Hey meiden, thanks voor de felicitaties! Hier net mobiel internet ff aangezet dus ik ben weer even online. Ik mis jullie hoor! Haha. Hier alles ok, met sv gaat het naar omstandigheden redelijk. Verder is het hier supermooi weer, 25 graden en zon dus I.rem is lekker veel buiten. Gisteren haar verjaardag gevierd in een hysterische Turkse verjaardagsjurk, die zal ik als we weer thuis zijn wel laten zien, en vandaag heeft mevrouw al 2 driftbuien gehad en haar knie en legging kapot gevallen dus ze is duidelijk 2, haha. Met I.sra gaat ook alles goed, lacht heel veel en is begonnen met geluidjes maken, zo schattig! Nou tot later hopelijk!
Leuk Eylem! Fijn dat lekkere weer! Lekker die puberende-peuters . Goed zo Lovely! Franka: er ook ff tussenuit, gezellig! Mirjam: balen geen zp meer op het werk. Zo ik ga afsluiten, tot over een week meiden! Ik ga jullie missen! Liefs Akoya!
@akoya: heel veel plezier meis!! en geniet en kom lekker tot rust samen! @eylem: klinkt toch, ondakns de situatie, wel als een lekkere 'vakantie'...benieuwd naar de jurk
@Eylem: van harte gefeliciteerd met I.rem!!!!! @Solli: is niet doorgegaan...boehoe. Hij zat middenin een verhuizing dus het is een weekje uitgesteld.
@ Eylem: Fijn dat het naar omstandigheden toch best een soort van relaxed is. Ik ben erg benieuwd naar de hysterische jurk . @ Wonder: Hè bah, wat balen dat je solli niet door ging .
pff ik ben echt zo futloos de laatste tijd. ik weet gewoon niet wat ik er mee moet. @akoya: leuk z'n meetlint. @franka: kids weer goed gekeurd bij het cb. @mirjam: zwaai zwaai @wonder: balen dat de solli niet door ging. ben nog ff terug lezen heb de rest niet onthouden
@ eylem, gefeliciteerd met I.rem! Ben wel erg benieuwd naar haar verjaardagsjurk nu! Haha! @ lm, jeuj, eerste klant! @ franka, hier wordt boven ook wel eens de boel verbouwd, maar dan is het meestal L.ukas die denkt dat het een goed idee is om om 9 uur 's avonds nog te gaan springen op zijn trampoline,mof om te stuiteren met zijn stuiterbal!
@ mirjam, boehoe, geen zp meer knder werktijd. Kan ik op mijn werk zowiezo niet hoor. Alleen in de pauze af en toe. Blijf je wel in hetzelfde pand werken? @ wonder, balen van je uitestelde solli! Maar wat in het vat zit verzuurt niet!
Ik word soms zo chagerijnig van die woensdag he! Alleen maar haasten rennen vliegen heel de dag. L.ukas zit 's morgens zo kort op school (tot half 12) dus in de ochtend kun je al bijna niks doen. Dus 's middags na N.oa d'r slaapje snel boodschappen doen of even naar de stad om iets te halen. En dan moet L.ukas om kwart over vijf alweer naar voetbal. Dus eten is dan altijd lastig. Want ik vind half 5 eten wel erg vroeg. Maar eer hij terug is, is het vaak al tegen 7 uur, wat ik dan voor N.oa erg laat vindt. Meestal gaat S.teef met hem naar de voetbal. Maar nou belde hij vanmiddag opeen op dat hij ging kitesurfen! Ja, leuk en aardig hoor, maar dat betekent dus dat ik Lukas zelf moet brengen en dan of daar een uur rondhangen op zo'n nat en modderig veld met N.oa die niet in de wagen wil blijven zitten en die ik dan telkens van het veld af moet proberen te houden omdat ze ook wil "porten" net als d'r broer. Of ik moet dus heen en weer rijden. In de tijd ertussen kan je ook niet veel doen. En nou was er precies vandaag dus ook een omleiding, waardoor ik 20 minuten moest rijden naar de voetbal ipv de normale 5 minuten. Helemaal omrijden door de polder, op van die kleine landweggetjes waar normaal geen kip komt, maar die nu opeens evenveel verkeer moeten verwerken als een gemiddelde provinciale weg, omdat al het verkeer naar de sportvelden via dat weggetje moet. Is supersmal, dus telkens half in de berm op de dijkjes. Echt drama dus! Maar goed, hij is weer geweest, de kids zijn allebei weer gedoucht, gevoederd en op bed gelegd en ik zit eindelijk weer eens ff op mijn kont. Eigenlijk moet ik nog strijken, maar daar heb ik nu dus echt ff geen zin meer in! En owee als manlief thuis komt en ook maar iets durft te zeggen van de ontplofte bom in huis of de uitpuilende mand met strijk!!!:x:x:x Sorry voor mijn egobericht, maar het lucht wel ff lekker op!
klinkt ook wel als een soort van marathon zeg.. Hier een vriend te eten. maar ze zijn nu even in de nieuwe auto van hem rijden.. tja mannen en auto`s.. moet morgen bespreken met mijn leiding-gevende of ik zaterdag weer ga werken. Vind het zo lastig. Ben niet echt ziek, maar ook niet beter/ of lekkerder in mijn vel dan eerder deze week... dus ja.. maar ja als ik om te beginnen nou eens zou weten waar ik nou last van heb.. bah wat ben ik toch een muts..
@ Caro: Pfff zeg, ik word al moe als ik het alleen maar lees . Kan je niet gewoon meer S.teef afspreken dat er niet wordt gekitesurft op woensdag. @ Kris: Als jij je nog niet goed in je vel voelt zou ik maar niet al gaan werken zaterdag.
@ Am, denk dat ik dat maar wel ga proberen. Het lastige met kitesurfen is alleen dat je zo afhankelijk bent van de wind. En het heeft nu al best een tijdje niet goed gewaaid, dus vind ik het ook zo sneu als hij dan niet kan als het eindelijk wel een keer goed waait. Maar aan de andere kant wordt ik er dan wel weer stront chagi van. Hmmmfff.
Oh ja, zo had ik het niet bekeken idd. Maar ja, jij laat hem kiten terwijl je dan zelf helemaal gestrest raakt van al dat geren en gevlieg. Zou bij mij voor A. dan wel een gevalletje jammerdebammervoorjedan zijn. Ik snap natuurlijk dat het voor hem niet leuk is als hij dan niet kan gaan, maar ja, je hebt nou eenmaal een gezin en soms gaan dingen nou dan eenmaal niet. Dan maar hopen dat het de volgende keer goed waait op een andere dag dan woensdag .
Trouwens, zitten jullie kindjes ook in de sla en schop fase? Zodra iets niet naar d'r zin gaat, gaat N.oa slaan of schoppen. Ze heeft ook L.ukas al een paar keer hard in zijn gezicht geslagen. En mij schopt en slaat ze ook regelmatig als iets niet mag of als ik haar tegen haar wil in probeer aan of uit te kleden. Echt heel irritant!
Ik hoop eigenlijk altijd dat het NIET goed waait! Haha! Op één of andere manier waait het altijd alleen goed op dagen dat het echt niet uitkomt!