Och arme T. Beterschap Lovey! Franka: das raar inderdaad.. Kun je niet ff met je provider bellen met de vraag waar het aan kan liggen!?! Want anders gaat het je veel geld kosten denk ik. Ik doe echt megaveel met mijn Iphone (heb hem nu een week) en heb nu pas 124 mb verbruikt. Moet ook zeggen dat ik het meeste doe als ik thuis ben en hij automatisch overspringt op de wifi thuis.
Eylem: ik hoop dat de reis is meegevallen! Heel veel sterkte daar in Turkije! Am: ohh 22 mei, spannend meis!
@lm: ja idd: gisteren de hele dag niets mee gedaan, hij heeft in mijn tas gezeten en bij thuiskomst dus al 30MB verbruikt....Vanochtend een half uur in mijn tas en al 2MB ( nu 3 ) verbruikt... @akoya: heb net een mail gehad met klantenservice: Het probleem ligt bij de instellingen van je telefoon. We zien dat er veelvuldig een data sessie wordt gestart alleen kunnen we niet zien welke App dat doet. Dit zou je kunnen nakijken op je telefoon en de instellingen dan wijzigen. Een mogelijke oorzaak zou kunnen zijn dat je email app zo is ingesteld om elke minuut contact te zoeken met de server om te kijken of er nieuwe mail is. Telkens wanneer er verbinding wordt gezocht en gemaakt start een nieuwe data sessie. Ook al wordt er geen mail binnengehaald, de sessie wordt nog wel doorberekend en afgerond op 100kb. Om dit te wijzigen zou je de instellingen kunnen wijzigen. En zo zijn er meerdere apps die dit doen. Ik ga ervan uit dat ik je hiermee voldoende heb geïnformeerd en wil je bedanken voor je reactie. Maar goed, dus geen idee hoe en wat ik dus moet doen...
Ik heb nu onder kopje: draadloos en netwerken - mobiele netwerken- het kopje pakketgegevens gebruiken (dataverbinding) uitgeschakeld... Zou dit de oplossing zijn? auto-synchronisatie en synchronisatie op de achtergrond stond al uit..
hi meiden, heel druk hier veel vergadering en bijeenkomsten dus ben s'avonds uitgeteld. @franka: wat raar van je tel. ik heb er geen verstand van dus geen tips hier. @am: wat een vreemde buren heb jij zeg. @wonder: fijn dat het tennissen bevalt. heb ik ook jaren gedaan. @lm: beterschap voor T. @jewe: wat erg van je moeder. sterkte. @akoya: hoe is het meid!
Hier gaat het wel.. ben blij dat het hoge woord eruit is, maar ik ben nog steeds van mening dat ik echt met iemand moet gaan praten. Ik weet voor 200% zeker dat ik voor onze relatie wil gaan en er alles aan wil doen, maar me met ups en downs niet altijd lekker in mijn vel voel zitten en waar dat vandaan komt? Joost mag 't weten.. daar hoop ik d.m.v. gesprekken achter te komen en daar weer handvaten mee te krijgen waar ik wat mee kan. Lief dat jullie ernaar vragen! Maar zit iig al wel wat lekkerder in mijn vel, voornamelijk omdat ik nu alles heb 'gedeeld' met manlief. Donderdag belt mijn HA voor een doorverwijzing, dus er komt schot in de roos.
In mijn toestel moet ik naar; - instellingen, - dan naar email, contacten, agenda's, - dan account hotmail, - en dan staat er bij mij synchr. e-mail: 3 dagen. Ook heb ik de app van Hi waarbij ik kan zien hoeveel smsjes, belminuten en mb's ik heb verbruikt en bij 80% verbruik krijg ik een melding op mijn telefoon (zelf ingesteld).
@ Akoya: LOL "schot in de roos", hihihi, je bedoelt vast "schot in de zaak". *SMAK* @ Franka: Wat een gedoe'tje zeg met je telefoon. Ik heb er de ballen verstand van, dus ik bemoei me er verder niet mee . Tjongejonge zeg, wat is die T. soms ook een eigenwijs stuk vreten . Echt niet dat hij ging slapen vanmorgen, alleen maar keihard janken , terwijl hij normaal gesproken echt wel 2 uur slaapt 's morgens. Dus nou ja, we hebben om 11.30 uur al gelunched, want ze waren allebei niet te genieten. Eten doet schijnbaar wonderen, want na de lunch waren ze ineens weer gezellig . Ze liggen er nu wel allebei in, T. wederom niet zonder slag of stoot, het is nu stil, maar ik vraag me af voor hoe lang, want als ik hem een beetje inschat ligt hij nu met zijn hoofd bij het voeteneind óp de dekens, dus ik kan me niet voorstellen dat dat erg lekker slaapt...
Och och och die T. Lekker eigenwijs mannetje! Uhm hier in Brabant zeggen we altijd schot in de roos.. Apart!
Nou ja, schot in de roos is ook wel een uitdrukking, maar die gebruik je voor andere dingen. Bijvoorbeeld...uhm...even denken hoor *zoekt naar een goed voorbeeld*: Stel jij hebt een fiets gekocht voor J., hij vindt het helemaal te gek, dan zeg je "nou, die fiets was een schot in de roos!", m.a.w. -> dat was een perfect bedacht cadeau!. Als er iets moet gaan gebeuren om iets anders voor elkaar te krijgen, zoals in jouw geval een telefoontje van de ha zodat je een doorverwijzing krijgt, dan zeg je als je eindelijk die doorverwijzing te pakken hebt "er komt schot in de zaak", m.a.w. -> zo komen we tenminste ergens!
@akoya: samsung galaxy y...ben net even naar de ICT beheerder gelopen hier op school en die heeft me in ieder geval aangemeld voor de WIFI hier op school, dus overdag geen gedoe meer gelukkig. Ook heb ik lang lopen zoeken naar de mogelijkheid om die push mail uit te zetten en die heeft zij ook voor me gevonden, dus die staat nu op handmatig ingesteld. Hoop dat het dan zo opgelost is (is ongeveer dezelfde route die jij beschrijft, waarvoor dank!) Data manager heb ik idd ook wel, maar die laat niet zien welke app er de hele tijd open staat blijkbaar... Fijn dat het verder goed met je gaat meis! Ben benieuwd dan na de doorverwijzing donderdag!
Goedemiddag, ik kom weer even aanwaaien: Schot in de roos / schot in de zaak ... Er zit in ieder geval schot in Jewe: Wat een naar nieuws weer over je moeder, heel veel sterkte Hier gaat alles goed, kwam alleen even onder werktijd zwaaien zwaai zwaai xx
hey hey ! @ Ak; mooi dat er schot in zit.. @ Mirjam; zwaai zwaai ! @ Franka; wat een gedoe zeg met je phone.. Hier vanochtend naar het CB geweest.. Sanne is 14 kilo bijna en 92,5 cm... blijft groot dus. Maar deze keer vonden ze het helemaal goed, ze zat mooi op " haar lijntje" Verder ook alles goed. Ik nu dus " ziek" thuis. toch wel gek, voelt een beetje als spijbelen. Andere leiding-gevende belde net nog omdat mijn eigen leidinggevende dus ook ziek is. maar die beaamde gelukkig dat hij ook vond dat ik even rust moest nemen terwijl hij echt niet makkelijk is. Dus ja ik ga er maar naar luisteren. Om te beginnen zo maar eens even in bad.. maar eerst doggie uitlaten..