@ Mirjam: Super-leuk zeg een meisje erbij! Gefeliciteerd! @ Smile: Heerlijk vandaag je laatste dagje en dan lekker verlof. @ Pamsie: Hihihi, lekker een drollenfoto .
Pamsie hahahahaha! Ik lach helemaal dubbel! Lekkere foto! Smile lekker verlof! En fijn dat de slaapkamer zo goed als klaar is. Mirjam wat leuk een meisje!! Ik heb net even het speelgoed uitgezocht en 4 tassen naar zolder verplaatst. Dat ruimt op! Nu nog zo houden.
Mijn hemel wat een rust hier. Ik heb een gezellige ochtend/middag gehad met Akoya en J. Vanavond is mijn moeder hier komen eten, want A. is karten met zijn werk. Nu lekker op de bank Hello Goodbye kijken. Ik kreeg vandaag trouwens mijn bestelling van de V&D binnen en aan 2 bolero's zat een prijskaartje met een gereduceerde prijs erop, terwijl ik gewoon de volle mep heb betaald. Dus ik had de V&D gemaild en het uitgelegd en had vanmiddag ook al een mail terug dat als ik de prijskaartjes opstuurde ik het teveel betaalde bedrag terug zou krijgen. Netjes geregeld dus .
Hello, Zeker rustig hier! Pamsie, haha, die foto! Echt mannen Am, goede service zeg van V&D! Bij de Zeeman hadden ze trouwens ook bolero's, voor 2,50 tenminste, die in maatje 86 waren 2,50. Heb een witte en lichtroze gekocht. Ka, goed bezig! Smile, oh heerlijk, verlof!! Mirjam wat leuk, een meisje, gefeliciteerd! Zo, een klein beetje orde in de chaos hier. Mijn moeder en zusje waren vanmiddag al vroeg gekomen (zouden komen eten) zodat zij I.rem konden bezig houden en evt. I.sra (maar die heeft zowaar goed geslapen vanmiddag) zodat ik in ieder geval alle kleren van de meiden kon uitzoeken voor de vakantie, pffff. Mijn eigen kleren liggen voor een groot deel ook klaar en de laatste was die nog mee moet hangt te drogen. Heb morgen nog wel de hele dag maar ik ken mijn man, ineens trekt hij de koffers tevoorschijn en dan moet ik alles aangeven en worden ze in 10 minuten ingepakt, haha. Dus ik ben liever voorbereid. Schoonmaken doe ik morgenavond dan wel als de kids op bed liggen. Ik biecht trouwens op dat ik als een berg opzie tegen onze 'vakantie'. Reizen met twee kleine kinderen met overstap, I.sra die nog zo klein is, I.rem en .Isra die samen op 1 kamer moeten slapen en allebei moeilijke slapers zijn, en boven alles de situatie met mijn schoonvader waardoor alles ZO beladen is . We gaan en ik zou niet anders willen, maar ik hoop dat alles een beetje meevalt...
Oh jee, ik zit Hello Goodbye te kijken maar dat is niet handig met mijn zw-hormonen en stress-vakantie-hormonen *snik* . Dat verhaal met die baby, wat schattig, huilt net als I.sra, haha.
@ Eylem: Ik kan me voorstellen dat je er tegenop ziet hoor! Dat lijkt me helemaal logisch. Oh ok bolero's bij de Zeeman? Ik moet alleen wel maat 92 hebben, dus maar eens kijken of ze die daar ook hebben.
Oh ja die ik heb zijn van de babycollectie dus die gaan tot 86 maar bij de kinderen heb ik niet gekeken, best kans dat ze er ook in 92 zijn.
Misschien trouwens beter als ik niet ga kijken, gezien het feit dat het einde van mijn shopgeld in zicht is én ik al 8 bolero's heb .
Haha, dan heb je alle mogelijke kleuren toch al Ik heb trouwens niet eens een echte verjaardagsjurk voor I.rem gekocht....die is natuurlijk woensdag jarig. Maar ja, ze heeft nog een zomerjurk liggen die ze nog nooit aan heeft gehad dus die bombardeer ik (met bolero dus) tot verjaardagsjurk. Wel jammer dat we niet thuis zijn met haar verjaardag, maar ja. Ze beseft het zelf toch nog niet.
Haai! Ben net terug van mijn ouders. Mijn moeder heeft mijn haar weer geverft. Verder niet veel bijzonders te melden. @ mirjam, jeuj, een meisje! Zal D.emi blij zijn! @ eylem, ik heb altijd al vakantiestress voor we weggaan, maar in deze situatie snap ik helemaal dat je dat hebt! Maar komt vast allemaal goed! Lief dat je moeder en zusje even op de kids wilden passen zodat je vast spullen klaar kon leggen!
@eylem: ik snap wel dat je tegen de reis op ziet. en idd jammer dat jullie met I.rem' s verjaardag niet thuis zijn. @am: haha jij met je shoppen.
Eylem: Wanneer vliegen jullie ? Kan me voorstellen dat je er een hoop stress van hebt ! Zeker omdat I.sra nog zo klein is, en als het nou een leuk doel had die vakantie, maar zeker zo'n verdrietige situatie. Sterkte ! AM: 8 bolero's !!? Dan moet er wel een goeie bijzitten Ik zoek nog een witte voor Dtje voor een bruiloft, of lichtroze. Ben er nog niet uit
Hey meiden, Sorry dat ik jullie een beetje verwaarloosd heb.....zal ik me even opnieuw voorstellen? Zag in een flits wel voorbijkomen dat Mirjam er een meisje bij krijgt!! Wat leuk! Gefeliciteerd meis! En L.otte heeft op het potje gepoept! Zooooo joh! Am op de uitkijk zit voor een negende bolero?! Eylem: heel veel sterkte in Turkijke. Kan me goed voorstellen dat je er tegenop ziet.....knuf! Hier: druk druk druk druk! Pffff ben echt de hele dag in de weer met van alles en nog wat. Op zich niet erg, maar dat moet een klein 2 jarig meisje niet de hele nacht gaan liggen krijsen! Ik weet niet wat E. de laatste tijd heeft, maar ze krijst echt de hele buurt bij elkaar. Echt alsof ze levend gevild wordt. En als ze nou pijn zou hebben...oke. Maar dr is niks aan de hand dus moeten we het maar negeren. Negeren houdt alleen in dat ze dus van 2 tot 4!!!! onophoudelijk ligt te krijsen.:x
heey meiden hoe is het hier ?? wij zijn net thuis !! en we hebben echt genoten !! wie heeft een kleine update?? heb wel afentoe meegelezen maar we wouden deze vakantie echt even aan elkaar besteden en had ik een beperkt social media verbod hahaha (is niet helemaal gelukt haha)