APRIL-mama's 2010 deel IV

Discussie in 'De mama's' gestart door Amethist, 23 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Ik ben vanmiddag naar de Lief! sample sale geweest in Sliedrecht. Viel een beetje tegen, want ze hadden erg weinig (lees bijna niks) in maat 86/92. Heb uiteindelijk een roze/wit gestreept ballonrokje gekocht, een korte broek voor de zomer en een oranje/wit gestreept shirtje met Made in Holland erop en een windmolen. Vond ik wel grappig voor maandag! Alles voor vijf euro per stuk! :$

Omdat ik nogal baalde dat ik niet beter geslaagd was ben ik, om mezelf te troosten, nog even naar het winkelcentrum geweest en heb daar bij Hema en C&A nog wat kleertjes gekocht voor de kids. Dus uiteindelijk toch goed geslaagd vandaag!

Oja, en vanmorgen ook voor mezelf twee jurkes van Desigual besteld! :D

Nu echt ff shopstop ben ik bang!

2. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Oja, straks lekker uit eten met een paar vriendinnen! Zin in!

Beetje jammer is dat ik daarna in een heel leeg huis thuis kom. S.teef is vanavond en vannacht ook weg, dus de kids slapen bij mijn sm. Dus ook heel de nacht alleen. Blegh!

3. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    CM; oh wauw .. die tweede vind ik erg mooi zeg ! Die eerste ook hoor, maar de tweede helemaal..
    ben dol op jurkjes van disigual.. heb er al jaren 1 waar ik nog steeds zoooo blij mee ben en iedere keer weer zulke leuke reacties op krijg..

hmm en saai zeg avond en nacht alleen, maar je kan wel lekker uitslapen !!

4. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    Hier trouwens geen nieuwtjes.. net heerlijk gegeten en nu Sanne op bed Wes is aan het bellen met een vriend en ik ga zo languit op de bank denk ik. De boel is al opgeruimd en aan kant, dus dan mag vind ik

5. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    pedagogisch medewerker (kinderopvang)
    lelystad
    @cm: wauw gave jurkjes zeg! balen alleen vannacht saai!

hier ook niks te melden. verveel me zit op de spoedeisende hulp. me buirvrouw is met de racefiets gevallen. jongen gooide een bal tegen de fiets. ze reed 20 km per uur. waarschijnlijk gebroken sleutelbeen. maar ja ik zit dus ik de wachtkamer.

6. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    @Cm, 2e jurkje is erg leuk zeg.

@Pamsie, klinkt pijnlijk voor je buurvrouw. hopelijk valt het mee. Lief dat je op haar wacht in het ziekenhuis.

@Am, veel plezier morgen. Ben erg benieuwd naar de taart en de jurk.

Ik hoef ggewoon nog maar 3 dagen te werken :$ morgen, woensdag en vrijdag en dan heb ik gewoon verlof. Is echt zo snel gegaan de tijd niet te geloven.

7. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    lelystad
    @jewe: ja ze heeft geen auto dus ben dr heen gereden met haar. lekker hoor bijna verlof.

8. Amethist

Amethist Niet meer actief

@ Caro: Leuke jurkjes zeg!

9. Ka85

Ka85 Fanatiek lid

14 jan 2009
    2.587
    0
    36
    Jewe lekker dat je bijna verlof hebt!
    Kamer van T.ygo en de baby al bijna af?

CM goed geslaagd dus! Leuke jurkjes!
    Saai hè zo alleen. Mijn man komt vannacht om een uurtje of 3 thuis van het werk en moet om 6.15 de deur ook alweer uit. Ook zo gezellig...

Kris hoe gaat het nu? Ga je morgen alweer werken?

Hier alles goed. L heeft 1 dag gerold en sindsdien nooit weer... Beetje jammer. Ze zit inmiddels wel aardig goed.
    Verder zijn er een aantal mannen langs geweest voor offertes voor de dakkappel. Ben erg benieuwd!

10. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    Hey Ka !!
    Jij ook al zo`n ongezellige nacht.
    Jammer zeg dat L niet meer verder aan het rollen is.. maar goed ze kan het.. en een dakkappel.. leuk !

Lief dat je het vraagt. Het gaat best redelijk. Ben alleen nog wel snipverkouden. Overdag gaat het wel, maar s` nachts hoest ik mijn longen uit mijn lijf wat niet echt bevorderlijk is voor mijn ( / onze ) nachtrust.. Gisteren moest ik beslissen wat ik zaterdag doe... werken of niet. Toen mijn collega vroeg of ik me dan beter voelde dan afgelopen maandag begon ik spontaan te huilen.... niet echt dus.. ja nu ik weer besloten heb morgen niet te gaan werken gaat het wel weer. Het lijkt dus toch werkgebonden ook te zijn. Hem mijn mijn leidinggevend afgesproken dat ik zaterdag niet ga dinsdag i.p.v. een hele dienst alleen naar de vergadering kom en als ik mezelf daar niet heen krijg we eens serieus om de tafel gaan zitten om te kijken wat er nou speelt, want ik weet het zelf ook gewoon niet meer.. sorry weer lang ego verhaal.

