OH! En T. bijt . Hij heeft me nu al 3x gebeten, door mijn kleren heen en ik heb er gewoon 3 blauwe plekjes van. Ik zie het ook elke keer niet aankomen, want dan is hij lekker bij me aan het kroelen en dan ineens voel ik die scherpe tandjes. Volgens mij is het wel lief bedoeld, maar het doet echt zeer joh.
Ik denk iets van Lego of Playmobil. Ik probeer hem zover te krijgen er iets van te kopen waar hij van de zomer ook wat aan heeft. Een step of zo. Maar weet niet of dat gaat lukken.
A.'tje lijkt ineens steeds meer te gaan zeggen! Ik heb nu al een paar keer gehad dat ik er zeker van ben dat ze "dinke" (drinken) oid zegt. En gisteren zou ik zweren dat ze "nie sapen" (niet slapen) zei toen ik zei dat ze zo lekker naar bed zou gaan. Maar dat heb ik me misschien wel ingebeeld, want ik kan het me bijna niet voorstellen dat het echt zo was. Bij mijn vader en stiefmoeder hangt een soort van kleine collage met foto's van ons, mij zusje + vriend en broertje + vriendin en van hun honden en wilde ze elke keer bij die foto's kijken en ging ze iedereen aanwijzen, echt zo met haar vingertje en dan zei ze "die" (beide deed ze vandaag ook voor het eerst!) en dan moest ik iedereen opnoemen. Echt joh, ik barste zowat uit elkaar van trots ! Het is niet veel bijzonders natuurlijk, maar ik vind het voor A.'tje een hele ontwikkeling ineens.
Super joh! Mag je best trots op zijn! En ik heb ook wel eens gedacht dat ik me inbeelde dat N.oa iets zie, maar meestal klopte het wel hoor!
Ik dacht trouwens dat ze hadden gezegd dat het zou gaan onweren laat vanavond, maar ik zie niks op buienradar. Jammer, want ik vind onweer altijd wel gezellig .
@Am, wat super en waarschijnlijk heb je het je niet ingebeeld hoor. Onweer gezellig? Nou liever niet...brrr vind onweer helemaal niks.
, ik zit nu een programma op TLC te kijken over een meisje die aan Crystal Meth verslaafd was en nu een baby heeft. Ze is inmiddels afgekickt en ging in de aflevering net naar het cb met de baby. Dat meisje was toen 3 weken, zegt die arts voor de camera dat dat baby wel erg snel overprikkeld was voor een baby van 3 weken (en dat zou dan dus door het drugsgebruik van haar moeder komen). Nou sorry hoor, ik ken geen enkele baby van 3 weken die niet geprikkeld reageert als ze van voor tot achteren wordt onderzocht door een arts. En dan zegt die arts ook nog dat ze later waarschijnlijk problemen zal krijgen met de interactie met andere mensen. Nou ja zeg, wat een aannames na een onderzoekje van een baby van 3 weken .
@am: wat goed van Atje. @cm: zo dat heeft L.ukas goed gedaan zeg. slaan, krabben en planking: heel herkenbaar. dat heeft Lotte ook veel gedaan. inmiddels is het af en toe nog maar niet zo vaak als eerst.
