@ LM: Gelukkig nog niet uitgedroogd dus. Zo, de kindjes liggen op bed en T. is geloof ik gelijk gaan slapen (knock on wood). Ik ben vanmiddag uiteindelijk 50 minuten met hem bezig geweest, maar daarna heeft hij wel ruim 2 uur (!) geslapen. Meneertje ikbenal10maandenenikbenheusnietmoe . A. gaat hardlopen, dus dan kan ik zometeen mooi die reep chocolade die ik in mijn tas heb verstopt te lijf gaan . Oh en *KAK* ik heb een likdoorn. Ik had al heel de dag zo'n zere plek op onder mijn voet op mijn hak, net A. even laten kijken en er zit dus een likdoorn. BLEGH! Nu heb ik er maar zo'n likdoornpleister op geplakt, hopen dat ik er dan snel vanaf ben.
Haai! Zo, eerste werkdag deze week zit er weer op. Mijn leidinggevende is een weekje op vakantie. Wel lekker rustig! Hihi! @ laagjes, hier bijna altijd een romper me spaghettibandjes en een longsleeve. Heb niet het idee dat ze het koud heeft. Ze probeert zich altijd juist uit te kleden! Doe in ieder geval nooit (oke, misschien als het hartje winter is en vriest) twee keer lange mouwen over elkaar aan. @ lm, beterschap met T.! @ franka, gaat het inmiddels al minder hard met je mb's? @ kris, let it go! Je hebt van twee leidinggevenden te horen gekregen dat je gewoon thuis moet blijven. Niet schuldig voelen! Gewoon even van je "vrije" dagen genieten en lekker bijtanken! Knuf! @ akoya, hier wordt er ook veel thee gemaakt en gekookt voor ons! Zo schattig! Popjes en knuffels er bij! En dan de geluidjes die ze er bij maakt! Hihi! @ am, balen van je likdoorn! Hier hebben manlief en ik net een chocolade paashaas meester gemaakt! Mjammie!
Ben trouwens net wezen hardlopen. Eerste kwartier ging prima. Maar daarma kreeg ik onwijs last van mijn enkel. Dus de tweede helft ging echt butt! Baal er wel van!
@Akoya, wat een leuk cadeau die meetlat. @Am, Ik heb geeneen lange mouw romper voor Tygo. Hier altijd zonder mouw en een longsleeve erover. Ik vind dat helemaal niet fijn 2x lange mouw over elkaar. @Kris, nou als 2 leidinggevende het al zeggen hoef jij je echt nergens schuldig over te voelen...dus lekker genieten nu en tot rut komen. @cm, ai pijnlijke enkel dat is balen. @Lm, beterschap met T. Noyu vandaag is er echt keihard gewerkt in huis. Jeroen heeft alles van boven naar beneden in de lakverf gezet. En m'n vader heeft de vloer van Tygo zijn kamer errin gelegd. Tygo zijn kamer is nu dus zover klaar. Heb hem net al helemaal uitgesopt zodat ik morgen de gordijnen nog even kan omzomen en ophangen en donderdag komt zijn bed. Het wordt al echt een hele gave kamer al zeg ik het zelf Morgen is Jeroen ook nog vrij en gaat hij de muren witten en als alles droog is wat hij vandaag heeft geschilderd dan probeerd hij dat ook nog een keer in de lak te zetten dan is dat ook klaar.
Sorry voor alle spelfouten in de tekst steeds, maar sommige letters op het toetenbord willen niet mee werken. :x
@ Jewe: Wat fijn dat ze zo hard hebben doorgewerkt. Ben benieuwd naar het eindresultaat. Tjonge zeg, mag ik me even plaatsvervangend ergeren aan domme cb-medewerkers en fysiotherapeut :x. Vriendinnetje van mij geeft bv aan haar 2 weken oude zoontje. Ze heeft van het voeden erge pijn in haar nek dat uitstraalt naar haar arm. Heeft de fysio aangeraden om ook een paar flesjes afgekolfde melk te geven op een dag en het cb heeft gezegd dat dat gewoon kan. Dat de fysio nou het hele concept van tepel/speen-verwarring niet kent à la, maar het cb?! Wat een sukkels zeg :x.
@Am: even snel reactie vanaf de foon: volgens mij hangt dat echt van kindje af of dat kan of niet..g.uusje heeft ook fles en borst gehad eerste weken en vriendin haar 2 weken oude zoontje nu ook: gaat prima...
