@ Smile; voel je je nog wel goed ? Hoe was jou vorige bevalling ook weer gegaan ? Best lang toch ? Spannend hoor.. .binnenkort weer zo`n klein frummeltje !
Leuke kleding Kris! Caro: naar SV + familie in Schotland. Regen? Ja dat land staat bekent om regen, zucht..
@ Kris, lief jurkje! @ Akoya, oh naar Schotland. Ach, het kan ook meevallen! Wij zijn een keer twee weken naar Engeland geweest in de zomer. Toen was het hier twee weken lang rotweer en wij hebben één keer een regenbuitje gehad! Verder rond de 20 graden en zonnig!
Daarom.. zal vast wel meevallen en we blijven maar tot dinsdagochtend en de dagen zijn volgens mij al goed gevuld, veel familiebezoekjes, dagje dierentuin, dagje shoppen, dagje siteseeing. Komt goed dus.
Schaam schaam.. Eylem: Van harte gefeliciteerd met I.rem!!! Maak er (ondanks alles) een hele leuke, gezellige dag van met familie en vrienden!
Eylem: Van harte gefeliciteerd met jullie grote kleine meid !!! Hoop dat jullie toch van vandaag kunnen genieten. Knuf ! Hoor net dat ik vanaf volgende week dezelfde functie bij een andere bv ga vervullen hier. Baal wel, want kan echt goed met m'n manager overweg en vind het voor hem ook wel erg zielig. Hij wil het zelf ook niet, maar is financieel de beste oplossing. Maarrrrr dan zit ik met m'n rug naar de directeur, dus onder werktijd ZPen zit er dan helemaaaaaal niet meer in :x da's helemaal erg hahaha
Oh ... ook helemaal vergeten.. Stom.. . Eylem; hopelijk toch een beetje een fijne dag vandaag ondanks de minder leuke omstandigheden ! Blijft toch een bijzonder moment je meisje die twee jaar wordt !
zo ik kom echt niet vooruit vandaag zeg.. pfff... net boodschappen gehaald. Zo maar eens aardappels schillen voor vanavond en wil nog even stoffen en stofzuigen boven.
Middag meiden, @akoya: oh lekker, er even tussenuit! heerlijk: lekker van genieten hoor! @lm: goed in de gaten houden dus, sterkte meis! @lz: nog steeds beterschap dan meis! @smile: wat fijn dat alles zover klaar is! kun je je echt gaan richten op de bevalling: al bijna 37 weken, dus het mag komen! fijn dat n.oelle zo zindelijk is! scheelt je een hoop luiers verschonen straks! @cm: bananencake: klinkt jammie! @kris: lekker slapen meis, als je het nodig hebt, is het zo! @eylem: gefeliciteerd met I.rem!! @mrijam: dat wordt dan lastig idd, moeten we je overdag gaan missen op werkdagen Vanochtend bij Wonder langs geweest en nu een uurtje thuis om de kids op bed te leggen, maar hoor gebonk van boven dus denk dat t.omas al wakker is of niet is gaan slapen...Maar eens een kijkje nemen.... Het waait me hier toch hard!!!
Nou, gebonk komt gelukkig van buiten ( ze zijn een steiger aan het afbreken) maar dat komt via de babyfoon die bij g,uusje staat, dus lijkt net van de maer van t.omas af te komen...scheelt weer
Kris: dat heb ik al dagen, dat ik thuis niet vooruit te branden bent.. Wil al ongeveer een week de ramen zemen. Zelfs D.emi vraagt elke dag of we nou al de ramen gaan zemen Soms heb je van die dagen he ... Franka: Ja en voornamelijk tijdens werk had ik tijd om online te zijn, straks dus niet meer.. Helaas. Morgen nog één dagje werken, vrijdag vrij voor een bruiloft en dna gelukkig weekend. Gaan jullie nog wat leuks doen met 30 april ??
@mirjam: haha ja idd. klonk echt hgetzelfde als dat hij op de deur staat te bonzen Hij is nu net wakker, maar niet te genieten...huilen zeuren, drammen, alleen maar op schoot willen zitten enz...niet echt lekker geslapen dus blijkbaar.... Wij gaan van maandag tot vrijdag met vrienden op vakantie in Duitsland, bij de Moezel ergens. Heel veel zin in, hoop dat alles in de auto past ( we gaan naar 8 persoons huisje)