Ik ben trouwens echt weer slecht bezig deze week met eten. Ik heb met Koninginnedag echt geschranst , gister een bak chips op en nu zit weer aan de chips én pinda's. Maar hey, ik ben ongesteld, dus eigenlijk heb ik gewoon een goed excuus .
Meiden bedankt voor de felicitaties! Hier, op fb en via de app. Ben sinds gister weer een beetje mobiel, heb zware voorhoofdsholte en bijholte ontsteking.... Wat een hell. CM: sterkte met L.ukas. Hoop dat het uiteindelijk toch meevalt.
@ lz, nog steeds? Balen meis! Heb je wel al G.'s verjaardag gevierd, of doe je dat aankomend weekend?
@LZ, gefeliciteerd met G. @Am, helemaal mee eens. Ik wil zon! en wel nu!!! Hier onweert het nu niet normaal meer en regenen...bleh! @Cm, Hoe gaat het met L? En heb je pannekoeken filmpje gezien en Tygo ook die begon meteen mee te roepen: lekker pannekoeken! Toen ik zei hoe je dochter heet riep hij steeds N pannekoeken eten. haha. @Lm, hopelijk geneest zijn handje zonder problemen. @op je taal letten: Tydje geleden riep ik ook g*dverdomme en Tygo heeft dat dagen lang geroepen en nu nog af en toe als iets niet lukt. Gelukkig heeft hij het eerste deel van dat woord al laten vaallen en is het alleen nog domme! Klinkt al iets minder erg. Weet iemmand toevallig hoe het met de kleine van Ingrid gaat in het ziekenhuis?
Ja... vrijdag kon ik niks meer... G naar mn ouders gegaan om te logeren. Nu antibiotica... pffft ben er zoooooooooo klaar mee. We vieren het zaterdag, als het zo mooi weer wordt
Kutzooi! Voel me nu zo machteloos. Ik zit hier maar een beetje dom op de bank te zitten en heb geen flauw idee wat er allemaal met mijn zoon gebeurd! Kan wel janken!
...... misschien wel beter voor nu....? Snap dat het schrikken is, maar als ie vannacht weer zo benauwd is, is het enger.... Hoop dat ie straks lekker naar huis kan, maar dan weet je wel dat alles goed met m is. Sterkte!
Och meisje toch, ik kan het me helemaal voorstellen. Kan je niet iemand (je ouders?) vragen om op N.oa te passen zodat jij naar het zh kunt?
Ja, dat is ook zo. Maar weet je, meestal ga ik met hem mee als er iets is. En nu voel ik me zo machteloos. En ik weet ook dat L.ukas echt een mama's kindje is. Dus voel ke ook schuldig dat ik niet met hem ben gegaan. Maar ja, S.teef moest eerst even bij zijn oma langs in hetzelfde ziekenhuis, dus het was logischer dat hij L.ukas gelijk meenam. Ben ook bang dat hij moet blijven. Hebben we al een keer eerder gehad en dat was echt dramatisch. Nou ja, hipelojk valt het wel mee en mag hij straks gewoon mee naar huis, evt met extra medicijnen...
@ Jewe: Oh ja, ik zie op Buienradar idd dat het nu over het zuiden trekt. Bij ons gaat het zo te zijn rond 23.00 uur flink los...
@Cm, Lijkt me ook verchrikkelijk idd als mama wil je toch het liefst dicht bij je kind zijn als die zich niet goed voeld. Mischien iemand vragen om even op N te komen pasen dat je er naar toe kunt?
Ik wacht even bericht af wat de kinderarts zegt. Als hij moet blijven ga ik zowiezo naar het zh. Dan blijf ik de nacht bij hem.
Nou, laten we hopen dat dat niet nodig is. Wat een ellende zeg . Het was vandaag ook zo'n benauwde dag vond ik. Heeft L.ukas er dan ook meer last van?