Goeiemorgen! @Speen/tepelverwarring: in het ziekenhuis zeiden ze toen bij ons dat dat echt onzin is. En ik moet zeggen bij mij pakte E. ook zowel de speen als de tepel...dus uit eigen ervaring zou ik zeggen....laat je vriendin nu even goed voor zichzelf zorgen en dan idd even een paar flesjes geven. @Franka: en? Ben je inmiddels een beetje wijzer geworden wbt je phone? @Jewe: zag net een foto van de kamer voorbijkomen op fb! Echt super mooi! @Am: auwie een likdoorn! @Cm: ook al pijn...je enkel...beterschap! @Hier: nou vandaag heb ik een solligesprek! Spannend en super leuk! Zou wel erg gaaf om mijn oude werk (intercedent) te kunnen doen in twee dagen. Dus ben benieuwd! Verder hoop ik dat het snel onwijs mooi weer wordt, zodat de kids lekker naar buiten kunnen. Gister hebben ze me echt compleet gestoord gekregen door alleen maar te zeuren, dreinen, ruzie maken etc. Dus please let the sun shine!!!!!!!!
@ tepel-/speenverwarring: Tja, dat het bij sommigen wel goed gaat betekent natuurlijk niet dat de verwarring niet zou kunnen ontstaan. Ik ben van mening dat als je de bv de beste kans van slagen wilt geven (en dat wil ze graag!) dat je het dan beter niet kan doen. Je weet natuurlijk nooit van te voren of je kindje het wel of niet gaat accepteren en het zou zonde zijn als O.liver straks niet meer aan de borst wil.
@ Wonder: Spannend een solli! Ik duim voor je! Als intercedent dus? En nou, laat dat mooie weer maar komen idd. Ik ben dit but-weer echt zo ontzettend zat :x.
Goedemorgen meiden! Am: de aanhouder wint! Volgende keer duurt het minder lang.. zul je zien. Balen van die likdoorn! Werkse vandaag mop! Caro: ohh dat werkt lekker, zonder leidingg. Ff eigen baas . Das inderdaad balen dat het hardlopen niet van harte ging. Vaker last van je enkel? Ik krijg altijd zo'n last van mijn knieen. Jewe: ik zag de foto op Fb, wat een gave/stoere kamer zeg, dat behang> I LIKE! Wonder: leuk als intercedent! In welke branche? Ik zou ook wel weer willen werken als intercedent in de (particuliere) verhuurbranche (woningen). Maar heb het hier nu nog reuze naar mijn zin, wellicht als ik ooit weer fulltime zou gaan werken.. Heel veel succes meis, toi toi toi! Nou en inderdaad; kom maar op met dat lekkere weer! Ben dit grijze, natte weer meer dan zat!
Gisteren bleven mijn ouders eten, dus J. lag er lekker optijd in. Gisteren meteen alle rekeningen klaargezet (gaat dat mooi door als we weg zijn). Vanavond nog ff snel de benedenverdieping doen en dan ben ik klaar. Donderdagochtend sta ik dan met J. om 06.00 uur op, kan ik J. mooi nog voordat we vertrekken voor 1,5 uur op bed leggen, want anders wordt het wel een hele lange dag voor 't ventje. En als ik donderdag zo vroeg opsta, heb ik mooi tijd genoeg om de koffer te pakken.
akoya hij is iets fitter uit bed gekomen maar eten en drinken wil die nog steeds niet dus nog in de gaten houden
Hmm.. nog niet helemaal dat je zegt 'hij wordt weer wat beter'. Balen zeg! En appelmoes? Of uitgeperste sinaasappel met verkruimelde liga en wat geprakte banaan? Dan krijgt ie iets binnen. En warme melk met wat pap erdoor in een fles? Zal je vast allemaal al wel geprobeerd hebben.. ORS wil ie ook niet? Ja morgenmiddag vertrekken we met de bus/trein en dan rond 17.15 uur vliegen we, dan zijn we mooi rond etenstijd (lokale tijd) daar. Ik geef J. thuis voordat we vertrekken warm eten en in het vliegtuig een boterham en als we dan op plaats van bestemming zijn een papfles en naar bed.. dan loopt het voor J. enigzins allemaal een beetje normaal door (zijn ritme).
hihi alles wat je noemt heb ik niet in huis behalve ors maar zelfs dat wil die niet maar dat zei de HA al want ze nemen dat meestal pas als ze helemaal uitgedroogd zijn maar nu net zit ik een broodje te eten en hij wil wel maar het is net of hij geen hap durft te nemen omdat ie pijn in zijn buik heeft eten hoeft ie van mij niet zou al blij zijn als die gewoon weer gaat drinken want hij is echt een zuipschuit zeg maar en nu gewoon onder het minimale zeg maar, maar we doen er alles aan om maar niet naar het ziekenhuis te gaan en zolang zijn lipjes en neus en ogen niet droog zijn is die niet uitgedroogd maar het kan zo maar ineens omslaan