@ franka, Gefeliciteerd met T.! Fijne dag andaag! @ lz, he wat vervelend dat jullie allemaal ziek zijn (geweest). Fijn dat het nu weer wat beter lijkt te gaan. Beterschap nog! @ kris, lief dat je voor je collega gaat werken zodat zij haar man kan wegbrengen. Wat raar van je stem! Hopelijk is je stem weer terug als je moet werken. Lijkt me wel lastig anders!
Vanochtend met z'n allen naar de voetbal geweest met L.ukas. Wel een paar regenbuitjes op ons hoofd gehad, maar het was wel leuk om te zien hoe hij voorruit is gegaan. Ze hebben trouwens 8-0 gewonnen! Dus een leuke afsluiter van het seizoen! Zo ff boodschapjes doen. De kids gaan vanavond bij mijn sm slapen, dus manlief en ik gaan eerst op ons gemakje samen eten maken en daarna gaan we gezeelig bij vrienden op de borrel.
Oh leuke avond voor de boeg dus CM ! haha en ja werken zonder stem wordt i.d. niet heel handig. Aangezien het grootste gedeelte van mijn werk bestaat uit gesprekken met patiënten te voeren.. maar goed.. zondagochtend.. dan maar een x geen gesprekjes, heb een goed excuus..
@ Kris: Lief! Wel balen dat je nu zelf dus moet werken van het weekend. Hopen dat je snel je stem weer terug hebt. @ Caro: Wat goed zeg met 8-0 gewonnen! Lekker een avondje samen. Nou zeg, wat een prutweer hier. Ik wilde eigenlijk nog even naar de stad vanmiddag, maar als het zo blijft dan gaat dat niks meer worden natuurlijk.
@ Am; spannend.. 22 mei is ook nog best even. En zo heel nobel is het niet hoor, ze werkt volgende week zondag mijn dienst dus we hebben gewoon geruild. Maar goed als ze een minder goede reden gehad had had ik het niet gedaan.. zo net besloten ondanks het weer toch naar de kinderboerderij te gaan als Sanne wakker is. oude kleren aan en als we terug komen Sanne lekker in bad pyama aan en dan verder niets meer vandaag. Ik ga zelf kipsate maken met stokbrood komkommer en tomaatjes dus zo het vlees marineren en saus maken en dan mag ze van mij weer wakker worden..
Ik heb gister trouwens een brief geschreven naar die wasmachine reparateur, dat ik vind dat hij die 170 euro aan ons moet vergoeden die wij aan LG hebben moeten betalen. Als hij even de moeite had genomen om de wasmachine open te maken, had hij kunnen zien dat er een sok in vastzat en het geen lekkende lager was. Had LG helemaal niet hoeven komen! Hopelojk gaan ze er in mee. Heb nu namelijk die rekening van de KBS betaald, dus geen shopgeld meer!
@kris: lief van je dat je geruild hebt van dienst. @cm: wat goed dat L.ukas heeft gewonnen met voetbal. lekker hoor een avond zonder kids. @am: spannend 22 mei. maar hopelijk dan ook eens duidelijkheid
@ Caro: Nou terecht dat je die brief geschreven hebt. Ben benieuwd. We moeten een ochtend naar het ac, dit gaat er gebeuren KITS | en ze gaan er vanuit dat er tenminste 1 ouder bij aanwezig is. Maar wij gaan gewoon samen, A. wil ook graag erbij zijn, net als ik.
@ Caro: Lekker relaxed. Dat was hier ook het plan, maar T. ligt weer eens stront- en strontvervelend te doen in bed. Ik heb zo onderhand mijn kookpunt bereikt en ik heb hongerrrrrrrrrrrrr :x.
Oh, dat is balen! Hier zijn de kids al bij oma, dus lekker rustig. We wilden eigenlijk naar de bios, maar er draait niets wat we echt willen zien. Dus nu gaan we vanavond naar vrienden om een borreltje te drinken.
@am: snap ik dat jullie er allebei bij willen zijn. @cm: lekker aan het genieten van een kindloosavondje dus.
@am: jeetje ff gelezen wat het inhoud maar 4 uur lang pff wat lang voor Atje zeg. wel fijn dat ze gelijk met een advies komen.
@Am, 22 mei de afspraak. Hopellijk krijgen jullie meer duidelijkheid. @Cm, Fijne avond samen. @Franka, Gefeliciteerd met T.omas. Mooie taart had je gemaakt voor zijn verjaardag. @Lz, fijhn dat jullie allemaal weer wat beter zijn. @Ka, Lief dat je geruild hebt. Hopelijk besluit je stem ook terug te komen voor morgen. Lekker lang weekend nu. Morgen vrij, maandag en dinsdag ook. Heb maandag vrij moeten nemen omdat mijn moeder voor controle naar amsterdam moet en schoonvader naar het ziekenhuis voor wat onderzoeken. Dinsdag en woensdag is Jeroen ook thuis en dan gaat hij samen met mijn vader keihard klussen. Ze hebben beloofd dat Tygo zijn kamer behangen wordt en de vloer erin ligt, en alles van boven naar beneden afgelakt wordt. Donderdag komt Tygo zijn bed dus als ze alles af krijgen wat ze beloofd hebben is ME HAPPY!
@ Pamsie: Ja, het is wel echt lang idd, maar goed, 't is voor een goed doel. @ Caro: Gezellig zeg lekker naar vrienden. Nog goedkoper ook dan de bios .
#am: ja daarom eindelijk wat meer duidelijkheid! @jewe: zou mooi zijn als ze dat allemaal af krijgen.
Goeiemorgen, @Am: snap heel goed dat jullie allebei bij het onderzoek willen zijn. Hopelijk komt er dan snel een antwoord en hebben jullie duidelijkheid. @CM: zoooooo en of die 170 euro teruggestort moeten worden. Wat een sufferd zeg....lijkt me toch niet meer dan logsich dat zon apparaat even opengemaakt moet worden om het juiste probleem vast te stellen. @Eylem: heeeeeeel veel sterkte in Turkije....knuf!