@ Kris: Nee! Absoluut geen onzin om je ziek te melden! Als je er zo tegenop ziet om weer te moeten gaan werken en ook de lol van je werk niet meer in kan zien is het tijd om op de rem te trappen. Als je je nu niet ziek meldt om even bij te tanken, zit je straks misschien gedwongen thuis door een burn-out en dan ben je veel en veel verder van huis. Dus denk aan jezelf en kom even op adem. KNUF!
ja ok.. dat is wel waar... gooi het gewoon open morgen denk ik. Mijn teamleider zie vorige week al; weer al verkouden.. gaat het wel goed met je ? ( zelf 50 % aan het werk wegens burn-out klachten... ) maar ja daar heb ik natuurlijk heel stoer op gereageerd dat het goed ging.. maar denk dat ik hem morgen bel en het gewoon open gooi. Hoef niet perse dinsdag ziek te zijn ofzo zeg maar... als er maar wat lucht komt in het rooster de komende weken.. deze week en of volgende week een dagje eraf geeft me al heel veel ruimte denk ik
Ja, ik ga afsluiten en naar bed. Morgen A.'tje jarig...waar blijft de tijd. Oh en ik voel me echt een sukkel -> de hele woonkamer vol met slingers en balonnen, dagje weg naar de Efteling gepland, voor tijdens haar feestje de feest-outfit al helemaal samengesteld, cadeau in huis....inpakpapier vergeten . DUUUUHHHHH, dus dat wordt morgen geen cadeau uitpakken voor A.'tje .
Am; heeeeeeel veel plezier morgen !! ja waar blijft de tijd.. gek he..alweer 2 jaar geleden dat onze ukkies op deze wereld kwamen... ! Kado.... in kranten ofzo inpakken?
@ Kris: Hihihi, helaas geen kranten hier . Maar heel eerlijk -> A.'tje snapt er toch nog niks van, van het hele idee van cadeautjes uitpakken, dus we laten het maar zo. Zaterdag mag ze een hele lading uitpakken waarschijnlijk .
@Kris: ik zou idd gewoon open kaart spelen....misschien dat alleen dat al de lucht klaart en dan kunnen ze ook gericht aan een oplossing gaan werken. Sterkte meis. @Am: wat een rare buren!
Morgen meiden! Heerlijk maar druk weekend gehad! T.omas was gelukkig niet meer ziek zaterdagochtend...Hij was ontzettend blij met zijn keukentje: iedereen die binnenkwam moest eerst even mee om te kijken. ;s middags hebben we ook nog een hoop waterpret gehad buiten met de watertafel die hij van (schoon) opa en oma heeft gekregen. Ook de garage van Litte People viel bij alle aanwezige kindjes goed in de smaak: zelfs g.uusje is er druk mee in de weer geweest! Gisteren nog vrienden op visite die zaterdag niet konden: lekker frietjes gebakken @am: fijn dat jullie de oproep hebben gehad, duurt nog wel een tijdje, maar dan weet je in ieder geval wanneer je terecht kan! @cm: goed gedaan van die brief! Hoop dat je succes hebt, zou eigenlijk niet meer dan netjes zijn... @jewe: wat leuk dat de geboortekaartjes door een vriend worden gemaakt! en ik vind de bedrukte lamp leuk! @spikkel: sterkte meis! @kris: heel goed dat je je leidingevende gaat bellen! Tijd om aan jezelf te denken hoor meis! *KNUF* en nee je bent geen aansteller! @am: Gefeliciteerd met A.!!!! Fijne dag samen en hoop dat de Efteling leuk is! (vreemd van die achterburen zeg!)
Goedemorgen! @ am, Hieperdepiep hoera! Gefeliciteerd met A'tje! @ franka, fijn dat het een geslaagde dag was zaterdag! Hihi, zat net mijn reactie van gisteravond op Kris terug te lezen. Zie dat ik wasrschijnlijk al een beetje slaperig was! Heb geschreven "gebakken bananen" ipv "gebakken peren"! Haha! Hier vanmorgen druk aan het puzzelen geweest met N.oa. Vindt ze echt helemaal geweldig de laatste tijd. En ze kan het ook steeds beter. De meeste puzzels tot en met 9 stukken kan ze al bijna helemaal alleen! Moet alleen af en toe zeggen dat ze een puzzelstukje moet draaien. Alleen met de prinsesenpuzzel van 24 stukjes maak ik de buitenranden voor haar. Dan kan ze hem bijna zelf afmaken. Ben stiekem best trots op haar!
wat goed van Noa ! Nou mijn leidinggevende verteld hoe ik me voel. Eindigend met dat ik dus deze week of volgende week een dagje extra vrij wil om even op adem te komen. Waarop hij zei; Ok ik heb genoteerd... morgen ziek, woensdag ziek donderdag ziek... wat denk je van zaterdag ook nog ?? Waarop ik stil viel. Hij zei dat hij het serieuze klachten vind en liever heb dat ik nu een weekje thuis blijf en echt even goed bij kom dan dat ik straks langdurig ziek thuis ben. Hij vond het toch wel als chronische stress-klachten klinken wat ik natuurlijk eigenlijk ook wel weet en waar hij overigens zelf ook last van heeft. Hij vertelde aan het einde van het gesprek dat hij net zelf ook zo`n gesprek met zijn leiding-gevende heeft gehad en nu ook ziek thuis is. ( was hij al eerder, maar toch weer aan het werk en nu dus ook weer ziek.. ) Uiteindelijk ben ik nu dus deze week thuis en bellen we donderdag hoe verder. Ik heb heel eerlijk gezegd dat ik niet ziek in bed lig sterker nog dat ik op het punt stond om met Sanne en de hond naar het bos te gaan, maar dat ik gewoon al weken niet echt lekker ben. Nou ja hij begreep het helemaal.... maar ik vind het wel even slikken.. eigenlijk en ook wel wat eng om eraan toe te geven. Nou ja.. Sorry lang ego verhaal, maar moest het even kwijt..
