaak niet mijn man zijn schuld. Laten we hopen beide over 1,5 week klaar te zijn. @Eylem leuk de nieuwe auto bevalt dus goed. Is de koorts ondertussen gezakt? @CM oh oh draakje N.oa hopelijk is de fas snel voorbij @Pamsie mooie taart @Franka nou ja zeg wat een gedoe met die telefoon @Mirjam wat leuk een meid erbij vandaag mijn laatste werkdag vanochtend hard gewerkt en nu even de laatste dingen afronden. Denk dat ik rond 14.00 lekker naar huis ga. Gisteren was ik echt flink beroerd griep en koorst en flinke voorweeën. Dus mijn man heeft extra hard doorgewerkt aan de zolder en kunnen vanavond als het goed is boven slapen.
@Akoya, Veel plezier bij Am. @Miriam, gefeliciteerd wat leuk een meisje erbij. @Smile, Balen van de flinke voorweeen. Het heeft er in elk geval toe geleid dat de kamer boven bijna klaar is dus. Lekker op tijd naar huis kun je nog lekker een beetje relaxen. Vanmorgen weer bij de vk geweest. Kleine man lag nog steeds de goede kant op. Heb weer papieren mee gehad voor een echo dus straks even bellen voor een afspraak.
ook ff snel tussendoor. @mirjam: gefeliciteerd leuk een meid. @smile: balen van de voorween. @am en akoya: verl plezier vandaag. @jewe: fijn weer goed gekeurd bij de vk.
ohhh en ik ben trots was er helaas niet bij maar Lotte heeft op het potje gepoept (en dat zal wel iets van mannen zijn maar dan maakt michel geen foto van Lotte op het potje maar een foto van de drol in het potje )