Am wat goed van Atje !! Ze gaat zo te horen met sprongen voor uit !! Cm leuk die l.ukas met de vrijmarkt !! Hier een super gezellige dag gehad Mag ik even met trots vertellen dat N absoluut vandaag niet gedreind gezeurt en gehuild heeft en super heeft geluistert Madam heeft in een modeltreintje gezeten Ze heeft pony gereden En we zijn naar de kermis gegaan Als afsluiter hebben we gebbqed En toen kwam het T die waarschuwde we 100 x niet aankomen(aan de bbq) en de 101 ste x zat ie er aan gevolg handje verbrand en helemaal overstuur (T miept niet zo gauw als er iets pijn doet nou gilde hij moord en brand) zo zielig joh we waren bij vrienden dus geen brandzalf gelukkig wooonde ze dicht bij me so ik daarheen gereden voor aloe a vera gelly opgedaan en verbandje omgedaan maar vind het echt super zielig de buren hadden van hun een sinaspril gegeven voor de pijn en is toen maar lekker gaan slapen Nu lekker naar bed morgen weer vroeg dag maar wel lekker vakantie dus niet op en neer naar school dus morgen een lekker pyjama dagje
Goedemorgen, Am, supergoed van A.!! CM, zo dat is een mooie opbrengst! Slaan gebeurt hier een enkele keer als mevrouw een driftbui heeft maar dan parkeer ik haar meteen in de slaapkamer want dat wil ik echt niet hebben. Verschonen was hier een tijdje lastig maar gaat nu gelukkig wel weer goed. Gisteravond ging I.sra voor het eerst hier om 22.30 slapen ipv 24 dus dat was een hele verbetering. Maar toen bedacht i.rem om 3.00 dat ze klaarwakker was....heb niet op de tijd gelet maar ben zeker anderhalf uur bezig geweest om haar weer in slaap te krijgen, wat een drama. En thuis zou ik haar gewoon even laten blèren in bed maar dat kan hier niet, leuk met zn allen op 1 slaapkamer. En toen was ze natuurlijk weer gewoon om 6.00 wakker.
Goeiemorgen Eylem balen van je nacht ! Hier was het 08.00 T had zijn verbandje al af getrokken Even weer opnieuw verbonden want hij heeft nu een blaaar die op springen staat en wil niet dat die stuk gaat,want het trekt wel weer weg Jullie nog plannen vandaag ??
@lm sneu van T. zijn handje @eylem balen van je nacht! @hier ik zit nu op me werk in de slaapkamer te kolven. pff valentijn had het een spooknacht. gelukkig waren ze wel beide vrolijk wakker geworden
Tygo ligt voor het eerst te slapen in zijn grote bed....en het is al een half uur stil dus volgens mij gaat dat wel goed daar. 's nachts kan hij er nog niet slapen want de traphekjes hangen nog niet maar nu met de babyfoon ernaast kan het wel. @Eylem, oh man balen van je nacht. Heb je de ene plat wordt de andere wakker. Vermoeiend. @Am, Nou idd erg apart van dat cb. Elk kind van weken oud is snel overprikkeld. Lekker stimulerend voor zo'n meisje dat zoveel moeite heeft gedaan om af te kicken. @Pamsie, ook al een zware nacht. Balen! @Lm, au! Is zijn handje wel goed gespoeld onder lauw water? Ga je er nog wel mee langs de ha? Gister het eten was wel lekker. Moet zeggen dat Tygo de jongste is van de 3 neefjes maar zich wel het beste kan gedragen zeg. De andere 2 zijn 6 en 4 en hele tijd van tafel af gaan en rennen en janken en met eten kliederen. Tygo zat de hele tijd met grote ogen te kijken terwijl die rutig een pannekoek naar binnen zat te werken.
jep gewoon de 10 minuten nee heb jarenlang ervaring inde zorg(met name wondbehandelingen) en weet dat een blaar niet doorgeprikt mag worden en je er een gaasje op moet doen en het van zelf weg trekt, ik hou het zelf heel goed schoon en elke dag nieuw verbandje erom
@ Eylem: Balen van je nacht zeg . @ Jewe: Wat goed dat Tygo zich zo netjes heeft gedragen! De kindjes liggen op bed en ik zou 20 minuten geleden al gaan beginnen met het opvouwen van een bult was, maar ik heb er echt zo geen zin in . Als de kids straks wakker zijn nog even naar de stad.
@jewe: wat fijn dat T.ygo zich zo netjes heeft gedragen. @am: mmm bij mij staat er thuis ook nog een berg was te wachtrn bah. have fun in de stad
meiden, ik sms heen en weer met ingrid. N.oah ligt van wege benauwdheid in het ziekenhuis. hij krijgt extra zuurstof en moet tot morgen blijven. morgen gaan ze verder onderzoeken. ze denken aan zware astma!