O ja kom maar met de opmerkingen, vanmorgen in heat off the moment geen condoom gebruikt. Ik geef volledige bv natuurlijk en heb pcos. Maar mich toch maar op pad gestuurd voor een mornig after pil. Komt ie met een gewone pil thuis. Grrr
@ Pamsie: Nou lekker dan dat ze je dienst om gegooid hadden :x. @ Wonder: Zo zeg, dat heb je goed gescoord. @ Franka: Voor zover het mij betreft klopt je lijstje .
Jezus, wat irritant op FB. Ik zie alleen maar reacties van vrienden op vrienden van hun die ik niet ken. Lekker boeiend :x.
Moet je even met je muis over de naam van die vriend gaan, niet op klikken, dan krijg je een balkje met onderin vrienden en geaboneerd, dan ga je met je muis over geabonneerd en dan klik je op reacties en vind-ik-leuks. Dan heb je van die vrienden bij wie je dat hebt gedaan er geen last meer van Maar het blijft irritant!
Goedemorgen nja goed..Laetitia was al om 05.45 wakker.. GAAAAPPP dus die zit nu aan een broodje en ik probeer wakker te worden..
Goeiemorgen! @Vissticks: ook lekker, maar doe mijn maar SUSHI! @Pamsie: oei...uiteindelijk toch nog de morning after pil gekregen? @Spikkel: pfffffff dat is vroeg zeg!
Hi! Even snel kijken hoe het met Eylem is Hier vanochtend al iets beter wakker geworden dan de afgelopen week: ik heb geen advil hoeven innemen om op te kunnen staan...Zou de ab dan aanslaan?? Dat zou fijn zijn....! @pamsie: nu wel de goede pil? @spikkel: das wel errug vroeg!
goeiemorgen hier net een half uurtje wakker maar ik ben toch echt beroerd geworden morgen maar aan me sm vragen als ik met N bij de tandarts ben geweest of ik N en T even daar mag laten zodat ik even kan slapen