@cm: wat goed van N.oa! @kris: oh meis, wat goed van je! En wat een goede reactie van je leidinggevende! Gewoon aan toegeven meis, want anders kom je jezelf geheid een keer tegen...Plan gewoon wat leuke gezellige dingen voor jezelf deze week en rust op die manier uit: je hoofd even leeg maken en voor jezelf kiezen hoor! *KNUF*
@Am, van harte gefeliciteerd met A'tje. Fijne dag vandaag in de Efteling. Hier schijnt de zon volop en woon vlakbij de efteling dus dan moet het daar ook zonnig zijn. @Kris, Super goed van je en een super reactie van je leidinggevende. Alleen maar beter dat je nu op de rem trapt voor dat het trak echt te laat is en je met een burn out thuis zit. Lekker naar het bos gaan en even lekker uitwaaien. @Franka, T heeft de verjaardag van zijn leven gehad dus, leuk. Je taarten waren ook erg leuk. Vind trouwens die taart met die lange vingers en blauwe muisjes ook erg leuk. Wat zit er onder die muisjes echt taart of iets anders? @Cm, wat knap van N. Tygo heeft echt nul komma nul geduld voor een puzzel. Hier vandaag lekker vrij. Had geen oppas voor vandaag omdat beide ouders naar het zieknhuis moeten. Gisteren 2 potjes gehaald bij de Ikea en zowaar hebben we hem nu eindelijk zover dat hij err met zijn blote kont op wil zitten. Dat vond hij eerst echt helemaal niks en eng. Alleen hij heeft totaal geen geduld en gaat na 2 sec zitten meteen weer omhoog.
@jewe: Dank je wel! Vandaag heeft ie nog feest op kdv, daar had ik die rupsjes voor gemaakt Leuk he die kraamtaart! Ja, dat is gewoon echt een gevulde taart, net zoals de anderen...Hij was lekker Kan er voor jou ook 1 maken En een extra dagje vrij: klinkt heel vervelend Fijn dat T.ygo het idee van een potje al minder eng vindt: dat biedt perspectief haha...T.omas doet ook niks anders dan erop gaan zitten en pssst zeggen en dan snel weer opstaan haha of hij schuift er de hele kamer op door
@ kris, wat fijn dat je leidinggevende zo begrijpend reageerde. Dat zou ik bij mij op mijn werk denk ik niet zo hoeven verwachten! En nu gewoon even lekker een weekje niksen en leuke dingen doen met je dochter. Of misschien zelfs een keer S.anne naar de oppas brengen en even een dagje helemaal voor jou zelf? Dat vind ok zelf ook af en toe echt heerlijk! Even op je gemakje winkelen, op de koffie bij iemand gaan, een filmpje kijken, lekker in bed gaan liggen of een dutje op de bank doen! Heerlijk!
Even snel vanaf de laptop van mijn moeder: De Efteling was erg leuk en het was prachtig weer. A.'tje vond het sprookjesbos geen kont aan en er waren niet zoveel attracties waar we haar in mee durfde te nemen, want ze vond dat walvis-bootjes-ding al spannend , maar de attracties die we wel hebben gedaan vond ze erg leuk, met de Droomvlucht als hoogtepunt. Mijn moeder is nu lekker pannenkoeken aan het bakken! @ Kris: Supergoed dat je het verteld hebt en ook superfijn dat je zo'n reactie kreeg. Lekker even bijtanken nu!
@Am, oh lekker pannekoeken. En een kind wat het sprookjesbos niet leuk vind. Geloof dat dat Tygo zijn favo attractie is. Hier weer minder goed nieuws. Mama moest vandaag weer voor controle naar amsterdam. Uit ondeerzoeken is gebleken dat in de eiertokken die ze verwijderd hebben dat daar dus ook kanker in zat. Binnen 3 maanden moet ze dus weer geopereerd worden. Ze gaan de buik weer open maken en spoelen met chemo omdat het anders heel snel kan gaan woekeren. Daarna krijgt ze weer een sessie chemo's. Maar eerst moet ze goed genoeg hertellen om de operatie uberhaupt aan te kunnen. Pfff wordt er zo moe van elke keer gaat ze voor controle en ja hoor krijg je weer slecht nieuws. Net nu je denkt dat het de goede kant uit gaat. Moedeloos wordt je ervan zo onderhand. Zul je zien dat ze in het zieknhuis ligt als de kleine geboren wordt.
@ am, fijn dat het een geslaagde dag was! L.ukas vond het sprookjesbos ook nooit bijzonder interessant. Eigenlijk pas sinds kort dat hij er enige interesse in toont! N.oa vond het op zich wel leuk. @ jewe, oh bah, weer slecht nieuws! Wat een ellende elke keer weer! Sterkte meis!