11. Eylem

Eylem Niet meer actief

Jewe, jeetje al bijna verlof, dat is echt snel gegaan!

Ka, jammer dat L. niet verder rolt. Misschien slaat ze het gewoon over en gaat ze meteen kruipen!

Kris, jeetje meis dat klinkt allemaal niet fijn. Goed dat je nog wat langer thuisblijft.

Am, heel veel plezier vandaag!!

Hier gaat alles zn gangetje...mijn schoonzusje is gisteren weer naar huis gegaan, erg jammer, want die hielp ons heel veel. Maar goed, haar dochtertje moest weer naar school. Ik zal in ieder geval wel blij zijn als we weer thuis zijn en mijn eigen ding kan doen want het is toch elke keer weer aanpassen en improviseren zo bij so in huis. Gelukkig zijn ze niet erg bemoeizuchtig, maar toch. Er komt hier ook te pas en te onpas onaangekondigd bezoek en daar krijg ik ook wat van af en toe. I.rem wil het liefst de hele dag buiten bloemetjes plukken en maakt een heel drama als ze naar binnen moet, haha. Slapen doet ze hier overdag niet dus aan het einde van de dag is het erg gezellig. I.sra doet het op zich prima alleen slapen gaat mwah, tussen 24 en 10 slaapt ze heel goed met 2 voedingen tussendoor maar overdag zijn het vaak maar slaapjes van een half uur en savonds slaapt ze helemaal niet. Nou ja, straks thuis zullen ze allebei wel weer een wat beter ritme krijgen hopelijk.

12. Amethist

@ Eylem: Jammer dat je s.z. alweer naar huis gaat.
    Thuis zullen jullie idd denk ik wel weer een wat beter ritme krijgen. Wanneer komen jullie weer thuis?

13. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    @ eylem, jammer van je sz. Hopelijk gaat I.rem thuis wel weer lief slapen tussen de middag! Hoewel ze dat nu thuis ook vaak niet deed toch?

@ kris, als ik heel eerlijk ben denk ik niet dat jouw situatud opgelost is door een paar daagjes thuis te blijven. Als ik het zo eens lees denkmik dat je toch echt wel een beetje overspannen bent. En als je dan weer terug gaat en er niets veranderd aan de situatie op je werk, zit je binnen no-time helemaal thuis. Misschien toch eens met je HA gaan praten. Die kan je misschien wel helpen of doorverwijzen. En uiteraard op je werk duidelijk zijn in wat je wel en niet aan kunt.
    Het valt niet mee, maar denk nu eerst eens een keer aan jezelf ipv aan anderen! Knuf!

14. Akoya

Akoya Fanatiek lid

30 nov 2011
    2.744
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey meiden! Hier alles goed. J. heeft het erg goed gedaan in het vliegtuig en met slapen gaat het super hier. Hij ligt nu te slapen en zodra hij wakker wordt gaan we naar een dierentuin. Ben wel blij als we weer thuis zijn, mijn eigen dingen weer.. Hier is het toch steeds aanpassen en rekening houden met. Ook veel binnen zitten en daar gaat J. echt nog meer van stuiteren, heel vermoeiend dus en steeds engels praten is ook eeg vermoeiend..
    Kan niet echt teruglezen, zit op mijn iphone en dat leest niet makkelijk. Hopelijk alles goed met jullie! Ik ga ff koffie drinken, wasje ophangen en dan ff genieten van de zon, lekker weer hier. Liefs Akoya!

15. Akoya

Akoya Fanatiek lid

30 nov 2011
    2.744
    0
    0
    NULL
    NULL
    Am: have fun 2day!
    Jewe: nog een fijne vakantie meis!
    Kris: jeetje.. Hopelijk voel je je snel weer de oude zodat je weer het eea kan gaan oppakken.

16. Akoya

Akoya Fanatiek lid

30 nov 2011
    2.744
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jewe; wooow bijna verlof! Dat is idd snel gegaan!
    Lovely; whaha wat een stomme grap!

17. Akoya

Akoya Fanatiek lid

30 nov 2011
    2.744
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zo, ik ga weer ff gezellig doen! X

18. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    lelystad
    @ka: spannend dakkapel!

@kris: jeetje meid klinkt wel heftig. maar goed dat je nog even thuis blijft.

@eylem: balen van je sz. beetje hulp is altijd fijn. ritme komt thuis vast thuis weer

@akoya: veel plezier nog!

19. Amethist

@ Akoya: Veel plezier nog in Schotland!

Deel Deze Pagina